wie o wie weet de spots in zuidwest frankrijk-noord spanje-portugal

djb

Berichten: 415
April 13, 2006, 02:44:15
edit2Rapporteer  
ik ga eind augustus met een groep vrienden de kust van frankrijk richting portugal onveilig maken!!!
maar waar zijn de beste spots langs deze kust. Huh

dit willen we doen met een busje en gaan waar we terecht komen. ook zullen de golfsurf planken mee gaan dus die spots wil ik ook wel weten.

alvast bedankt, ThumpsUp

Roon

Berichten: 95
Antwoord #1 April 14, 2006, 05:36:32
edit2Rapporteer  
Ik kan je wel iets vertellen over Frankrijk:

Ter hoogte van Bordeaux kun je terecht op 2 meren: Lac de Lacaneau en Lac d'Hourtin. Bij dat laatste meer ben ik afgelopen zomer een week geweest, is erg relaxed om te kiten.

Aan zee: Mimizan moet goed te doen zijn om te kiten, maar ben er zelf niet geweest. Verder een klein plaatsje: Contis Plage. Dat is goed voor zowel kiten als golfsurfen. Op een goede dag heb je golven van 2,5 meter. Het is wel een druk strand, en ik weet niet hoe het zit met kitezones. Maar in die regio is ieder strand waar je op kunt goed voor flinke golven. Let wel op stroming, die is echt bruut! Bijna dagelijks worden zwemmers door de reddingsbrigade het water uit gehaald.

Verder naar het zuiden: Biarritz is een drukke badplaats en bekend om zijn goede rollers (beter nog dan Contis).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.