snowkiten Saint Sorlin d'Arves

Jurrien

Berichten: 2149
Oktober 08, 2005, 17:30:05
edit2Rapporteer  
kun je hier snowkiten ik ga met een groep vrienden begin januari die kant op, en als er ruimte is neem ik men kite(s) ook mee  ThumpsUp
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #1 Oktober 08, 2005, 18:17:09
edit2Rapporteer  
bedankt voor het maken, was ik ook al van plan:D
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #2 Oktober 09, 2005, 12:36:26
edit2Rapporteer  
nu nog antwoorden  Huh
OlafJanssen

Geen avatar

Berichten: 41
Antwoord #3 Oktober 09, 2005, 17:55:28
edit2Rapporteer  
Hier komt je antwoord:

drie jaar geleden ben ik hier geweest en volgens mij kan je hier extreem snowkiten!
je hebt namelijk bovenaan de hoogste piste (als je van saint Sorlin komt moet je eerst over de eerste bergrug heen, dan met de stoeltjeslift weer verder naar boven) is als je uit de stoeltjeslift komt een soort pad wat om de punt van berg heengaat, hieronder is een flink groot gebied licht glooiend, zonder liften en andere obstakels met (in ons geval elke middag een flinke wind de berg op, ik had toen al zoiets van; had ik mijn (kleine) vlieger nu maar bij me!
echt een topplek, maar je moet wel ervaren zijn met snowkiten, want anders maak je hier iets te lange zweefvluchten! neem echt een niet te grote kite mee naar boven.
als je het snowkiten weer even zat bent, ga je gewoon die kant van de berg af naar rechts, dan kom je op de pistes naar een ander station, hiervandaan kun je weer naar alle andere pistes.

De snowkiteplek is op de top van de berg, dus altijd goede sneeuw.

Laat even weten hoe jullie het gehad hebben, ben wel benieuwd


Groet, Olaf Janssen
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #4 Oktober 09, 2005, 19:42:32
edit2Rapporteer  
hehe ik hoop dat je de waarheid spreekt Wink    ik moet toch zelf maar ff een boardje kopen  Joepie
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #5 Oktober 10, 2005, 09:41:37
edit2Rapporteer  
Damn Kuper, je brengt me op een goed idee! Mijn kite gaat mee dit seizoen
 (grinnik_kitesmiley)
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #6 Oktober 10, 2005, 11:24:51
edit2Rapporteer  
wat is een ''kleine'' kite? 10 meter? neem ze zoiezo allebei wel mee... maar om twee kites die berg op te slepen... neen liever niet
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #7 Oktober 10, 2005, 11:30:29
edit2Rapporteer  
Damn Kuper, je brengt me op een goed idee! Mijn kite gaat mee dit seizoen
 (grinnik_kitesmiley)
haha waar ga jij heen dan?
SerG
Gast
Antwoord #8 Oktober 12, 2005, 16:55:08
edit2Rapporteer  
heb nog een ouwe 12m2 Cabrinha blacktip uit 2000 is dit wat om mee te snowkiten ??
waar zouden jullie dit gaan doen Avoriaz of ValThoran ??
NW

Berichten: 159
Antwoord #9 Oktober 12, 2005, 20:13:21
edit2Rapporteer  
Ga hier al een paar jaar snowboarden, maar heb er nog niemand zien snowkiten, maar het kan idd op de allerhoogste top in dit gebied wel heel goed denk ik. Vooral de afdaling op het snowboard over een vrij breed pad tussen de twee bergen is waanzinnig. Is zeker een km of acht lang schat ik.

Zou zeggen kijk dan ook eens in Saint Jean d´Arves, zijn de pistes naar mijn menig nog veel breder en minder druk. Ga er zeker in januari of begin feb. weer heen.

Grz Denniss
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #10 Oktober 13, 2005, 13:30:55
edit2Rapporteer  
Damn Kuper, je brengt me op een goed idee! Mijn kite gaat mee dit seizoen
 (grinnik_kitesmiley)
haha waar ga jij heen dan?

Weeknognie, zijn we nog mee bezig. In elk geval iets met een gids een weekje en dan poeier tot aan den navel  ThumpsUp
OlafJanssen

Geen avatar

Berichten: 41
Antwoord #11 Oktober 15, 2005, 10:24:26
edit2Rapporteer  
Ik denk niet dat het een goed idee is om op de pistes te kiten, maar idd daarboven is denk ik topplekkie. Dat er (nog) niemand snowkite, is denk ik omdat je wel een liftpas nodig hebt, andere spots is dat niet altijd nodig en Sorlin is nog een relatief onbekend gebied voor boarders.

Groet, Olaf
Ga hier al een paar jaar snowboarden, maar heb er nog niemand zien snowkiten, maar het kan idd op de allerhoogste top in dit gebied wel heel goed denk ik. Vooral de afdaling op het snowboard over een vrij breed pad tussen de twee bergen is waanzinnig. Is zeker een km of acht lang schat ik.

Zou zeggen kijk dan ook eens in Saint Jean d´Arves, zijn de pistes naar mijn menig nog veel breder en minder druk. Ga er zeker in januari of begin feb. weer heen.

Grz Denniss
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #12 Oktober 15, 2005, 20:16:24
edit2Rapporteer  
als het goed is krijg ik een liftpas en anders moet ik maar wat anders versieren Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.