Flyboards Flydoor XL - Out now!

Henning

Berichten: 581
Juni 03, 2009, 09:48:10
edit2Rapporteer  
Gelukkig is er op de KBO nog het één en ander aan wind geweest zodat iedereen nog een topsessie heeft kunnen hebben. Wat iedereen waarschijnlijk ook heeft gezien was de Zwarte Flysurfer SpeedII 15 die zondag en maandag al bij een minimale wind aan het rippen was.

Armin Harich hoofd-ontwikkelaar bij Flysurfer was druk bezig met zijn nieuwste speeltje, het board voor de <10 knopen junkie.

Flysurfer Flydoor XL!



De opbouw van een hout/foam core, een asymeterische outline en concaaf bodem zorgen voor ongeëvenaarde upwind  presaties in marginale wind condities.

Hierdoor is het met de Flydoor XL mogelijk om in <6 knopen te varen... daarnaast zorgt het grote planeervermogen ervoor dat ook de wat zwaarde rider aan zijn trekken komt in een minimale wind.

De Flydoor XL heeft zeer weinig maar gelijkmatige rocker en in combinatie het de 4mm concaaf zorgt dit voor een sterke basis. Dit in combinatie met de grote flex tips zorgt het voor maximale upwind prestaties onafhangkelijk van de omstandigheden.

Ook voor de Flydoor is de flex drie-dimensionaal doorgerekend en de ergonomische toeside outline maakt het geheel af. Het meeste technische geavanceerde licht weer board op te markt!

Specificaties:

170x50cm
3.7kg
Wood/Foam Core
4x 5cm G10 Fins
679,- Euro incl. BTW


www.flyboards.info
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #1 Juni 03, 2009, 20:18:19
edit2Rapporteer  
soooow, dat is pas een echte deur!
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #2 Juni 03, 2009, 21:47:39
edit2Rapporteer  
Volgens mij zag ik net een proto van deze plank op het strand liggen. Wat een ding. Weegt verassend weinig, kan me voorstellen dat dit echt een lichtweer monster is.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #3 Juni 04, 2009, 09:42:32
edit2Rapporteer  
Een "schuifdoor"
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.