True ze heeft de volgende ronde gehaald. Ze ging niet door via de stemmen van de kijkers, maar door de jury... Ze was degene die het in d´r had etc. (the ex factor = anders dan anders geloof ik).
In haar ´ik stel me voor´ stukje zei ze inderdaad dat ze kitesurfen zo geweldig vond doordat je omhoog getrokken kan worden etc. Ze was geloof ik net begonnen... Trouwens, het is niet moeilijk haar te zien varen. Zo heel veel vrouwen zijn er nog niet. Als je eenmaal het gebied weet waar ze vaart kom je haar snel tegen. Er zal vast wel een fansite van d´r zijn waar je een bericht kunt achterlaten. Succes Sjors!! ;D M´n moeder zei het overigens, ik was niet aan het luisteren. Toch m´n vriendin ook maar kiten leren!!
Meike Hurts geboren april 1981. Havo eindexamen muziek + een jaar toneel. Doet nu de Pabo in Den Haag. Zingt al 5 jaar bij D.I.S.C.O. Is op het moment te zien in Idols 2004. laatste nieuws: zij is door naar de workshoprondes! zij is 7 februari 2004 live op TV te zien Bij instrumenten : altsax, toetsen
Met D.I.S.C.O. heeft ze samen in het programma gestaan met acts als: Mai Tai, Gibson Brothers, Anita Doth (2 Unlimited), Linda Estelle (T-Spoon) & Des'Ray (2 Brothers On The 4th Floor), Anita Meyer, Boney-M, Maggie McNeal, Sandra Reemer en Marga Bult, Kane (kaderock 1999), CB-milton. enz