Kiters uit Rotterdam , meld je!

gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #34500 Juli 11, 2011, 10:28:30
edit2Rapporteer  
Ik heb voor woensdag gewoon 28-32 knp Noord besteld. Zojuist gecheckt en het bedrag is ook al afgeschreven. Als dat is wat jij zoekt Eagle-Jan, voel je vrij, er is genoeg. Ik krijg het toch niet allemaal op. ThumpsUp
fratser

Geen avatar

Berichten: 132
Antwoord #34501 Juli 11, 2011, 11:28:20
edit2Rapporteer  
Het is al afgeschreven  schater haha
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #34502 Juli 11, 2011, 11:47:17
edit2Rapporteer  
hey ingmar,

welkom!

en steeds meer mensen uit de buurt gaan kiten!! 
woon zelf in molenaarsgraaf, en er zijn nog 3 mensen d8 ik uit alblasserdam die ook kiten!
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #34503 Juli 11, 2011, 12:25:32
edit2Rapporteer  
hey ingmar,

welkom!

en steeds meer mensen uit de buurt gaan kiten!! 
woon zelf in molenaarsgraaf, en er zijn nog 3 mensen d8 ik uit alblasserdam die ook kiten!

nou bedankt voor de reacties,
bezemsteel ik zou zeggen vanaf volgende week donderdag heb ik  vakantie we kunnen eens afspreken ?

weet je wie de anderen zijn dan,
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #34504 Juli 11, 2011, 13:04:48
edit2Rapporteer  

Kijk... Ik lees net het verhaal van een beginner MET commonsence... Top Ingmar, goeie instelling. Mocht je vragen hebben dan zijn de meeste dudes en dudettes wel bereid om jou de nodige info te verschaffen. Voor alle beginners info hebben we een beginners en materiaal vragen topic. Daar kun je gericht je vragen stellen voor een breder publiek, dus niet alleen de dudes uit ons mooie pittoreske prachtige manhattan aan de maas. Welkom op het meest gezellige topic van KH... De cijfers spreken voor zich.

thanks Jan, de topic had ik even geleden al ondekt, zo ben ik ook aan het materiaal gekomen.
alleen wil ik nog even weten waar ik mijn 5 de lijn monteer?
verder hoop ik gewoon lekker connecties te krijgen. voo de info
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #34505 Juli 11, 2011, 14:09:15
edit2Rapporteer  

Kijk... Ik lees net het verhaal van een beginner MET commonsence... Top Ingmar, goeie instelling. Mocht je vragen hebben dan zijn de meeste dudes en dudettes wel bereid om jou de nodige info te verschaffen. Voor alle beginners info hebben we een beginners en materiaal vragen topic. Daar kun je gericht je vragen stellen voor een breder publiek, dus niet alleen de dudes uit ons mooie pittoreske prachtige manhattan aan de maas. Welkom op het meest gezellige topic van KH... De cijfers spreken voor zich.

thanks Jan, de topic had ik even geleden al ondekt, zo ben ik ook aan het materiaal gekomen.
alleen wil ik nog even weten waar ik mijn 5 de lijn monteer?
verder hoop ik gewoon lekker connecties te krijgen. voo de info

De 5e lijn bevestig je aan het bevestigingspunt in het midden van je LE. Cool weer iemand ongeveer in de buurt. Ik woon zelf in Zwijndrecht. Ik vaar met Blade Triggers of een Slingshot T3 (7m). Welke kite heb je als 7m aangeschaft dan?
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #34506 Juli 11, 2011, 14:30:52
edit2Rapporteer  
Ik zie nu op windfinder superforcast dat woensdag de vlagen boven de 40 knopen uitkomen. Als dat zo is vind ik het niet erg dat ik die dag moet werken. Mijn grens ligt bij 37 knopen. Daarboven vind ik het niet fijn en veilig meer. Maar voor de gene die dan gaan knallen heel veel plezier.
De kans iw wel groot dat ik donderdag even het water op ga
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #34507 Juli 11, 2011, 14:45:49
edit2Rapporteer  
Ik zie nu op windfinder superforcast dat woensdag de vlagen boven de 40 knopen uitkomen. Als dat zo is vind ik het niet erg dat ik die dag moet werken. Mijn grens ligt bij 37 knopen. Daarboven vind ik het niet fijn en veilig meer. Maar voor de gene die dan gaan knallen heel veel plezier.
De kans iw wel groot dat ik donderdag even het water op ga

Volgens mij gaat het echt geen 40-45 knopen worden hoor.. En windguru geeft weer iets heel anders aan:S
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #34508 Juli 11, 2011, 14:48:59
edit2Rapporteer  
Het leek mij ook al sterk. Volgens mij zijn al die sites vandaag de weg kwijt
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #34509 Juli 11, 2011, 15:08:01
edit2Rapporteer  
hey ingmar,

welkom!

en steeds meer mensen uit de buurt gaan kiten!! 
woon zelf in molenaarsgraaf, en er zijn nog 3 mensen d8 ik uit alblasserdam die ook kiten!

nou bedankt voor de reacties,
bezemsteel ik zou zeggen vanaf volgende week donderdag heb ik  vakantie we kunnen eens afspreken ?

weet je wie de anderen zijn dan,


ik post wel al ga ik!!! wind voor zondag ziet er nu goed uit.


anderen uit alblasserdam en omgeving die ik ken.

sennick
richard   (1 van de 3 )
dops
el rudo
brian

en ben vast nog iemand vergeten Embarrassed



Gewoon Stefan

Berichten: 141
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #34510 Juli 11, 2011, 17:58:30
edit2Rapporteer  
 
Citaat
Eagle jan: Het zal toch niet waar zijn dat ik mijn hard en hoog sessie niet krijg? Ik wacht met spanning af.


Eagle als grondsteward zal je helaas nooit heel hoog of hard gaan, daarvoor is eerst promotie nodig.
Ik heb je trouwens al een tijd niet gezien, waar hang je uit! Er komen weer een paar fantastische dagen aan, al denken ze daar op mijn werk heel anders over, ik heb er zin an
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #34511 Juli 11, 2011, 18:16:11
edit2Rapporteer  

Volgens mij gaat het echt geen 40-45 knopen worden hoor.. En windguru geeft weer iets heel anders aan:S

Windguru houdt ook geen rekening met het thermisch effect van NNO wind in de avond uren. Of windfinder dit wel doet weet ik niet.
Weet wel dat als ik zie dat het NNO wordt ik op het puntje van me stoel zit, ook al zie ik maar 14 knopen in de voorspellingen staan.
NNO gaat bij mij in iedergeval standaard een 6je in de auto.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #34512 Juli 11, 2011, 18:28:36
edit2Rapporteer  
Woensdag krijg je geen thermiek. er komt een lagedruk gebied aan vanwaar de kern woensdag
boven belgie ligt. er zal veel bewolking zijn dus geen thermiek.
ook de neerslag hoeveelheid is erg onzeker.
dit is ook moeilijk te voorspellen. kan zomaar zijn dat het morgen op windfinder weer 20 knoop max wordt of 40.
afwachten maar.

Ik zit in ieder geval eerste rang dus kom maar op met die wind.
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #34513 Juli 11, 2011, 20:16:54
edit2Rapporteer  
@ the O : was zeker heerlijk avondje. Lekker gevaren met de 10. Prima wind en heerlijk rustig. Niks niet afgenomen.

@ mart : zag je het water opkomen en afgaan. Ik had t idee dat je heel kort hebt gevaren. Ik zwaaide nog maar je zal me niet herkend hebben.

Yo Daan, Zag je ook voorbij vliegen en ook twee keer een poging gedaan om te zwaaien Wink

Heb van 18:00 t/m 20:30 gevaren dus niet echt heel kort.
Wel twee keer naar de kant gegaan voor mijn Gopro.

Tevens moest ik wat rustig aan doen. Nieuwe set enkelbandjes moeten nog ingelopen worden......
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #34514 Juli 11, 2011, 22:12:07
edit2Rapporteer  

Kijk... Ik lees net het verhaal van een beginner MET commonsence... Top Ingmar, goeie instelling. Mocht je vragen hebben dan zijn de meeste dudes en dudettes wel bereid om jou de nodige info te verschaffen. Voor alle beginners info hebben we een beginners en materiaal vragen topic. Daar kun je gericht je vragen stellen voor een breder publiek, dus niet alleen de dudes uit ons mooie pittoreske prachtige manhattan aan de maas. Welkom op het meest gezellige topic van KH... De cijfers spreken voor zich.

thanks Jan, de topic had ik even geleden al ondekt, zo ben ik ook aan het materiaal gekomen.
alleen wil ik nog even weten waar ik mijn 5 de lijn monteer?
verder hoop ik gewoon lekker connecties te krijgen. voo de info

De 5e lijn bevestig je aan het bevestigingspunt in het midden van je LE. Cool weer iemand ongeveer in de buurt. Ik woon zelf in Zwijndrecht. Ik vaar met Blade Triggers of een Slingshot T3 (7m). Welke kite heb je als 7m aangeschaft dan?

weet dat die aan Le komt maar waar moet het andere uiteinde aan ?
ik heb een north rino 2008
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #34515 Juli 11, 2011, 22:52:09
edit2Rapporteer  
Citaat
Eagle jan: Het zal toch niet waar zijn dat ik mijn hard en hoog sessie niet krijg? Ik wacht met spanning af.


Eagle als grondsteward zal je helaas nooit heel hoog of hard gaan, daarvoor is eerst promotie nodig.
Ik heb je trouwens al een tijd niet gezien, waar hang je uit! Er komen weer een paar fantastische dagen aan, al denken ze daar op mijn werk heel anders over, ik heb er zin an

 hahaga. Waar ik uithang... Voor jou een vraag voor mij een weet...ghehehe.. Ik heb een relatief rustige spot gevonden... Maar in de weekenden ben ik zelf niet aan het kiten ten zij de wind echt aangaat! Zoals een 2 ta weken op zaterdag en woensdag... Grin maar geloof me ik ben er nog hoor!  Tip de kortste route van rotterdam naar het strand bij nno t/m zzw. Anders op Oostvoornse meer. Zo nu en dan uit mijn werk op wijk aan zee, bloemendaal, langevelderslag, noordwijk.
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #34516 Juli 11, 2011, 23:03:46
edit2Rapporteer  
hvh, s`gravenzande, ter heijde of monster? Geheimzinnig hoor!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #34517 Juli 12, 2011, 00:18:00
edit2Rapporteer  
Ik heb voor woensdag gewoon 28-32 knp Noord besteld. Zojuist gecheckt en het bedrag is ook al afgeschreven. Als dat is wat jij zoekt Eagle-Jan, voel je vrij, er is genoeg. Ik krijg het toch niet allemaal op. ThumpsUp


en of dat iets wat ik zoek! hard en hoooog!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #34518 Juli 12, 2011, 00:20:05
edit2Rapporteer  
hvh, s`gravenzande, ter heijde of monster? Geheimzinnig hoor!

nee hoor zevenhuizerplas, rottermeren, kralingseplas... het surf meer tussen vlaardingen en slaamuis


Kijk... Ik lees net het verhaal van een beginner MET commonsence... Top Ingmar, goeie instelling. Mocht je vragen hebben dan zijn de meeste dudes en dudettes wel bereid om jou de nodige info te verschaffen. Voor alle beginners info hebben we een beginners en materiaal vragen topic. Daar kun je gericht je vragen stellen voor een breder publiek, dus niet alleen de dudes uit ons mooie pittoreske prachtige manhattan aan de maas. Welkom op het meest gezellige topic van KH... De cijfers spreken voor zich.

thanks Jan, de topic had ik even geleden al ondekt, zo ben ik ook aan het materiaal gekomen.
alleen wil ik nog even weten waar ik mijn 5 de lijn monteer?
verder hoop ik gewoon lekker connecties te krijgen. voo de info

De 5e lijn bevestig je aan het bevestigingspunt in het midden van je LE. Cool weer iemand ongeveer in de buurt. Ik woon zelf in Zwijndrecht. Ik vaar met Blade Triggers of een Slingshot T3 (7m). Welke kite heb je als 7m aangeschaft dan?

weet dat die aan Le komt maar waar moet het andere uiteinde aan ?
ik heb een north rino 2008

aan het andere eind haak je je safety leash in... 
 
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #34519 Juli 12, 2011, 08:01:41
edit2Rapporteer  
hvh, s`gravenzande, ter heijde of monster? Geheimzinnig hoor!

nee hoor zevenhuizerplas, rottermeren, kralingseplas... het surf meer tussen vlaardingen en [b]slaamuis[/b][/font]

Kijk... Ik lees net het verhaal van een beginner MET commonsence... Top Ingmar, goeie instelling. Mocht je vragen hebben dan zijn de meeste dudes en dudettes wel bereid om jou de nodige info te verschaffen. Voor alle beginners info hebben we een beginners en materiaal vragen topic. Daar kun je gericht je vragen stellen voor een breder publiek, dus niet alleen de dudes uit ons mooie pittoreske prachtige manhattan aan de maas. Welkom op het meest gezellige topic van KH... De cijfers spreken voor zich.

thanks Jan, de topic had ik even geleden al ondekt, zo ben ik ook aan het materiaal gekomen.
alleen wil ik nog even weten waar ik mijn 5 de lijn monteer?
verder hoop ik gewoon lekker connecties te krijgen. voo de info

De 5e lijn bevestig je aan het bevestigingspunt in het midden van je LE. Cool weer iemand ongeveer in de buurt. Ik woon zelf in Zwijndrecht. Ik vaar met Blade Triggers of een Slingshot T3 (7m). Welke kite heb je als 7m aangeschaft dan?

weet dat die aan Le komt maar waar moet het andere uiteinde aan ?
ik heb een north rino 2008

aan het andere eind haak je je safety leash in... 
 

How how how jij is even............
Nu raak je een gevoelige snaar. Dit spreken we uit als Maassluis jij kakkerlak.

Maar mijn spullen liggen de komende twee dagen in me auto dus ik ben in voor de after work sessies.
feddomw
Gast
Antwoord #34520 Juli 12, 2011, 08:37:35
edit2Rapporteer  
Kralingse Plas? Kom je daar mee weg? Zijn geen lange rakjes dan in ieder geval...
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #34521 Juli 12, 2011, 09:16:00
edit2Rapporteer  
Zie ik dat nou goed, komt er aan het einde van de middag al wind? dat zou wel heel relaxed zijn:)
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #34522 Juli 12, 2011, 09:24:52
edit2Rapporteer  
Spullen liggen in de auto voor een afterworksessie als het niet te aflandig is op de noordzee en niet al te hard regent...

Wie nog meer?
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #34523 Juli 12, 2011, 09:36:39
edit2Rapporteer  
hier nog 1 H2H, met de zelfde voorwaarde:)
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #34524 Juli 12, 2011, 09:43:45
edit2Rapporteer  
Wind JA, TIJDENS EEN GIGANTISCHE ROLWOLK. Veel succes dan....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.