|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
olten, als je gaat, bel me ff:P rudo, ik zou voor zaterdagmiddag gaan...hehheh
|
|
|
rocket man

|
Wordt hoog tijd voor een nieuw board, wat een stijve, rechte plank is die 666 toch. Met zoveel chop en golven keer op keer hapt hij, dat hou je gewoon niet tegen  Michiel heb je de rocker profiles onder je board zitten. Vond de mijne ook erg happen in zee. Profiles eronder gezet vaart die behoorlijk smoother en is goedkoper dan een nieuw board. Heeft wel impact op de pop. Btw gister lekker met m'n nieuwe waveboard in kattuk onderweg geweest. T'wordt weer veel leren vooral het gijpen. Ben heerlijk de golven afgegaan, wat een gevoel man. Helaas vin eraf gerukt en weet bij god niet hoe en waar, dus ff naar de reparatie.
|
|
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
jij ook al wat heeft iedereen daar mee. Zei toch thuis werken  , het strand is mijn thuis niet ondanks dat ik er af en toe ben. Als het laag blijft sluf anders naar duathlon strand.
|
|
|
|
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
|
ik zit nog te twijfelen tussen vrijdagmiddag en zaterdagmiddag... heeft iemand een tip?
Ga jij maar zaterdag  , meer ruimte voor ons 
|
|
|
Gewoon_Mart

|
Heel de tijd met de 13m2 gevaren, was af en toe wel iets overpowerd, maar dat vind ik juist wel chill. op naar de volgende keer! Moest ook een aantal keren mijn 10m2 uitremmen alsof ik weer in 2004 aan mijn C-shape hing. Had hem wel op de meeste powerstand staan, maar was zeker harder als 25kn in vlagen schat ik zo Volgende keer -> a.s. vrijdag palenplaya? Vrijdag rond 15:00 op de palanplaya!! Duidelijk! Waar heb jij trouwens mee gevaren gisteren? kleur? Misschien heb ik je nog wel voorbij zien schieten!?¿
|
|
|
Gewoon_Mart

|
Voor de gene wiens lichaam het wel trekt om heel de week te kiten.... Have fun! windje is hier weer lekker!!  Datum: 07-05-09 Tijd: 11:29:05 Wind 10.8 m/s Beaufort 5 Stoot 14.5 m/s Temperatuur 14.8 %C Luchtdruk 1016 mBar Vochtigheid 74 %
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Ik zou zaterdag gaan Rudo, dan kun je nl. het low-end van je Mako-Yako testen  En dan zijn wij gelijk van die kamikaze-piloot verlost  @ O: ik ben dus a.s. vrijdagmiddag op playa  Overigens zeggen de voorspellingen dat de wind vandaag in de namiddag/avond minder zal worden 
|
|
|
Spoon

|
ik wacht nog wel weer een weekje...
geen vervoer... dus ..
veel plezier! morgen of zaterdag of wanneer dan ook
|
|
|
The O

|
Voor vandaag is de wind bijna op. @MB vrijdag nog even kijken hoe laat ik ga.
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
vrijdag dan maar hakken en zagen met de 7m, 4 dagen achter elkaar is wel lekker voor het lichaam:P
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
vrijdag dan maar hakken en zagen met de 7m, 4 dagen achter elkaar is wel lekker voor het lichaam:P
Gaan we klagen Lauw  @ O: we houden contact 
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Pijn in m`n kadaver.
Sla vandaag zoiezo over, en morgen helaas geen tijd. komende 2 weken avond dienst, dus 2 weken ochtend sesies maken als het aan mij ligt!!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
En dan zijn wij gelijk van die kamikaze-piloot verlost  Goed voorbeeld doet volgen MB, ik kijk morgen middag weer graag de kunst van je af  En kamikaze rudo nog meegemaakt whaha.. Tja, die reputatie heb je al in je binnenzak zitten. Ik leesch en observeer alleen maar 
|
|
|
Mr the Emperor

|
Lekkah Lekkah Lekkah......... Vanochtend mijn 8m in iets van 20knp op de Slufter mogen varen. Wil noooooooit meer met de 12m varen. 
|
|
|
|
|
The O

|
Dat zei ik vorig jaar ook  bijna geen wind en dan nog de 7m pakken.  ik doe verlopig toch geen tricks dus is het gewoon cruisen en hoog gaan. 7m moet je ook pas vanaf 7bft pakken dan is die baby kite pas leuk  Ben je beginner pak je de 7m bij 5bft en ga je bij 6bft van het water.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
7m moet je ook pas vanaf 7bft pakken dan is die baby kite pas leuk  Jij moet nodig eens ff aan de Dos hangen hoor ik al. Met 6 Bfrt is deze kite heerlijk, bij 7 en 8 Bfrt gewoon te ziek kwa power en lift 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
vergeet de 7m maar morgen, denk eerder de grote maten.
Zit je nu aan de whiskey of zo?
|
|
|