Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
ow nee vervoer is geen probleem, heb alleen geen zin om in mijn eentje te staan:P njah ik ben ook maar aan het werk gegaan, algelopen week al teveel gekite..
|
|
|
|
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
|
Nee maar een echte echte kiter heeft ook geen vrouw en huis maar een lovevan en scharrels 
|
|
|
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
|
@Mart Ik durf het bijna niet te zeggen, super was het niet maar stiekem wel een beetje!! Ik sluit me wat dat betreft bij Ron aan!
Bah! Wat een niks weekend... Zaterdag was niet helemaal top, maar zondag was gewoon ***, 10:30 op het strand paar keer op en neer gesukkeld en mijn spullen weer op het strand geflikkerd. Daarna nog een poging gedaan, maar ook die was minderprettig zegmaar  Om 13:30, mijn spullen ingepakt en terug rent, had nog andere afspraken..... Kom ik om half 4 thuis aan, gaan die wind toch AAN!!! Gotver! @(&*#$*(@#&$@#*(&$ Ik hoop dat het in Quiberon, vanaf woensdag beter te doen is en ik wel een keer geluk heb........(Kwa wind dan  )
|
|
|
Gewoon_Mart

|
Nee maar een echte echte kiter heeft ook geen vrouw en huis maar een lovevan en scharrels  Check & heeft wel een goed figuur 
|
|
|
Spoon

|
Nee maar een echte echte kiter heeft ook geen vrouw en huis maar een lovevan en scharrels  Check & heeft wel een goed figuur  dat is idd iets wat me pas op viel.. er zijn een hoop "oudere kiters" met een beertender...
|
|
|
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
|
Nee maar een echte echte kiter heeft ook geen vrouw en huis maar een lovevan en scharrels  Check & heeft wel een goed figuur  Maar het zijn wel enorme relaxte gasten dat wel 
|
|
|
Gewoon_Mart

|
Nee maar een echte echte kiter heeft ook geen vrouw en huis maar een lovevan en scharrels  Check & heeft wel een goed figuur  dat is idd iets wat me pas op viel.. er zijn een hoop "oudere kiters" met een beertender... Whaha, indeed! He Theelepel, je hebt trouwens weer lekker gesmst he......  Wilde je de wind weer voor je zelf houden...... H..o 
|
|
|
Rhino_83

|
Dag medekiters,
Omdat de Slufter waar ik altijd vaar door de werkzaamheden niet meer met noordenwind te bevaren is ga ik straks naar het Autostrand....
heb daar al lang niet gevaren, en nu komt mijn vraag:
is het daar nu gratis parkeren of betaald? (contant of chip?)
|
|
|
Spoon

|
gratis maar wel een ..... eind lopen... ongeveer drie kwartier van het parkeerterrein naar het water en weer terug...
|
|
|
Rhino_83

|
Haha ja dat wet ik nog wel ja... dat lopen... het irritante is dat je het ver lopen en iets verder rijden vanaf Rotterdam al goed gaat merken op een avondsessie. Die is veel te kort zo....
maar thx voor je reactie.
ik ben er om half 6
|
|
|
Gewoon_Mart

|
@Rhino_83: Het is betaald parkeren. Deze kosten kan je voldoen bij de zwarte Honda Civic met het ADO Den Haag vlagetje op de achterruit. Je kan het bedrag van € 10,- plaatsen onder de ruitenwissers. Veel kite plezier!!!! 
|
|
|
Rhino_83

|
Is goed, maar dan parkeer ik mijn auto ook op je honda civic, ok? 
|
|
|
Spoon

|
doe nou maar Gewoon_Mart dan doe je al Gek_Genoeg
|
|
|
Gewoon_Mart

|
Is goed, maar dan parkeer ik mijn auto ook op je honda civic, ok?  Uuhh, is er naast parkeren ook een optie? @Theelepel, ok Bitch!! 
|
|
|
Spoon

|
owjah , reden waarom ik niet had gesmsd was omdat ik mn telefoon vergeten was btw  . maar ik heb je denk ik wel zien staan. Ik stond met ron bij de ocean rodeo vlag van een school. Jij stond volgends mij iets benedenwind van ons. Jij of iemand bij jou had een groene zwemborek aan... klopt dat? ennuh, welke wind wilde ik voor mezelf houden?
|
|
|
Gewoon_Mart

|
Ik vind het een slecht excuus  , maar goed, voor deze keer zal ik het je vergeven! Groene zwembroek?? Geen idee, niet op gelet. Had wel die spandoeken verwacht toen je me zag...... jammer weer 
|
|
|
R.B.

|
Zow ben ook weer back in town en mag weer langzaam aan gaan kiten dus als het woensdag aaf waait ben ik op de noordzee  .
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zow ben ook weer back in town en mag weer langzaam aan gaan kiten dus als het woensdag aaf waait ben ik op de noordzee  . Godzijdank! Begon je al zo te missen! Super dat je weer rustig aan mag beginnen.
|
|
|
Mriek

|
Die idioot was ik :-) en had spoon ook bijna te pakken :-), vond het wel een mooie move eigenlijk.
Sinds wanneer spreek jij Duits? En nog vreemder: zeg je sorry?  Hm, maar dan was jij die andere idioot die bijná in m'n lijnen voer. Meneertje theelepel, heb je compleet over het hoofd gezien. Maar je vindt hier genoeg lotgenoten voor een praatgroep. 
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Wat is het toch een soort geruststelling dat meer mensen een tegenvallende dag hebben gehad zondag...beetje leed delen is dat...
Vrees dat morgen teveel regen wordt, en moet naar het theater...en woensdag kan ik ook al niet....dju..
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Mart ik zie hier allemaal ouwehoeren en klagen maar ik kom net van de playa met Steef en San en het was een prima sessie!!! Beetje overpowerd in de vlagen met mijn 12 maar wel weer lekker airtime gescoord!!
Nu niet meer klagen maar gewoon naar het water rijden op zo'n dag als vandaag!!
Of blijf je in Quiberon ook in je tent hangen??
|
|
|
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
Yo, ik kan morgen naar ouddorp.  Bdam bedoel ik, maar is dat morgen vaarbaar met ONO?  Op wind guru staat er een lekker dik gepowerd dagje voor me 11, maar op andere sites weer een stuk minder...  Is het de moeite? ook nog regen, hoor ik mensen zeggen. nja.. Is ander natrul high nog open?  kan ik daar ffies heen om te schuilen. 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Vandaag wordt niks.
Morgen laatste kans op goed wind dan is het weer voorbij..........
wie o wie woensdagmiddag/avond?
|
|
|