Verstellen foodpads Naish tt Haze 2006

Gj

Berichten: 1472
Juli 17, 2006, 22:55:37
edit2Rapporteer  
khad een vraagje.. na een zeer lekkere sessie gister gevaren te hebben op hoek van de band. ben i ker achter gekomen om mijn straps van mijn foodpads strakker te verstellen Maar nu stuit ik op een probleem.. ik daai beide schroefjes los van die straps, nu zet ik het schroefje op het 2e gaatje maar nu krijg ik het schroefje niet meer recht in het gaat je in mijn board.
heeft iemand hier tips/instructies voor hoe wel te doen?
ik dacht namelijke dat je gewoon beide schroefjes even losdraaide en gaatje kleiner en dan er weer in, maar het is allemaal zo stug dat dit gewoonweg niet gaat..

mvg Gj.
globe

Berichten: 1143
Antwoord #1 Juli 17, 2006, 23:06:28
edit2Rapporteer  
Als het goed is heb je een manual erbij gekregen hoe je dit fixed.

Je moet je strap een halve slag draaien, dan je schroef erin (3 slagen geven) an de zijde van je grabhandle.
Dan draai je je strap in de goede positie en schroef je de 2e schroef vast.

Is een klotenwekr en kijk goed uit dat je je inserts niet kapot draait.
hennie

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #2 Juli 17, 2006, 23:19:57
edit2Rapporteer  
hey ik heb sinds een week een haize tt en had hetzelfde probleem. Ik heb het met 2 man gedaan anders is het niet te doen.
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #3 Juli 17, 2006, 23:33:14
edit2Rapporteer  
Als het goed is heb je een manual erbij gekregen hoe je dit fixed.

Je moet je strap een halve slag draaien, dan je schroef erin (3 slagen geven) an de zijde van je grabhandle.
Dan draai je je strap in de goede positie en schroef je de 2e schroef vast.

Is een klotenwekr en kijk goed uit dat je je inserts niet kapot draait.

Ok.. ik zou het proberen, ik heb dr geen manual bij gekregen. maar ik zou het eens proberen op deze manier.. Smiley Thanks! more replies/tips and trics are welcome!
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #4 Juli 17, 2006, 23:52:25
edit2Rapporteer  
Gelukt thanks.!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.