Lex

|
zijn er hier nog kbo gangers?
|
|
|
Spoon

|
als het woensdag niet te word voor een 9 ben ik van de partij!
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
was vanochtend heerlijk met de 9m. Wel een beetje erg gepowered tot overpowered, maar ging nog net:) Heel de poel voor me zelf, pas tegen 1 uur kwam de rest opdraven en toen moest ik weer naar de uni. Morgen nog even kijken waar en hoe laat:) denk slufje guys? Hoe laat iedereen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen ook maar even rammen op t playa
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen en overmorgen de hele dag verplichtingen, dus met een beetje mazzel. Morgen avond misschien even op playa paaltje springen.
De nieuwe kites lopen nu bijna zelf uit de tas weg. Grrrrr
|
|
|
thomasr

|
ik zou er eerst zaterdags heen gaan met martijn, maar het begint pas zondag kwam ik achter xD maandag misschien nog dan Lexie, ga jij ook?
|
|
|
martijn

|
even kijken hoe het met vervoer zit ganger
|
|
|
Mriek

|
Heeele mooie dag morgen voor het zesje! Wil je'm proberen Michiel? 
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Nou, ook Gpro zat er goed naast vanavond. Na de buien, dus 18.00 was de wind direct weg....zoals WSW weer goed voorspeld had... Maar goed..ik wilde eigenlijk niet gaan vanwege de voorspellingen, maar liet me overhalen...heb mn pak niet eens aan gehad...
Ik ga morgenavond..hoop dan wel op iets minder wind dan nu voorspeld...maar goed..
@ Mr Emperor: leuk, weer een gezicht erbiJ!
|
|
|
d@ni

|
Vandaag heb ik laten schieten, was te gek voor de 11. Morgen na't werk rippen met de 7!!!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
@ Mriek: ik kan helaas niet overdag, ga laat en waarschijnlijk dan maar niet naar het playa (file, te ver)  @ JB: Gpro is vaak veel te positief, wfsf is gematigder en had het wel voorspeld, alleen een uurtje later als jij geconstateerd hebt 
|
|
|
Lex

|
ik zou er eerst zaterdags heen gaan met martijn, maar het begint pas zondag kwam ik achter xD maandag misschien nog dan Lexie, ga jij ook? yesss, ik ga alleen zondag, maandag ben ik te brak vrees ik en heb ik geen vervoer:P XXX
|
|
|
Mr the Emperor

|
In tegenstelling tot JB vanavond mijn pak wel aangehad, maar dat alles voor niets. De wind was echt helemaal op.
Morgen na het werk zeker van de partij op de Slufter. Moet nog steeds mijn nieuwe 8m eens flink aan de tand voelen. Heb hem vooralsnog alleen in zijn lowend mogen varen.
|
|
|
Ondabeach

|
@ The O zie je morgen einde v/d middag / avond @ playa del palo
|
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Morgen ook maar even rammen op t playa
niet Slufter? je hebt nu toch een echte slufter kite 
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
3 vingers naar de klote en een nagel eraf en kan nog geen bar vasthouden pffff ,,,dus ik pas nog ff deze week. Dus als je iemand ziet brullen langs de kant.....................
Have fun..........ik zie en hoor de vehalen wel.......
|
|
|
Spoon

|
Gaat iedereen nu naar de slufter? Ik twijfel om mijn spullen in de auto te gooien. Ben nog niet zon slufter ganger
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
So..ziet er echt supergoed uit vandaag....half 6 Sluf. IS dan wel net hoog water geweest, maar daardoor stonden er leuke golfjes gister,...en uurtje later werd het al lekker vlak! Ben benieuwd of het nog de 7 wordt of toch de 11....
@Spoon: Ik hou je wel in de gaten..leuk als je komt Slufteren...
|
|
|
Ron Rodeo

|
@ Hijo Del Viento. klote man, wat heb je gedaan? eergisteren bliksem opgevangen ofzo?
|
|
|
KiterHans

|
Zier er goed uit? op knmi waarschuwing windkracht 7, weer lokaal oostv. 4 bft. Ben een beginner en heb een 11, ben aan het twijvelen wel of niet gaan, zo te zien zeker niet in de middag.
|
|
|
R.B.

|
Lex, martijn en thomas ik ga ook naar de KBO. Dacht in eerste instantie ook dat het zaterdag en zondag was en had zo afgesproken dat ik zaterdag naar KBO ga en zondag met vriendin naar de paardenmarkt ergens in spijkernissen ofzo. Helaas zag ik gisteren dat het zondag en maandag is dus zit er voor mij niets anders op om maandag te gaan. Eventueel kunnen er wel een paar meerijden alleen hoe de kites en boards dan mee te nemen????? Ach is vast wel op te lossen. Spreek jullie wel.
Verder gaat er niemand van dit topic zo te lezen.
De gasten die gaan rippen vandaag veel plezier ik kan niet moet tot 19.30 werken pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
|
|
|
jelle80

|
Gaat er nog iemand vroeg naar de playa del paal (9 a 10 uur) waait nu al lekker maar heb geen zin om er alleen te staan
|
|
|
Ron Rodeo

|
Zier er goed uit? op knmi waarschuwing windkracht 7, weer lokaal oostv. 4 bft. Ben een beginner en heb een 11, ben aan het twijvelen wel of niet gaan, zo te zien zeker niet in de middag.
vervelend, maar een 11 is te groot, NIET doen. geduld er komen zat dagen dat je wel kan. @Jell80gewoon gaan. als het waait sta je op Playa nooit alleen er zal ook les gegeven worden.
|
|
|