(HJ) MINI-ME

|
Ik heb vandaag mijn 14m2 binnen gekregen maar de voorspellingen zijn inderdaad naadtje  Ook voor een 14m2 : 
|
|
|
Stanley

|
Vrijdag weer van de partij
|
|
|
Idefixe

|
Vrijdag wordt gewoon HARDSTIKKE GEZELLIE GAAF SUPER KNALLUH op Mirns dus.......... ( als de wind tenminste een beetje meewerkt)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Vrijdag wordt gewoon HARDSTIKKE GEZELLIE GAAF SUPER KNALLUH op Mirns dus.......... ( als de wind tenminste een beetje meewerkt)
IDD, als iedereen weer aan het werk is (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
DaanD

|
Gister (woensdag) lekkere thuiswedstrijd gehad in Lelystad. Was lekker met de 13 (+- 20 knopen) (grinnik_kitesmiley), nieuwe PR hangtime! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe

|
Gister (woensdag) lekkere thuiswedstrijd gehad in Lelystad. Was lekker met de 13 (+- 20 knopen) (grinnik_kitesmiley), nieuwe PR hangtime! (tong_kitesmiley)
Waar zat je Daan? Ik had het hele Marinastrandje voor mezelf. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
DaanD

|
Waar zat je Daan? Ik had het hele Marinastrandje voor mezelf. (grinnik_kitesmiley) Bovenwater dus! Was super lekker (wind kwam pal over de dijk), lekker knallen over het vlakke water! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Gisteravond ff naar Horst geweest en nu weet ik weer waarom ik altijd vanuit Zeewolde 100 km naar Mirns rij....... De wind was weer K.. Eest mijn 10m2 op gezet en daarna kakte de wind in dus mijn nieuwe 14m2 maar gebruikt maar ook dat was niet meer genoeg...... Had gehoopt dat er vandaag wind zou staan want moet het weekeinde weer werken (morgen ook dus) Misschien maandag en dinsdag van de partij 
|
|
|
Idefixe

|
Mini-me, volgende keer met noordwest gewoon ff onze kant opkomen. Was gisteren gewoon weer ff vet knalluh hier.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Mini-me, volgende keer met noordwest gewoon ff onze kant opkomen. Was gisteren gewoon weer ff vet knalluh hier.
Ik weet het maar had niet veel tijd en het zag er vanuit de overkant (zeewolde) best relaxt uit.... Als ik wat meer tijd had gehad had ik ook naar Muiderberg kunnen gaan maar volgende x kom ik wel eens in Lelydorp kijken.... 
|
|
|
Jacobus

|
Morgenochtend staat er al 16 knopen volgens watersportweer! Als deze voorspelling zo blijft, wie zijn er dan allemaal 's ochtends op Mirns?
Ik heb nog wel even zin in een sessie voordat ik moet werken!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Alrighty! Ik ga naar Mirns en neem de 14 en 9 mee. Hopelijk staat er genoeg wind om de 9m2 aan te tand te voelen want ik heb hem eergisteren opgehaald! Ben benieuwt!  FONE for the win! 
|
|
|
Jacobus

|
Hoe laat ben je er dan?
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Moi? Gok zo'n 12 uur of eerder.
|
|
|
|
terrorwally
Gast
|
al die hond op je kite ?
|
|
|
Idefixe

|
al die hond op je kite ?
not yet. Staat wel een nieuw logo op m'n LE.  Maar dat zie je morgen wel
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
@idefix niet te lang morgen he! anders heb ik zaterdag niets aan je! ik kom morgen ook nog wel ff!
|
|
|
VincentC

|
Mirns gaat echt te sick worden! 2 dagen 20 knoopies, whoehoe!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Zozo......jij bent optimistisch 
|
|
|
Idefixe

|
Zozo......jij bent optimistisch  nee hoor! Gaat helemaal goedkomen.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Alrighty! Ben er rond 11 uur! Als ik in de navigatie Mirns intik kom ik dan dichtbij de kitespot? Of weten jullie welk adres ik beter kan intikken?
|
|
|
|
Idefixe

|
Alrighty! Ben er rond 11 uur! Als ik in de navigatie Mirns intik kom ik dan dichtbij de kitespot? Of weten jullie welk adres ik beter kan intikken?
simpel: bij lemmer linksaf
|
|
|