Mijn eerste keer met de WiPiKa Indy 11 2006...

Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Maart 29, 2007, 03:04:40
edit2Rapporteer  
Wil ik jullie niet onthouden, mijn eerste impressie van de WiPiKa:

Was zondag eigenlijk teveel stroming om lekker gepowerd mijn 90 kg met een 11 te vliegen maar ik wilde het ding toch eindelijk eens proberen...

Valt meteen op dat het een hele hoge AR heeft tov de door mij gevlogen Raven2. En voorzien van al die veranderingen die de Raven3 in 2007 heeft tov 2006. Dus de Y op de LE als noseline, gebogen, doorlopende tips met op verschillende hoogte de aanknopingspunten van de powerlijnen. En standaard wel voorzien van extra beschermingspads... Ook keurig rondom op de LE vastgenaaide struts en ventielen voorzien van balletjes. Helaas dus geen one pump.

Snelle kite! De snelste 11/12 die ik tot op heden heb gevlogen. Zowel qua draaien als door het windvenster vliegend. Ik voelde mij direct vertrouwd met het snelle draaien en ben enthousiast over de snelheid waarmee de kite je in elk geval gevoelsmatig vooruit trekt. Dat geeft toch een hoop fun. Beetje vergelijkbaar met mijn Airush Reactor 9 model 2005 die helaas gescheurd op reparatie ligt te wachten. Depowerd goed en springt ook gewoon hoog. Dat terwijl ik de kite flink moest bewegen om op gang te blijven. Ben erg benieuwd hoe ie gewoon goed gepowerd gaat...
Jammer dat WiPiKa nagenoeg van de markt is verdwenen. Ben er ooit mee begonnen en deze kite bevalt in eerste aanzet erg goed...

 
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Maart 29, 2007, 06:23:30
edit2Rapporteer  
Leuk om eens en verslag van een WIPIKA kite te lezen..
Ik begrijp dat ze dit jaar ook met een bow/sle op de markt gaan komen.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 Maart 29, 2007, 23:19:38
edit2Rapporteer  
Tis een zeldzame. Zou je niet verbazen als het de enige in NL is. Matrixen zijn er wel meer...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Maart 30, 2007, 18:51:58
edit2Rapporteer  
pics Grin?
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #4 Maart 31, 2007, 04:01:25
edit2Rapporteer  
Ik heb ook altijd nog een zwak voor Wipika. Zelf de eigenaar van 2 matrixen, en die zijn nog altijd prima!
Niet de hipste, snelste, loopste weet ik veel, maar gewoon prima.

In El Gouna nog de 11 en de 8.5 van 2006 aan het werk gezien, en in de handen van een goede rider schater


Mzzl Joost
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.