patentloze uitvindingen morgen gratis te filmen

zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #75 Januari 24, 2007, 02:18:39
edit2Rapporteer  
Wimt ,Waarom doe je zo moeilijk ...Koop gewoon eens een goede kite ,en ga eens lekker kiten ,en laat al dat gelul en dat z.g verbeteren van je kites ,toch over aan mensen die er echt verstand van hebben...Alles wat in de filmpjes te zien zijn ,is echt flauwekul en onnodig ingewikkeld gemaakt door je ...Get a live  loser
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #76 Januari 24, 2007, 02:24:35
edit2Rapporteer  
Nee tuurlijk niet...je moet blijven veranderen..hoe denk je anders dat het bow principe ooit is uitgevonden...
Dat die plotsling voor de duur lag bij cabrinha??

Wat wimt doet is ontwikkelen en uitvinden dit is alleen maar gunstig. Op dit soort mensen moet je zunig zijn  ThumpsUp

mzzsl
Silver Surfer

Berichten: 235
Antwoord #77 Januari 24, 2007, 04:01:20
edit2Rapporteer  
Over dat prutsen gesproken; dat zei mijn vriendin gisteravond ook, maar kwam toch op een punt dat ze `Wimt`uitkermde, terwijl dat mijn naam niet eens is. Dit forum geeft hoge vluchten schijnbaar.

Is ze ook al gemodificeerd? Om haar een beetje in toom te houden, laten we zeggen. Als ik die stapel vliegers zie, ben je veel te druk bezig, man.
Misschien moet je wat meer tijd en wie weet wat nog meer in haar steken?  InLove

Filmen is niet nodig. Ik ben nog niet helemaal over de eerste 1 en 1 1/2 heen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #78 Januari 25, 2007, 01:20:37
edit2Rapporteer  
Citaat
Pardon


HAHAHAHA schater schater loser

En wat ga je met je 15 pleurie meurie doen??

mzzsl

Nu je het zegt, ik heb er nog niet over nagedacht. Zou ik er de patenten van wimt mee kunnen kopen? schater

Je mag nog wel een keer filmen. Met een goede camera.

Groeten
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #79 Januari 25, 2007, 01:48:32
edit2Rapporteer  
Filmen is niet nodig. Ik ben nog niet helemaal over de eerste 1 en 1 1/2 heen.

Ik heb de scores gezien op Youtube; de helft haalt het laatste filmpje inderdaad niet meer.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #80 Januari 25, 2007, 01:58:31
edit2Rapporteer  
Wimt ,Waarom doe je zo moeilijk ...Koop gewoon eens een goede kite ,en ga eens lekker kiten ,en laat al dat gelul en dat z.g verbeteren van je kites ,toch over aan mensen die er echt verstand van hebben...Alles wat in de filmpjes te zien zijn ,is echt flauwekul en onnodig ingewikkeld gemaakt door je ..



.Get a live loser


Ik heb een `life`met wat prutsen, waar ik veel lol aan heb, een leven dat jij blijkbaar mist.
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #81 Januari 25, 2007, 03:26:41
edit2Rapporteer  
Wim, TOP dat je ons nu is probeert duidelijk te maken wat je allemaal maakt. Ik snap er niet zo veel van, ben helemaal niet technisch namelijk. Ik heb wel respect voor al je ideen en ontwerpen en over een tijd(je) de meeste hier op het forum. Straks komt er een of ander bekend merk met een idee van jou, en dan zul je zien dat iedereen het geweldig vind.
Ga zo door Wim, maar hou het safe he  ThumpsUp
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #82 Januari 25, 2007, 03:43:49
edit2Rapporteer  
Wimt ,Waarom doe je zo moeilijk ...Koop gewoon eens een goede kite ,en ga eens lekker kiten ,en laat al dat gelul en dat z.g verbeteren van je kites ,toch over aan mensen die er echt verstand van hebben...Alles wat in de filmpjes te zien zijn ,is echt flauwekul en onnodig ingewikkeld gemaakt door je ..



.Get a live loser


Ik heb een `life`met wat prutsen, waar ik veel lol aan heb, een leven dat jij blijkbaar mist.

Hoe weet jij dat nou ,je kent me niet eens, Maar het lijkt mij zo zonde van je tijd al dat gepruts en volgens mij vliegen je kites niet echt beter, nadat jij ze onderhanden hebt genomen ,
Anders moet je maar eens een goed filmpje maken waar je "specials" kites vliegend te zien zijn ..

p.s Ik heb de moeite genomen om de 3 filmpjes in zijn geheel te bekijken maar wat mij opvalt is,
ookal zouden al je aanpassingen de kite verbeteren ,Het wordt er allemaal niet gebruiksvriendelijker .
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #83 Januari 25, 2007, 04:10:00
edit2Rapporteer  
Nee tuurlijk niet...je moet blijven veranderen..hoe denk je anders dat het bow principe ooit is uitgevonden...
Dat die plotsling voor de duur lag bij cabrinha??

Wat wimt doet is ontwikkelen en uitvinden dit is alleen maar gunstig. Op dit soort mensen moet je zunig zijn  ThumpsUp

mzzsl

de bow heeft cabrinha niet bedacht hoor, haha
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #84 Januari 25, 2007, 04:21:10
edit2Rapporteer  
WimT heb je er wel eens over nagedacht om een proffesioneel kitemerk te contacten ThumpsUp ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #85 Januari 26, 2007, 00:32:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Nee tuurlijk niet...je moet blijven veranderen..hoe denk je anders dat het bow principe ooit is uitgevonden...
Dat die plotsling voor de duur lag bij cabrinha??

Wat wimt doet is ontwikkelen en uitvinden dit is alleen maar gunstig. Op dit soort mensen moet je zunig zijn 

mzzsl


de bow heeft cabrinha niet bedacht hoor, haha

Nee maar kwamen er toch wel het eerst mee op de propen toch toch toch??

mzzsl
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #86 Januari 26, 2007, 01:10:09
edit2Rapporteer  
[Hoe weet jij dat nou ,je kent me niet eens, Maar het lijkt mij zo zonde van je tijd al dat gepruts en volgens mij vliegen je kites niet echt beter, nadat jij ze onderhanden hebt genomen ,
Anders moet je maar eens een goed filmpje maken waar je "specials" kites vliegend te zien zijn ..


Citaat


Je kent mij toch ook niet, laat staan mijn kites, dus wie lolt er nou.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #87 Januari 26, 2007, 01:19:24
edit2Rapporteer  
WimT heb je er wel eens over nagedacht om een proffesioneel kitemerk te contacten ThumpsUp ThumpsUp


Tering-kites, voor de echte lepra-lijder.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #88 Januari 26, 2007, 01:21:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Nee tuurlijk niet...je moet blijven veranderen..hoe denk je anders dat het bow principe ooit is uitgevonden...
Dat die plotsling voor de duur lag bij cabrinha??

Wat wimt doet is ontwikkelen en uitvinden dit is alleen maar gunstig. Op dit soort mensen moet je zunig zijn

mzzsl


de bow heeft cabrinha niet bedacht hoor, haha

Nee maar kwamen er toch wel het eerst mee op de propen toch toch toch??

mzzsl

Deed RRD ook met  de 100 % depower-bar, Naish met Double depower, maar ik was eerst met Extra-depower (zie Hanglos, 2 jaar geleden).
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #89 Januari 26, 2007, 01:22:59
edit2Rapporteer  
Citaat
Nee tuurlijk niet...je moet blijven veranderen..hoe denk je anders dat het bow principe ooit is uitgevonden...
Dat die plotsling voor de duur lag bij cabrinha??


mzzsl


de bow heeft cabrinha niet bedacht hoor, haha

Nee maar kwamen er toch wel het eerst mee op de propen toch toch toch??

mzzsl

nee, ene bruno uit frankrijk heeft het concept tegelijk verkocht aan takoon, alleen heeft takoon de kite iets verder door ontwikkeld en daardoor kwam die iets later pas op de markt
Silver Surfer

Berichten: 235
Antwoord #90 Januari 26, 2007, 04:14:16
edit2Rapporteer  
Citaat

Deed RRD ook met de 100 % depower-bar, Naish met Double depower, maar ik was eerst met Extra-depower (zie Hanglos, 2 jaar geleden).
Citaat

Bedoel je extra depower in de zin van 'extra depower want ik laat m'n vlieger gewoon op de grond liggen en loop er interessant omheen?' (zie filmpjes, 2 dagen geleden) (grinnik_kitesmiley)

Van het weekend kun je ze mooi proberen. Lekker windje, niet te gek.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #91 Januari 26, 2007, 22:01:14
edit2Rapporteer  
Citaat
nee, ene bruno uit frankrijk heeft het concept tegelijk verkocht aan takoon, alleen heeft takoon de kite iets verder door ontwikkeld en daardoor kwam die iets later pas op de markt

Ohja  loser klopt ik heb nog een intervieuw met hem in de acces staan.. loser

Maar goed de nova had dus eigenlijk het eerste recht  ThumpsUp
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #92 Januari 27, 2007, 01:05:38
edit2Rapporteer  
Citaat
nee, ene bruno uit frankrijk heeft het concept tegelijk verkocht aan takoon, alleen heeft takoon de kite iets verder door ontwikkeld en daardoor kwam die iets later pas op de markt

Ohja loser klopt ik heb nog een intervieuw met hem in de acces staan.. loser

Maar goed de nova had dus eigenlijk het eerste recht ThumpsUp

ik heb nog het kitesurfmagazine liggen waarin hij geintroduceerd word  schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.