Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2750 Maart 09, 2008, 18:39:33
edit2Rapporteer  
blij dat ik niet ben gegaan, ondertussen ineens 6ms en dan die zeik regen..no thanks!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2751 Maart 09, 2008, 19:04:41
edit2Rapporteer  
Hehe...die exbaas heeft in SA drie windsurfboards gebroken  schater

Door gebruik waarvoor ze bedoelt zijn, of vanwege andere doeleinden? (BBQ van maken, gebruiken als schans voor het kiteboarden, windsurfen in een zwembad,....)  loser
Snackyman

Antwoord #2752 Maart 09, 2008, 20:11:13
edit2Rapporteer  
Michiel ik ben gisteren naar de slufter gegaan om foto's te schieten. Was daar volle bak en er werd erg veel gesprongen. Foto's komen aankomende week online. Ik moet namelijk eerst nog even een andere shoot van vrijdagavond online krijgen.

O en toen ik je gisterenavond belde en je voicemail kreeg, viel mijn telefoon in het pannenkoek beslag dus als je je voicemail afluisterd en je hoort mij schelden ListenToMe dan weet je dus waarom Grin
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #2753 Maart 09, 2008, 20:15:25
edit2Rapporteer  
Boards breken kan gebeuren als je het maar naar je zin heb.
Michiel.
Moderator

Antwoord #2754 Maart 09, 2008, 20:25:31
edit2Rapporteer  

Idd. Harry laat zich graag fotograferen in hele dikke bakken daar in SA. Dan is een foutje al gauw materiaalbreuk!  Joepie

Michiel ik ben gisteren naar de slufter gegaan om foto's te schieten. Was daar volle bak en er werd erg veel gesprongen. Foto's komen aankomende week online. Ik moet namelijk eerst nog even een andere shoot van vrijdagavond online krijgen.

O en toen ik je gisterenavond belde en je voicemail kreeg, viel mijn telefoon in het beslag dus als je je voicemail afluisterd en je hoort mij schelden ListenToMe dan weet je dus waarom Grin

Naar de Slufter!? Verrader! loser schater

Het was daar ook hardstikke druk voor de tijd en temp van het jaar op zowel playa als slufter. Je kon de hoeveelheid kites zien vanaf het playa daar. De wind was supervlagerig. Springen ging heel goed, maar tricken was lastig, ook doordat mijn blessure verre van over was.

Ik had 5 voicemailen en had haast, heb ze nu nog niet allemaal geluisterd. Maar je maakt mij nu wel nieuwsgierig?  Tongue Grin
Heb je je telefoon nog wel weer goed gekregen?  Grin
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2755 Maart 09, 2008, 21:05:46
edit2Rapporteer  

Idd. Harry laat zich graag fotograferen in hele dikke bakken daar in SA. Dan is een foutje al gauw materiaalbreuk!  Joepie

O en toen ik je gisterenavond belde en je voicemail kreeg, viel mijn telefoon in het beslag dus als je je voicemail afluisterd en je hoort mij schelden ListenToMe dan weet je dus waarom Grin

Naar de Slufter!? Verrader! loser schater

Het was daar ook hardstikke druk voor de tijd en temp van het jaar op zowel playa als slufter. Je kon de hoeveelheid kites zien vanaf het playa daar. De wind was supervlagerig. Springen ging heel goed, maar tricken was lastig, ook doordat mijn blessure verre van over was.

Ik had 5 voicemailen en had haast, heb ze nu nog niet allemaal geluisterd. Maar je maakt mij nu wel nieuwsgierig?  Tongue Grin
Heb je je telefoon nog wel weer goed gekregen?  Grin

Ja kan hem gewoon meebakken joh.
smaakt goed hoor.... Grin
cyberric

Antwoord #2756 Maart 09, 2008, 22:20:02
edit2Rapporteer  
GVD!! Angry Ik ga echt een kleinere kite kopen man..  Undecided

@Cyberric: Was't nog te doen de rest van de middag?

ben niet meer het water op geweest maar had wel gegaan denk ik
hoop voor je dat je gauwe die 9 kan haalen

grt ricardo

The O

Antwoord #2757 Maart 10, 2008, 01:45:39
edit2Rapporteer  
Wat boffen we toch weer in NL.
http://www.youtube.com/v/Nza6d7-8NDc

Jaws I
Snackyman

Antwoord #2758 Maart 10, 2008, 05:49:20
edit2Rapporteer  
Nou mijn telefoon heeft nu wel gebreken. Zit denk ik nog wat beslag in de luidspreker dus dat klinkt als stuk minder. Lijkt net alsof iemand erg ver weg zit. Verder wacht ik rustig af en als ie het niet meer doet, ach dan halen we een andere of gebruiken we tijdelijk even een oude telefoon.

O en wat betreft verrader :9 Mijn vriendin wilde de slufter even checken. Daar was ze nog nooit geweest dus vandaar maar volgens mij wilde ze gewoon de mannen bekijken :lol:
Michiel.
Moderator

Antwoord #2759 Maart 10, 2008, 06:02:50
edit2Rapporteer  
Nou mijn telefoon heeft nu wel gebreken. Zit denk ik nog wat beslag in de luidspreker dus dat klinkt als stuk minder. Lijkt net alsof iemand erg ver weg zit. Verder wacht ik rustig af en als ie het niet meer doet, ach dan halen we een andere of gebruiken we tijdelijk even een oude telefoon.

Een gsm zendt dezelfde golven uit als een magnetron, dus als je lang genoeg belt... Tongue Grin

O en wat betreft verrader :9 Mijn vriendin wilde de slufter even checken. Daar was ze nog nooit geweest dus vandaar maar volgens mij wilde ze gewoon de mannen bekijken :lol:

Beide natuurlijk helemaal fout  loser schater
Nee, voor spectakel heb je op de Slufter gewoon meer kans, hoger niveau van riders vanwege dat het een moeilijkere spot is. Beginners hebben er immers niks te zoeken. Wanneer staan die pica's online?
Alleen ik hoop niet dat ze gehecht is geraakt aan de Slufter, in September wordt hij nl. voorgoed gesloten  :'(
martijn

Antwoord #2760 Maart 10, 2008, 15:24:34
edit2Rapporteer  
voorgoed?? Shocked
R.B.

Antwoord #2761 Maart 10, 2008, 15:48:09
edit2Rapporteer  
De slufter wordt niet voorgoed gesloten.

Ten eerste loopt er nu nog een proces om het geheel niet door te laten gaan wat eerst voor de raad van state moet komen.
Maar ik denk dat het wel door zal gaan maar dan nog starten de werkzaamheden op 3 km uit de kust (kick krijg je een plas van 3 km).
Tevens zal je waarschijnlijk gewoon vanaf de eerste en tweede trap kunnen blijven surfen .

Als je trouwens vragen hebt over deze gegevens of misschien over oostvoorne dan kun je deze het best aan onze regio vertegenwoordiger vragen dit is Dree hij zit tegenwoordig alleen nog maar op de volgende site
slufterhufters. com (sneakie basterts ken gewoon die site niet intikken).

Dus "don't worry be happy".
The O

Antwoord #2762 Maart 10, 2008, 16:06:37
edit2Rapporteer  
@rauwe  wordt het vandaag sluf\playa?
Michiel.
Moderator

Antwoord #2763 Maart 10, 2008, 16:21:58
edit2Rapporteer  
De slufter wordt niet voorgoed gesloten.

Was het maar zo Robin, tot nu toe is gezegd dat de stranden dichtgaan vanaf september. Ik hoop ook dat we daar kunnen spelen tussen de opspuitwerkzaamheden door, maar dat kan wel gevaarlijk zijn i.v.m. stroming.

Helemaal klote dat Dree hier niet meer komt, want er zitten niet veel mensen op dat slufhuf forum. Beetje jammer als hij idd. nieuwe informatie heeft zoals wat jij nu zegt, dat trap 1 en 2 toegankelijk blijven Undecided

En als de 2e maasvlakte opgeleverd wordt is er niets meer over van de huidige slufter, minder windrichtingen mogelijk...jammer dus.

En als ik afgelopen zaterdag op Oostvoorne en de Sluf keek, ik hou echt mijn hart vast hoe druk het nu al is....
Michiel.
Moderator

Antwoord #2764 Maart 10, 2008, 16:24:17
edit2Rapporteer  
@rauwe  wordt het vandaag sluf\playa?

schater O heeft eindelijk weer een 7m2, en dat is echt niet te merken  ThumpsUp

ZUID TOT ZUIDOOST 7-8 BFRT
TIJDELIJK TOENEMEND 8-9 BFRT

Jongens pas op vandaag dus, want ook een 7m2 heeft een high-end  Undecided

Veel plezier vandaag! ThumpsUp
The O

Antwoord #2765 Maart 10, 2008, 17:09:14
edit2Rapporteer  
Gezien veel beginner op het forum komen is het handig om er bij te zetten of de wind richting goed is of niet.

Spot                                Wind (knopen) Wind (vlagen) Richting   
Oostvoorne Autostrand       32,1               41,9              Z 
Strand Slufter                      28,7               38,1              ZZO

En voor mensen die heeeeeel graag hun 7m2 willen oplaten, en dan kunnen zien dat het zelfs daarvoor op het randje waait. En de wind wordt alleen maar harder  Cool

O, pas je wel een beetje op je kadaver vandaag met die wind? Of misschien Warootje 5m2 erbij gaan kopen?  loser

Ik ga van middag ben nu nog met andere verplichtingen bezig.
Ik pas altijd op maar dit zou geen probleem moeten zijn, 5m zeker niet want die kan je maar 4 keer per jaar gebruiken.
Lauw
Administrator

Antwoord #2766 Maart 10, 2008, 17:18:29
edit2Rapporteer  
zuid tot zuidoost en deze wind (hard en super vlagerig), no thanks The O. Ik ga morgen wel weer:P kunnen we morgen anders niet ff carpoolen ofzo?Smiley
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2767 Maart 10, 2008, 17:28:09
edit2Rapporteer  
Hey the O!
http://www.sat24.nl/frame.php?html=view&country=eu&sat=ir
kijk je uit maat!
The O

Antwoord #2768 Maart 10, 2008, 17:28:47
edit2Rapporteer  
carpoolen, ja dat kan.
Vanaf waar?

Ok ok, ik ga niet vanmmidag

Snackyman

Antwoord #2769 Maart 10, 2008, 18:11:14
edit2Rapporteer  
Ik zit nu in Amsterdam maar de wind valt hier reuze mee. Af en toe een windstoot maar nog niks qua wind die het KNMI heeft voorspelt.
Michiel.
Moderator

Antwoord #2770 Maart 10, 2008, 18:17:01
edit2Rapporteer  
In hier in Delft lijkt me achtergevel er zowat uit te waaien. Het spookt echt. Check de satelietbeelden die Rudo linkt. Je ziet een enorme wervelwind boven Engeland. Dat voorspelt niet veel goeds. Lekker binnen blijven vandaag!
ROBST3R

Antwoord #2771 Maart 10, 2008, 19:43:10
edit2Rapporteer  
OF gewoon gaan werken;)
Michiel.
Moderator

Antwoord #2772 Maart 10, 2008, 19:47:20
edit2Rapporteer  
OF gewoon gaan werken;)

Tja, ik wilde het niet zeggen, maar ook dat moet af en toe ff gebeuren  Undecided
Snackyman

Antwoord #2773 Maart 10, 2008, 19:59:42
edit2Rapporteer  
of college volgen O:)
Lauw
Administrator

Antwoord #2774 Maart 10, 2008, 20:59:36
edit2Rapporteer  
idd, zit hier lekker op de uni te werken/lezen. Anyways The O, hoe rij jij precies naar sluf? via de A20 langs spaansepolder enzo?Smiley of via de andere kant?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.