schellinkhout

adriaan
Gast
Februari 11, 2006, 22:07:44
edit2Rapporteer  
Morgen (zondag) iemand naar Schellinkhout? Goede voorspellingen alleen wel regen.
Spinnerfreak

Berichten: 270
Antwoord #1 Februari 11, 2006, 23:44:41
edit2Rapporteer  
Ik zit nog te twijfelen...

De windvoorspellingen zijn wél goed, alleen is het nog iets te koud voor het mooie.
Woensdag is het al weer een stuk warmer.
Arjen

Berichten: 435
Antwoord #2 Februari 12, 2006, 00:00:38
edit2Rapporteer  
Als de wind morgenmiddag goed is komen wij met twee man sterk. Ik ben afgelopen dinsdag ook de hele dag op Schellinkhout geweest en als je de goeie winterkleding hebt dan is het echt niet koud!
Spinnerfreak

Berichten: 270
Antwoord #3 Februari 12, 2006, 00:08:39
edit2Rapporteer  
Toen ik voor het laatst het water op geweest was, (Met een graadje of 8 bij Schellinkhout in december) waren vooral mijn handen en voeten na afloop (= ongeveer half uur) echt ontzettend koud. Terwijl ik wél schoentjes en handschoentjes aan had.
Morgen is het een stuk kouder dan toen. Maar ik wil echt wel weer het water op, dus wat zou ik dan tegen de kou kunnen doen?
Arjen

Berichten: 435
Antwoord #4 Februari 12, 2006, 01:25:52
edit2Rapporteer  
Ik heb een titanium shirt aan met cap. Daarover een zomershort pak van 2mm, daarover een winterpak van 5/3. Handschoenen van 2mm, neonpreensokken met daarover surfschoentjes. Als je je spullen optuigt krijg je het warm, dan kun je je eerste kitesessie maken. Na een half uur, drie kwartier van het water af en lekker thee gaan drinken in de auto, daarna 2e kitesessie enz. enz. Zo heb ik het afgelopen dinsdag 5 uur lang volgehouden.
Onverantwoord? Nee!! Goed naar je eigen lichaam luisteren. Merk je dat je snel afkoeld of dat je handen eraf vriezen snel het water af. Spreek met je kitemaatje af dat je elkaar supergoed in de gaten houd en vaar niet te ver weg van de kant (blijf in het ondiepe gedeelte) en haal geen gekke dingen uit (dus geen nieuwe tricks oefenen).
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Mischien tot morgen (ik kom zeker als het waait!)   ThumpsUp
Susan

Berichten: 548
Antwoord #5 Februari 12, 2006, 02:49:36
edit2Rapporteer  
whaaaaaa ik kan niet:(   geen dik pak enzo..Sad maar kom natuurlijk even kijken naar hoe jullie beulen op mn thuisfront ThumpsUp
THEGREEN

Berichten: 683
Antwoord #6 Februari 12, 2006, 03:54:44
edit2Rapporteer  
Ik zat ook al te twijfelen.. suus je kan me skipak wel lenen voor aan de waterkant...
Spinnerfreak

Berichten: 270
Antwoord #7 Februari 13, 2006, 00:32:17
edit2Rapporteer  
Voor vandaag was het weer helemaal niks.
Misschien wil ik dinsdag weer het water op. Jullie?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.