Airush 2005

Emielkruisdijk

Berichten: 808
Februari 17, 2007, 23:13:21
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar een kleine kite, en mijn oog  was gevallen op een airush reactor 7m of een airush flow 8m. Hebben deze kites een beetje goede high-end? En welke kite is het beste voor mij, ik wil gewoon lekker varen en hoog springen. Geen gedoe met moeilijke sprongen. Als iemand ervaringen met deze kites heeft of een andere 7 of 8m te koop heeft liggen voor een leuke prijs laat het even horen!!
Flakkee Local

Berichten: 146
Antwoord #1 Februari 18, 2007, 01:22:27
edit2Rapporteer  
Ik heb een Flow 8m die eruit gaat.

http://www.kitehigh.nl/kiteboardspullen/contact.php?itemid=8940

Is een lekkere kite, waar je hoog mee kan springen.
De draaisnelheid is ook snel, dus loopen doet ie als de beste.
Genereerd lekker veel power met loops.
kan hem met 35 knts varen.

Een maat van mij had een Torch 8m 2005 en de eigenschappen zijn het zelfde als de Flow 8m 2005.

hij gaat weg voor 250 euries, ivm overstap naar SS.



mijn e mail is joorenjet@chello.nl
Flakkee Local

Berichten: 146
Antwoord #2 Februari 18, 2007, 01:27:27
edit2Rapporteer  
Zit je verhaal nog eens te lezen en zie dat je gewoon lekker wil varen en niet te moeilijk wil springen.
Ik raad je dan de Flow aan, want ik heb een Reactor 12m 2006 en die is al super snel en dat wordt een sleurbak bij veel wind.
Laat staan de 8m.

De test zeggen ook dat de 2005 sneller en bruter is dan de 2006 reactor dus dat moet dan wel helemaal een kanon zijn.

Flow is lekkere alround kite die je niet zo hard afstraft als het fout gaat.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #3 Februari 18, 2007, 03:21:43
edit2Rapporteer  
Ik vlieg de Reactor 12 en 9. De 9 is de snelste 9 m kite die ik tot op heden heb gevlogen dus de 7 moet helemaal rap zijn. Ik vind dat super maar dat is niets voor beginners en minder voor trucleersessies.

High end is kritisch. Zonder 5th wordt de kite in het high end bereik wat instabiel en zet vlagen om in power.

De Reactor is met name zo snel omdat ie tamelijk licht is gebouwd. Dus ook wat minder sterk. Zowel mijn 12 als 9 hebben al reparaties... En ze zijn niet echt eenvoudig te repareren door de afwijkende manier van in elkaar stikken.

De flow ken ik niet.

Finne

Berichten: 34
Antwoord #4 Februari 18, 2007, 21:35:28
edit2Rapporteer  
Ik heb een 10m. Flow van voor 2005, maar deze bevalt zeer goed. Erg stabiel en ik kan er leuke sprongen mee maken.

Flow is volgens mij dus een goede keuze.

Gr. Lolke
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.