Wow, wat een aanbieding!! Ik zou graag mee gegaan zijn! kun je niet 2 jaar uitstellen ? dan heb ik mijn vwo-diploma (als het goed is) kunnen we samen knallen! (ben ook van plan dan lekker een jaartje te beulen )
nou ja werke vanaf me 15e lijkt me ook niet alles dag in dag uit naar je werk tot 5 uur ofzo nee dankje mijn niet gezien! Dan nog maar ffies naar school toe
met werken bedoel ik dus. Een baan die aansluit op mijn opleiding. en dat is dus niet een baan. waar je na 3 jaartjes zegt nou ik ga er ff 2 jaar tussen uit. dus doe ik dat liever daarvoor
Ik wil in november/december 2 (of misschien 3) maanden vrij nemen en ergens naar toe gaan. Kites meenemen is zeker een optie. Afrika is erg interessant; ik ben in 1999 5 maanden in Ghana geweest en daarmee heeft west afrika toch echt wel een plek in mijn hart verovert... Maar Brazilie staat ook nog op m'n lijstje...
Een keer afspreken ergens aan de kust als het waait klinkt zowiezo als een goed plan.
Hoi Tim, ben mogelijk van plan in october/november langs vrienden in Pretoria te gaan.... had ook al met een scheel oog naar Cape Town, voor het kiten, zitten kijken.
Damn Joost hoe doe je dat zo snel als ik op mijn hts volgend jaar nooit een jaar over doe heb ik pas op mijn 24 mijn hts gehaald en jij op je 20 dan was je 16 toen je van 5 havo kwam?