pimpoldi

|
joo! nog mensen die gaan kiten vandaag??
|
|
|
|
Jacq

|
Weer aan t werk, pff.. En ook nog niet veel wind idd..
|
|
|
pimpoldi

|
ppfff!!! super sessie gehad!!!! egt lekker.. we kwamen aan met niet veel wind.. maar later kwam die lekker opzetten! ik moest later stoppen vanwegen afstervende voeten haha! egt lekker gehad!
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Waar ben je geweest? Ik was gisteren bij Wijk aan Zee. Wind viel me 100% mee, goed kunnen knallen met de 13. En met Gul Enforcer pak helemaal niet koud gehad! Wat een verademing! Het ziet er alleen niet uit zo'n pak 
|
|
|
pimpoldi

|
langevelderslag! ik had een 5/3 steamer en een niks shorty erover haha! allen me tape van me schoentjes was losgelaten, vandaar de kouden voeten! ik heb nu weer lekkere buikspierpijn! je kan wel zien dat het al dik 3 weken geleden was haha!
|
|
|
Jeromez

|
Langevelderslag! Dat kan nu natuurlijk. In de zomerperiode verboden geloof ik.
|
|
|
pimpoldi

|
nope! in de zomer stukkie doorlopen richting noordwijk en dan heb je een vrij kitesurf gebiedje wij kiten daar al sins vorig jaar elke week ongeveer haha
|
|
|
robin..

|
in de winter echt nooit iemand heel strand me ze 3e en in de zomer is het ook niet druk te noemen met 10 man ongeveer
|
|
|
pimpoldi

|
10 man op de drukste dag idd! ook bijna elke dag met zen 4e of 5e haha
|
|
|
Jeromez

|
Klinkt goed! Hoe ver is dat beetje lopen? Zelfde als bij de playa? Zondag ziet er goed uit btw! 
|
|
|
pimpoldi

|
haha beetje lopen is 5 minuten max. nu is het gewoon gelijk bij strandopgang beuken!! zondag ziet er zeeekkkeer lekker uit!!!! kleine kite gaat denk weer uit de tas:>
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zondag ziet er knudde uit, wanneer gaat het nou weer is keer echt los??
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Zondag ziet er knudde uit, wanneer gaat het nou weer is keer echt los??
Ik ben bang voor een tweede 2007  Nu focussen op a.s. maandag 
|
|
|
pimpoldi

|
toevallig nog mensen vandaag naar langevelderslag?? ik wil kiten( als er wind is) maar er is niemand haha
|
|
|
Jeromez

|
Getver waar is die f*ckin wind gebleven!? Kan ik mn nieuwe Nem 10 nog niet uitproberen... 
|
|
|
pimpoldi

|
ajoh! morge lekker knallen op langeveld! wij zijn om 10 uur aanwezig!!
|
|
|
|
Jeromez

|
Nog iemand geweest vandaag? Ik ben toch nog even naar Playa gegaan. Wind was net aan te doen met 13, maar niet spectaculair. Wel lekker even buiten geweest 
|
|
|
HDFrank

|
Mazzel pik jeroen! Ben blij dat je weer wat gekite hebt.  Scheef was 8 - 11 knpn Alleen die Venom jongens met een 1.70 m (Spleen Door) board en een groep met 19m Flysurfer kwamen lekker weg. Er was nog iemand langs de vloed lijn aan het knallen.  Net als ik waren er gasten die het probeerden!!!!!  Het was een NO GO! 
|
|
|
Micky

|
Zat ook te twijfelen....  maar zo te horen niks gemist. 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Scheef was 8 - 11 knpn Alleen die Venom jongens met een 1.70 m (Spleen Door) board en een groep met 19m Flysurfer kwamen lekker weg. Er was nog iemand langs de vloed lijn aan het knallen.  Dat heb ik gade geslagen vanmiddag vanachter de webcam van Rederij Trip  AWD op HvH gaf maar 7,0 m/s aan op het punt dat ik wilde vertrekken. Ik denk: WTF kunnen die gasten op Scheef wel varen?  En toen zag ik die FS silverArrow in beeld  Mick, morgen ook van de partij? Hopelijk is het dan beter 
|
|
|
Jeromez

|
Zat ook te twijfelen....  maar zo te horen niks gemist.  he ouwe lul hoe was je vakantie? niks gemist idd, wel een paar mooie hoge sprongen gemaakt 
|
|
|
|