Eindelijk begonnen -> Supergaaf!

cromagnon
Gast
Antwoord #25 Oktober 11, 2004, 12:31:31
edit2Rapporteer  
We hebben les gehad van Stefen Erg goede uitleg en erg geduldig.  :Smiley

Het ging zeker redelijk, dus zeg ik eerlijk dat jullie gewoon moeten beginnen en oefenen! Ik had je natuurlijk nog een les kunnen verkopen en zeggen "het ging slecht" Maar dat is niet mijn stijl.

Wat je over mijn les schrijft maakt me helemaal happy!

Het virus? Kite/Wakeboarden, golfsurfen, windsurfen, kano, monoskien, snowboarden, ik doe het allemaal als ik de kans krijg. Het is geweldig.

Als je ontwennings verschijnselen krijgt? kom van de winter naar Bonaire! Wind zeker "Kite heaven" Drinken we een biertje...

Thx, Steven
Your kiteboard instructor  ;D
WouterN
Gast
Antwoord #26 Oktober 12, 2004, 15:27:35
edit2Rapporteer  
Ha die Steven, leuk dat je ook op het forum aanwezig bent.

Ijsbrand en ik gaan donderdag ochtend onze kites ophalen (de rest hebben we inmiddels, inclusief boards) en gaan natuurlijk de hele dag klooien op het water.

Gr.
Wouter.
burner
Gast
Antwoord #27 Oktober 12, 2004, 20:36:06
edit2Rapporteer  
hehe ik ben ook aangestoken denk mee da virus Tongue eerst 5 jaar gesurft nog 4 uur gekite en verslaafdd:P hahaha nu nog ff kite kope en beule op dat water Wink Smiley
jurian
Gast
Antwoord #28 Maart 29, 2005, 12:06:31
edit2Rapporteer  
heej mensen, het kitesurfen lijkt me egt vet en ik denk dat ik zondag ook maar zo'n les ga nemen. maar ik vroeg me wat af: mag je gewoon als je je eigen kitesurfsetje hebt gewoon op het strand in je eentje gaan oefenen? of heb je daar speciale plekken voor?   
greet jurian
Joost

Antwoord #29 Maart 29, 2005, 15:34:17
edit2Rapporteer  
Haha blijf maar lekker bij de slingshot kites. Heb de fuels van 2004 en zijn super. Welke maten hebben jullie gekocht van de Diesels en welke boardjes natuurlijk.  Succes en het is nog niet vaak genoeg getypt " welkom" .

@Jurian: Het is niet veplicht om eerst les te nemen maar wel aan te raden. Als je de les hebt gedaan en net als Wouter en Ijsbrand met succes zijn geslaagd dan is het aan te raden om met een maatje of een andere beginner van het forum op het strand te kloten. Als je geen maatje hebt zijn er altijd wel mensen op het strand die je willen helpen of aanwijzingen willen geven. Dus nooit in je eentje kite!!!

Dudes het wordt druk op het water....
Jurrien

Antwoord #30 Maart 29, 2005, 19:34:05
edit2Rapporteer  
er zijn altijd wel vriendelijke kiters in de buurt met dezelfde ziektes (kitevirus) <<kun je er ook tegen ingeënt?? worden anders gaat het nog een keer fout  8) @#$ %@! %proost% 8)
ralph local@noordwijk

Antwoord #31 Maart 29, 2005, 20:08:37
edit2Rapporteer  
fucking goede eerste keus.......
slufterhufters.com

Antwoord #32 Maart 29, 2005, 20:31:20
edit2Rapporteer  
 %proost%

[verwijderd door de admin]
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.