Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Leon aero2
Gast
Antwoord #100 Januari 16, 2007, 06:22:57
edit2Rapporteer  
@ Michiel, ik weet nog niet of ik woensdag ga, maar ik hou je in gedachten!
@ R@bert, jij mag niet klagen, jij kan straks een week lang knallen, al zal je de entertainment om je heen wel gaan missen schater

Ok ok, ik weet t...mssn wel omdat ik mn kite-maatjes ga missen..
Heb je nog wat van Micky gehoord btw? Omdat ie alleen was gegaan met zn (spare)ribjes? Gister was zn laatste bericht, niks voor Mick....

Ook Mick heeft een sociaal leven buiten zijn al zijn kitevrienden om....proest... schater schater
Was vandaag dus op de Playa en tussen 2 en 4 was het super ThumpsUp
Wat een contrast met gisteren! Toen onwijze drukte en nu dus helemaal niemand.
Toen ik net het water op ging kwam er nog versterking.
Wat ziet de Slufter er trouwens anders uit zonder kiters.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Lekker gevaren en ben daarna nog even naar de Slufter gereden. Waren toen 3 aardige gasten (dacht dat het allemaal hufters waren.. (tong_kitesmiley)) bezig en heb nog een even staan praten met hun tot het donker werd.

Al met al 2 topdagen zo in januari.....lets keep up the good work.. Joepie Joepie

ps: ben wel benieuwd wie die andere dude op de playa was.......

Yep Mick en hoe meer de temp zakt hoe meer je de harde kern leert kennen......hahaha
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #101 Januari 16, 2007, 06:24:57
edit2Rapporteer  
Morgenochtend kan ik sowieso niet (en nee, niet omdat ik lig te slapen, er hoeft vannacht niet gewerkt te worden).
En ik denk dat ze op de Slufter niet zo heel blij met me zullen zijn, ben toch niet zo'n natuurtalentje als ik altijd had gedacht  schater
Leon aero2
Gast
Antwoord #102 Januari 16, 2007, 06:27:41
edit2Rapporteer  
Morgenochtend kan ik sowieso niet (en nee, niet omdat ik lig te slapen, er hoeft vannacht niet gewerkt te worden).
En ik denk dat ze op de Slufter niet zo heel blij met me zullen zijn, ben toch niet zo'n natuurtalentje als ik altijd had gedacht schater

Denk dat je daar serieus nog even wijs aan doet, ik ken de slufter en zijn stroming....
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #103 Januari 16, 2007, 06:38:05
edit2Rapporteer  
Morgenochtend kan ik sowieso niet (en nee, niet omdat ik lig te slapen, er hoeft vannacht niet gewerkt te worden).
En ik denk dat ze op de Slufter niet zo heel blij met me zullen zijn, ben toch niet zo'n natuurtalentje als ik altijd had gedacht schater

Jacq, ik denk dat jij absoluut een natuurtalent bent.......
Heb nog nooit iemand zo mooi en elegant zien boddydraggen tot ver, maar dan bedoel ik ook echt ver het vogelres........oeps, laat ik mijn mond houden anders krijg ik de volgende keer een paar beuken.  schater InLove
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #104 Januari 16, 2007, 06:42:18
edit2Rapporteer  
Is de basis van het kiten toch!!??!!!
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #105 Januari 16, 2007, 06:44:40
edit2Rapporteer  
Is de basis van het kiten toch!!??!!!

Lol....kan zelfs je redding zijn....of die van je board ThumpsUp
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #106 Januari 16, 2007, 06:46:04
edit2Rapporteer  
We zitten al op 106 berichten in 2 dagen....voor pinksteren hebben we "ze" ingehaald....  schater Joepie
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #107 Januari 16, 2007, 07:19:41
edit2Rapporteer  
maaruh bodydraggen is gewoon een basisvaardigheid de meeste oostvoornegangers kunnen dat nieteens dus daarom daag ik jullie een keer uit om met een paar leuke golven op katwijk te komen varen
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #108 Januari 16, 2007, 07:19:55
edit2Rapporteer  
en waarom slapen we vanavond niet ik omdat ik niet moe ben
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #109 Januari 16, 2007, 07:43:34
edit2Rapporteer  
en waarom slapen we vanavond niet ik omdat ik niet moe ben
Ik omdat ik wakker ben...... :Smiley
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #110 Januari 16, 2007, 07:58:20
edit2Rapporteer  
daar heb je en punt wat doe jij nu mits het geschikt is voor dit forum
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #111 Januari 16, 2007, 08:00:35
edit2Rapporteer  

daar heb je en punt wat doe jij nu mits het geschikt is voor dit forum
Zit bier te drinken en bij te komen van 2 dagen kiten.....was al weer ff geleden mede door gebrek aan wind in de 3e week december, daarna wintersport dus weer lekker genoten  ThumpsUp
Heb jij nog gevaren, Chieltje?
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #112 Januari 16, 2007, 08:08:14
edit2Rapporteer  
zaterdag nog depowerlijn kapot gebeuld ook nog een struk kapot en scheur in pak
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #113 Januari 16, 2007, 08:12:45
edit2Rapporteer  
Lekkâh dagje dus..... ThumpDown
Woensdag nog maar eens over doen.....  (grinnik_kitesmiley)
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #114 Januari 16, 2007, 08:15:49
edit2Rapporteer  
mocht jacq nog even naar de slufter gaan of mij lekker naar het water dragen waarom is oostvoorne nou zo'n eind weg
Leon aero2
Gast
Antwoord #115 Januari 16, 2007, 16:02:21
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit mensen uit Leiden en omgeving?  Geen zon, Goor water, Ruige wind, soms regen en de temperatuur altijd beneden de maat! Kortom!!! Op naar de Botlek!!!! Ben er zelf omstreeks 11:00 CarPlaya met warme Punch voor wie van jullie nog aan het twijfelen zijn? En dit zijn er veel???
AvA

Berichten: 79
Antwoord #116 Januari 16, 2007, 17:38:40
edit2Rapporteer  
Ga vanmiddag ook naar Slufter of autostrand, gaat hopelijk niet te hard regenen...

(als bijna-leienaar ook maar mijn steentje bijdragen aan jullie "berichten-target"  ThumpsUp)
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #117 Januari 16, 2007, 19:29:33
edit2Rapporteer  
Ga vanmiddag ook naar Slufter of autostrand, gaat hopelijk niet te hard regenen...

(als bijna-leienaar ook maar mijn steentje bijdragen aan jullie "berichten-target" ThumpsUp)

Moet helaas werken......en morgen ook! Hoop niet dat Cindy gelijk krijgt en de winter echt binnen komt vallen.....het lijkt er helaas wel op.
Thx voor je bijdrage.....wel continueren hé! (grinnik_kitesmiley) schater
michiel@skool
Gast
Antwoord #118 Januari 16, 2007, 21:03:14
edit2Rapporteer  
Ga vanmiddag ook naar Slufter of autostrand, gaat hopelijk niet te hard regenen...

(als bijna-leienaar ook maar mijn steentje bijdragen aan jullie "berichten-target" ThumpsUp)

dr zitten hier niet zo vele echte leienaren leiderdorp en oegstgeest (mick waar woon jij) en jacq woont ook ergens in de buurd
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #119 Januari 16, 2007, 21:05:45
edit2Rapporteer  
Ga vanmiddag ook naar Slufter of autostrand, gaat hopelijk niet te hard regenen...

(als bijna-leienaar ook maar mijn steentje bijdragen aan jullie "berichten-target" ThumpsUp)

dr zitten hier niet zo vele echte leienaren leiderdorp en oegstgeest (mick waar woon jij) en jacq woont ook ergens in de buurd

Ben in Leiden geboren, heb 25 jaar in Den Haag gewoond en woon nu in Zoeterwoud-dorp. Lijkt me dat ik deze topic dan dus ruim vertegewoordig!
Omgeving Leiden/Den Haag rullez.... Joepie Joepie
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #120 Januari 16, 2007, 21:18:27
edit2Rapporteer  
 Re: Omgeving groningen, waar gaan we kiten?
« Antwoord #2241 Gepost op: januari 16, 2007, 03:12:05 pm » Antwoord met citaat 

--------------------------------------------------------------------------------
 Re: Omgeving groningen, waar gaan we kiten?
« Antwoord #2239 Gepost op: januari 16, 2007, 02:59:49 pm » Antwoord met citaat 

--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: micky op januari 16, 2007, 02:56:34 pm
Citaat van: jetzu op januari 16, 2007, 12:01:42 pm
Re: Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??
« Antwoord #106 Gepost op: januari 16, 2007, 12:46:04 am » Antwoord met citaat

--------------------------------------------------------------------------------
We zitten al op 106 berichten in 2 dagen....voor pinksteren hebben we "ze" ingehaald....

Wat denken die leiers wel??


Leiers???? Wel vriendelijk blijven, hé!   
Damm, hebben jullie er weer eentje bij....


He Micky, we zijn blijkbaar interessant voor onze Noorderlingen....ze voelen zich bedreigd blijkbaar, merk je t??

Ja, en blijkbaar zijn wij ook interresant.... dus? @jetzu

Haha, interresant zijn jullie zeker, jammer van die koude voetjes.....  schater schater
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #121 Januari 16, 2007, 22:41:01
edit2Rapporteer  
Poging 2 (net per ongeluk de groningers aan een bericht meer geholpen)
Was vandaag later thuis dan ik had gedacht, dus is niks meer geworden. Zijn er nog wel mensen geweest uiteindelijk en hoe was t?
Moet voor morgen nog even kijken of het wat gaat worden...
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #122 Januari 16, 2007, 22:58:35
edit2Rapporteer  
Ik hoor net op het RTL 4 nieuws dat ze windstoten van 80km per uur verwachten voor morgen!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #123 Januari 16, 2007, 23:09:12
edit2Rapporteer  
80 maar das balen
Leon aero2
Gast
Antwoord #124 Januari 17, 2007, 00:20:59
edit2Rapporteer  
Poging 2 (net per ongeluk de groningers aan een bericht meer geholpen)
Was vandaag later thuis dan ik had gedacht, dus is niks meer geworden. Zijn er nog wel mensen geweest uiteindelijk en hoe was t?
Moet voor morgen nog even kijken of het wat gaat worden...

Was wel oke, maar vlagerige aan - uit wind maar soms ook vet overpowerd met de 12.
Ik was stiekem helemaal alleen? Die andere 4 dikke dames belden me op, ze stonden met autopech ergens hahaha

Maar jullie hebben niet veel gemist, behalve dat het nu is een keer HOOG water was, scheelt minstens 3 uur lopen?
Zeg je had nu je shockwave goed kunnen gebruiken? Er zaten leuke golfjes tussen moet ik zeggen vandaag..

Maar je kan nog voor de herkansing, gaat geloof ik weer los met de wind deze week?     Dus daar sta je weer jacq  schater    (ik hou mijn mond nu maar)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.