gelukkig hebben we de foto's nog !!!

Steph

Antwoord #25 Oktober 28, 2004, 13:43:47
edit2Rapporteer  
MaaK je niet druk. Dit jaar wordt het nergens meer zo druk en zodra het warmer wordt kan niemand deze topic/routebeschrijving meer vinden.
slufterhufters.com

Antwoord #26 Oktober 28, 2004, 14:58:39
edit2Rapporteer  
en in de zomer maanden kan je daar toch slecht terecht, klein strandje, en je zal je auto een stuk verder op de parkeerplaats moeten zetten.
dus laat hem maar lekker gallen bereikt er niks mee.
Jaimeson!

Antwoord #27 Oktober 28, 2004, 19:22:42
edit2Rapporteer  
Heeee,

Hier een blije eigenaar van die oranje Aero2. Vanochtend met de mannen van rijkswaterstaat wezen kitevissen. Zeer relaxte lui die echt niet te beroerd zijn om ff te helpen (flessie schipperbitter doet wonderen).

Gisteren was echt geen goed idee de kite op te halen. Heb vandaag ook nog het een en ander gehoord van de rijksmannen en die stroming die daar staat is echt gevaarlijk.

Al met al redelijk goed afgelopen, slechts 3 kleine scheurtjes van 4 cm (kattehaal). En m'n lijnen uiteraard spaghetti. Maar who cares!!!!!
Ben er in ieder geval nog om van de 12 te genieten!

Bedankt voor de support guys!!!!

ps

teammohowk no kan ik idd wel lachen om de foto's. Gister wat minder
~Sjors RE-CO2

Antwoord #28 Oktober 28, 2004, 19:27:45
edit2Rapporteer  
Beter en je board ook terug??
Jaimeson!

Antwoord #29 Oktober 28, 2004, 20:29:28
edit2Rapporteer  
Beter en je board ook terug??

Helaas niet! Rijkswaterstaat heeft nog een extra rondje gevaren maar we hebben niets kunnen vinden. baluh!!!! De rijksboys dachten dat ie misschien door de sluis gegaan zou kunnen zijn dat betekend dat ie naar goedereede rockanje of open zee gedreven kan zijn........Ja wat moet je daar mee! alleen maar hopen dat een eerlijke vinder belt!!!
www.surfensoul.nl

Antwoord #30 Oktober 28, 2004, 21:03:04
edit2Rapporteer  
Heeee,

Gisteren was echt geen goed idee de kite op te halen. Heb vandaag ook nog het een en ander gehoord van de rijksmannen en die stroming die daar staat is echt gevaarlijk.

Zei ik gisteren al het sroomt daar met aanlandige wind heel hard dat water dat ertegenaan gebalzen wordt moet weer weg.
Zou daar niet willen liggen heb je echt niks te vertellen denk ik .
Jaimeson!

Antwoord #31 Oktober 28, 2004, 21:27:08
edit2Rapporteer  
Heeee,

Zei ik gisteren al het sroomt daar met aanlandige wind heel hard dat water dat ertegenaan gebalzen wordt moet weer weg.

Je kan onder water gezogen worden omdat de zeezijde op een kier staat onder water.....brrrr scary shit!!!!

[verwijderd door de admin]
www.surfensoul.nl

Antwoord #32 Oktober 28, 2004, 21:32:54
edit2Rapporteer  
Heeee,

Je kan onder water gezogen worden omdat de zeezijde op een kier staat onder water.....brrrr scary shit!!!!

is die schuif aan de hat°ringvliet kant niet diep dan, zal tocj wel eem paar meter diep steken als ie dicht is ???
Antwoord #33 Oktober 28, 2004, 21:38:09
edit2Rapporteer  
Zie mijn arme skyridertje er zo onder door gaan  :'(
ARC-Rider

Antwoord #34 Oktober 29, 2004, 08:51:07
edit2Rapporteer  
Omdat de stroming van oudsher 2 kanten op kan (eb en vloed) lijkt mij dat de binnen en buitenzijde van de dam gelijk zijn. Ik kan me vergissen, maar dan mag iemand mij verbeteren :Smiley
ErikB

Antwoord #35 Oktober 29, 2004, 10:38:41
edit2Rapporteer  
Gelukkig heb je je kite weer terug.
Vond het erg sneu om die kite zo alleen te zien dobberen voor de sluizen.

Die boardjes die komen wel ergens aan en met je telefoon nummer erop en je naam dan zal je vast wel gebeld worden door diegene.
Antwoord #36 Oktober 29, 2004, 17:21:14
edit2Rapporteer  
Laten we het hopen dat iemand nog iets vindt.
Ga binnenkort mijn snowboards maar is ff slijpen en waxen.
Kijken of ik nog een beetje in een lawine terecht kan komen ofzo.
Pbter

Geen avatar

Antwoord #37 Oktober 29, 2004, 23:47:59
edit2Rapporteer  
idd een beetje flauwe reactie van beul.

wat schiet je ermee op?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.