Ons, of eigenlijk MIJN avontuur op Yburg vandaag

Tjok
Gast
Antwoord #25 Maart 28, 2007, 03:38:20
edit2Rapporteer  
He arno je moet deze gasten persoonlijk royeren van je site

Zeer triest bezig "bozeijburger" wat kan die gast en nou aan doen dat de wind opeens wegvalt en dat een oude dame meteen ambulance e.d. belt!!
En dan meteen naar Arno janken met het verzoek om deze gasten persoonlijk te royeren van de site. Volgens mij is de site niet eens van ene Arno maargoed dat terzijde..
Erg zielig log dan gewoon in onder je eigen account loser loser
Azrael
Gast
Antwoord #26 Maart 28, 2007, 03:43:09
edit2Rapporteer  
Ik zou zowieso graag wat meer admins op dit forum zien om dit soort dingen niet onwijs uit de hand te laten lopen. 'k Zit om die reden vaak graag op vliegerforum.nl omdat men daar prettig met elkaar om gaat en er geen macho sfeertje hangt. Dat mag best wel eens gezegd worden en er mag best wel eens worden ingegrepen. Jullie denken dat Mark zich lekker voelt nu zeker dankzij alle vriendelijke hulp die jullie hem geven?
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #27 Maart 28, 2007, 03:48:49
edit2Rapporteer  
@Azrael; Ik begrijp de hele ophef en dat iedereen zuinig is op het vaarwater in NL. Dat ben ik zelf ook.
Maar kom op nou, nogmaals; wie kan voorspellen dat de wind ineens uitvalt.
En dan wordt er ook nog gezegd dat je dan niet zover uit de kant moet gaan... Na 10 meter kan je er al niet meer staan... Dus hoe wil je daar kiten terwijl je dus altijd kan staan. Worden wel hele korte rakjes in mijn ogen...
Marsie

Berichten: 361
Antwoord #28 Maart 28, 2007, 03:51:44
edit2Rapporteer  
Mark en Hans, jullie waren met z'n tweeën dat is al goed !(volgens mij altijd).

Ik vind het jammer dat het net lijkt of het door jou komt dat er iets gesloten wordt.

 ListenToMe Ik vind dat CRAP !!!

Ik sta achter je!!!!

En die top Hans maar naar je toezwemmen  ThumpsUp

Ik denk dat een ander het zelfde had kunnen overkomen.

Marcel.



Azrael
Gast
Antwoord #29 Maart 28, 2007, 03:55:34
edit2Rapporteer  
@Mark

Ik begrijp die ophef ook. Maar ik begrijp niet dat mensen daarom maar persoonlijk moeten worden en je volledig neerhalen alsof je alles fout hebt gedaan en het volledig jouw schuld is. Dat moet toch echt wat volwassener gebracht kunnen worden. Men kan best kritiek geven en daar zal ook wat kritiek terecht van zijn maar dat mag best netter.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #30 Maart 28, 2007, 03:58:35
edit2Rapporteer  
@Marsie, thanks dude, zie je weer op de spot!

Azrael; ik begrijp het ook, maar om nou meteen iemand uit te gaan maken voor niks imbeciel e.d. vind ik ook beneden peil. Ik heb mezelf ook ff laten gaan op HL, maar ben nu weer voor alle reden vatbaar ;-)
Ik hoop dat het van het weekend goed waait, zal ik ze ff laten zien wie 'r kan beulen!! WWWHAHAAHHAHAHAAAAAAAAAAAAA
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #31 Maart 28, 2007, 04:13:09
edit2Rapporteer  
hey marsie wij zijn net de dikke en de dunne die laatste ben ik  schater schater
en dat zwemmen is normaal  een beetje hulp is altijd welkom . ThumpsUp
hoop dat er van de week nog wind komt denk het niet .
aankomend weekend vdberg  volgens mij gaan ze naar medemblik als het oostenwind blijft ze geven wel 18 knopen voor het hele weekend   groetjes  hans  ThumpsUp
Petteflat

Berichten: 179
Antwoord #32 Maart 28, 2007, 05:37:07
edit2Rapporteer  
Cewle avatar Mark!
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #33 Maart 28, 2007, 05:50:12
edit2Rapporteer  
Hee Mark,

wat een ophef, sjezus...als ik t goed lees kan dit iedereen gebeuren. Niets is zo veranderlijk als de natuur...en je was niet alleen, je maat was bij je !!! Mede door die oplettende burger is het een circus geworden (niet om die burger aan te vallen, jammer van de verkeerde info alleen>>2 uur ipv 15 min)....

@ bozeijburger  loser loser loser
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #34 Maart 28, 2007, 06:07:14
edit2Rapporteer  
Natuurlijk is er ophef, is ook te begrijpen.
Ik zou ook uit mn dak gaan wanneer de enige spot die voor mij qua transport
nog enigzins haalbaar is gesloten wordt, ongeacht de reden.

Boze Yburgers kunnen ietwat te ver gaan, zoals duidelijk is geworden.

Aan de ene kant is het goed dat de hulpdiensten zo snel ter plekke waren,
en dat er oplettende mensen aan de kant staan.

Voor hetzelfde geldt had je wel in nood verkeerd.

Was dus niet het geval.

Trouwens een beetje overdreven om de spot meteen te sluiten voor al het vliegverkeer.
Zal ook vast wel wat geregeld kunnen worden wanneer er overlegd wordt met de juiste contacten.



Ach, voor elke tegenspoedige situatie wordt er altijd een zondebok gezocht, en gevonden.

Vandaag was jij het. (grinnik_kitesmiley)
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #35 Maart 28, 2007, 12:14:24
edit2Rapporteer  
Wat een Bout-site, dat Hanglos. Kom ik daar vanochtend, hebben ze m'n posts ge-edit omdat er in hun ogen teveel scheldwoorden in zouden staan. En dan ook nog met de bijdehandte opmerking
'haal eerst eens rustig adem en probeer het dan nog eens'; Weer zo'n persoonlijke toespeling.
Net als al die andere types daar. Ik vergis mij dus zwaar in de mods daar. Erg onprofi...
Dat is hier gelukkig wel anders...
Wie vertelt me hoe ik mezelf daar kan uitschrijven???? Kwam er al nooit, maar ben er nu helemaal klaar mee.

Hanglos hangt LOOS
litewave

Berichten: 607
Antwoord #36 Maart 28, 2007, 17:53:36
edit2Rapporteer  
Weet je wat het is, je moet ff tussen de regels doorlezen, Er zijn een paar oudere gasten waarmee je normaal kunt discuseren, en heel wat van jonge gasten die eerst roepen en dan denken, of met de massa mee praten.
Neem het allemaal niet zo zwaar op, het zijn maar letters.
De kiters zijn een groep die steeds maar moeten inleveren, dan is het zaak dat ze een eenheid vormen en niet elkaar afvallen.
Maar krijg dat iedereen maar es aan zijn verstand
thierry
Gast
Antwoord #37 Maart 28, 2007, 19:31:06
edit2Rapporteer  
@litewave; eindelijk !! eindelijk een redenering zoals de mijne! als er op iemand moet geroepen worden is het op die kerels die er hun dagtaak van maken om de spots te sluiten! want zo moeten we steeds meer inleveren en wordt iedereen zuurder...
over HL, sja idd veel kleine knulletjes met grote bakkes;;Wink moet je gewoon over kijken, en dan vind ik het wel ok daarzo...
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #38 Maart 28, 2007, 21:32:21
edit2Rapporteer  
Egt niks van aantrekken mark blij dat je niks heb.
Zoiets kan gebeuren je zwemt ook niet voor je lol 20 minuten naar de kant, het blijft de natuur die onverspelbaar kan zijn.

En al die opgefokte reacites fock op, zelf zijn we allemaal perfect he en anderen afkraken omdat die altijd alles fout doen.

ps En boze ijburger, ga niet zo zitter schreeuwen achter de pc en loop ff naar het gemeente huis en probeer het is ff uit te leggen daar.
Daar berijk je mis nog wat mee, door een geod woord voor de spot te doen.
hier schreeuwen op dit forum helpt niet egt.
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #39 Maart 28, 2007, 22:17:44
edit2Rapporteer  
He Mark,

Ik kan je persoonlijk nog wel wat zwemtraining geven. Kan je nog verder het water op. (grinnik_kitesmiley)

Zonder gekheid, kan de beste gebeuren. Ben zelf eens met weinig wind en een niet te herstarten kite door een zeilboot (op zijn motor natuurlijk (grinnik_kitesmiley)) terug gebracht. Ik was toen uit "de kom" van S'hout gevaren. Ik had ook gewoon niet in de gaten dat de wind iets minder werd en opeens wegviel.

Belangrijkste is dat je volgende keer (met meer wind) weer gewoon lekker kan kiten.

See you.
m@riel
Gast
Antwoord #40 Maart 28, 2007, 23:10:45
edit2Rapporteer  
hey

ik heb gisteren ook zoiets gezien...
was aan het vliegeren op Slufter toen er 2 kiters aankwamen. vol goede moed hebben ze 2 setjes staan opbouwen. de man begon met bodydraggen en ging vanaf het begin al maar 1 kant op, nl van de kant af richting open water....
toen ook nog z'n kite op het water tercht kwam heeft hij deze niet meer kunnen herstarten, maar hij dreef wel steeds verder af....
wij begonnen ons toch lichtelijk zorgen te maken, net als z'n vrouw langs de kant.
ineens zagen we hem zwemmen richting een zandbank en kon hij na zeker een half uur/ 3 kwartier het strand weer bereiken... z'n kite was inmiddels wel een klen stipje geworden op weg richting engeland......

deze man heeft geluk gehad dat het eb werd en er een aantal zandbanken tevoorschijn kwamen anders hadden hoogstwaarschijnlijk ook hier de reddingsdiensten kunnen uitrukken...

gelukkig wel goed afgelopen.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #41 Maart 28, 2007, 23:27:39
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat ik zelf aardig verslaafd was aan deze sport .  Joepie YeSS
Het eerste wat ik ,smorgens doe is teletekst weer kijken of het gaat waaien.

Maar jullie 2 (hans en JIJ ) spannen toch wel de kroon. Jullie zijn nog meer Yunkie dan mij en ik vond mezelf al helemaal  verslaafd aan deze prachtige sport
Ik zie nog de foto,s van de winter met die sneeuw voor me dat jullie aan het kiten waren
Komt het nog wel goed met jullie ???? (grinnik_kitesmiley).

Al met al wat er nu gister is gebeurd is gebeurd klaar.  ListenToMe

Hoop dat een ieder er wat van geleerd heeft en om elkaar nu beschuldigend toe te spreken is ook niet nodig, daar schiet je niks mee op. Dit had iedereen kunnen gebeuren en jullie waren veilig met zijn 2en
Goed dat je dit nog ff op het forum zet zodat we hier weer wat van kunnen leren  ThumpsUp
Ik neem aan dat je niet voor je plezier die kite in het water stuur en dat je ga zwemmen bij deze temperaturen

Shit Happens.  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Mark en Hans ik zie jullie wel weer op het water  Joepie YeSS Joepie YeSS


Gr Richardt

MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #42 Maart 28, 2007, 23:34:27
edit2Rapporteer  
hey harry alles goed
ben inderdaad verslaafd mark wou eigenlijk niet varen maar ja even dan  schater
heb je met die beginnelingen  ThumpsUp
hoop dat met het weekend er wind staat voor zondag om alles te testen heb ik eigenlijk al gedaan  schater met al die kites die ik al gevaren heb . ListenToMe
ben er nu wel uit  BEST is the name thats my thing .spreek je nog wel   groetjes  hans  (hangloose_kitesmiley) Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #43 Maart 28, 2007, 23:38:53
edit2Rapporteer  
Hier alles goed, behalve dat ik donderdag en vrijdag vrij ben en er geen wind is.  ThumpDown ThumpDown

Shit Happens.  ThumpDown

Zaterdag en Zondag wel wind en dan mot ik werken   ThumpDown ThumpDown

Shit Happens   ThumpDown

Gr Richardt
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #44 Maart 29, 2007, 01:20:35
edit2Rapporteer  
Shit hapens ...En de wind valt wel eens weg ..en dan moet je zwemmen ...Is mij ook wel eens overkomen ,Het is dan jammer dat er dan (te snel) allerei hulpverleners ingeschakeld worden terwijl er niets aan de hand is ...Maar het beter zo dan dat ze te laat komen ..
Ik hoop dat er van het weekend wel weer wat wind komt ...ben er weer klaar voor
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #45 Maart 29, 2007, 01:38:05
edit2Rapporteer  
Citaat
Het is dan jammer dat er dan (te snel) allerei hulpverleners ingeschakeld worden terwijl er niets aan de hand is ...Maar het beter zo dan dat ze te laat komen ..

En zo is dat ????

Nog gevaren op Edam Frank ????
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #46 Maart 29, 2007, 04:02:06
edit2Rapporteer  
Hey van de Hoogenband, lekker een rakje gezwommen las ik. Kan gebeuren, en is ook nog eens goed voor de vetverbranding. En ook nog eens een gratis boottochtje scoren...
Jammer van een aantal trieste reacties van sommige gasten, kan gebeuren.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #47 Maart 29, 2007, 05:20:56
edit2Rapporteer  
Whahaha, nou het was niet eens voor de bronze plak Robin. Was halverwege helemaal brak...

Maar goed, that was yesterdag...
Zaterdag varen? 17 knp oost. Enkie weer???
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #48 Maart 29, 2007, 14:56:09
edit2Rapporteer  
Iedereen die kan kiten heeft weleens mee gemaakt dat de wind inkakte. Zeker als het al krap aan 12 kn. is blijft het oppassen. Dat is net zo vanzelfsprekend als dat je niet met aflandige wind de zee opgaat!

Door op zo'n 'gedoogspot' toch het risico te nemen zie je hoe het afloopt. Gelukkig dat een oplettende burger gelijk de hulpdiensten heeft gebeld. Je verhaal over verzuurde benen is niet misselijk! Had veel erger kunnen aflopen.

Gelukkig ben je heel aangekomen zonder kleerscheuren. Helaas is nu wel het gevolg dat de spot nu definitief dicht gegooid is. En hierdoor dupeer je een aantal kiters die daar vaak fijn hebben gekite. En die laten zich horen op Hanglos. Absoluut niet genuanceerd, en beledigingen gaan nergens over, maar ik kan me voorstellen dat ze pissed zijn op je.
Azrael
Gast
Antwoord #49 Maart 29, 2007, 17:43:18
edit2Rapporteer  
Kom op mensen..........

Onderkoeling, verzuurde benen enz enz. Hallo? Als hij een lekker warm wetsuit met schoentjes aanheeft dan kan hij er wel een paar uurtjes inliggen. Dat heb ik zelf nog aan de levende lijve ondervonden omdat ik nog niet op een board stond mijn eerste paar keren. Ik heb fijn gezwommen en ik had het overal heerlijk warm. Verzuren doe je ook echt niet in 15 minuten tijd. Tuurlijk krijg je wel last maar vanaf dat punt kun je echt nog wel over door hoor.... Ik neem namelijk wel aan dat deze knul gewoon een goede conditie heeft.  Dat zal hoogstens bij extreme inspanning gebeuren en daar valt zwemmen met een vlieger toch echt niet onder. Ik vind dus dat jullie nogal overdrijven. Zijn maat kwam zelfs nog naar hem toe zwemmen.....relatieveer dus een beetje.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.