Kiters uit Rotterdam , meld je!

Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #36125 Augustus 28, 2011, 10:00:17
edit2Rapporteer  
Ik ga zo weer lekker naar Ouddorp. Was gistermiddag ook prima.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36126 Augustus 28, 2011, 10:04:15
edit2Rapporteer  
actuele watardata geef weinig aan? liggen we vandaag weer net als vrijdag middag in het zand te wachten op wind (die niet kwam)
voorspelingen waren goed toch?

Is 10m/s gemiddeld niet genoeg voor je Huh Huh Huh

Heb je een 6m als kleinste maat dan?

lol

Michiel jammer trouwens dat je ziek bent.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #36127 Augustus 28, 2011, 10:07:11
edit2Rapporteer  
vanmiddag lekker naar autostrand!
sanderw
Gast
Antwoord #36128 Augustus 28, 2011, 10:15:18
edit2Rapporteer  
actuele watardata geef weinig aan? liggen we vandaag weer net als vrijdag middag in het zand te wachten op wind (die niet kwam)
voorspelingen waren goed toch?

Is 10m/s gemiddeld niet genoeg voor je Huh Huh Huh

Heb je een 6m als kleinste maat dan?

..... begrijpend lezen moeilijk? vrijdag gaven ze 12 tot 13m/s aan, was 6m/s gem.!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36129 Augustus 28, 2011, 10:24:08
edit2Rapporteer  
..... begrijpend lezen moeilijk? vrijdag gaven ze 12 tot 13m/s aan, was 6m/s gem.!

AWD is geen voorspelling!

Actueel? Weet je wat dat betekent?

Dus als je hier bijdehand gaat lopen doen over begrijpend lezen, ga zelf dan ff terug naar school!
sanderw
Gast
Antwoord #36130 Augustus 28, 2011, 10:26:57
edit2Rapporteer  
..... begrijpend lezen moeilijk? vrijdag gaven ze 12 tot 13m/s aan, was 6m/s gem.!

AWD is geen voorspelling!

Actueel? Weet je wat dat betekent?

Dus als je hier bijdehand gaat lopen doen over begrijpend lezen, ga zelf dan ff terug naar school!
? ja tis goed zo!
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #36131 Augustus 28, 2011, 10:31:53
edit2Rapporteer  
lief zijn ook tegen de beginners... kom!
rij zo zelf naar kijkduin, voor de camera geile mensen(eigenlijk elke kiter) ik gaat foto,s maken!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36132 Augustus 28, 2011, 10:38:43
edit2Rapporteer  
lief zijn ook tegen de beginners... kom!
rij zo zelf naar kijkduin, voor de camera geile mensen(eigenlijk elke kiter) ik gaat foto,s maken!

Ben altijd lief tegen beginners InLove, maar kom niet met opmerkingen over begrijpend lezen als er geen brood van te bakken valt. Tevens is hij net zo'n ouwe lul als ik, dan mag je toch enig niveau verwachten, toch? (ai, ik ben eigenlijk niet zo'n goed voorbeeld dan  Tongue Roll Eyes)

AWD = de actuele wind over 10min. gemiddeld op vaste plaatsen langs de kust. o.a. 400m uit de kant bij HvH (en dan een meter of 10 hoog). Dit is overigens met ZW het meest onbetrouwbare meetpunt.

Dat vrijdag zo'n bizarre dag was lag geheel aan het weerbeeld. De laatste dagen valt er door de weerkundigen zelfs niet een paar uur vooruit accuraat te plannen. We zitten midden in een vaag laaggedruk gebied gevangen  Tongue

Ik hoor ze iedere avond van het KNMI excuses maken voor de slechte voorspellingen....
sanderw
Gast
Antwoord #36133 Augustus 28, 2011, 10:40:43
edit2Rapporteer  
lief zijn ook tegen de beginners... kom!
rij zo zelf naar kijkduin, voor de camera geile mensen(eigenlijk elke kiter) ik gaat foto,s maken!

Ben altijd lief tegen beginners InLove, maar kom niet met opmerkingen over begrijpend lezen als er geen brood van te bakken valt. Tevens is hij net zo'n ouwe lul als ik, dan mag je toch enig niveau verwachten, toch? (ai, ik ben eigenlijk niet zo'n goed voorbeeld dan  Tongue Roll Eyes)

AWD = de actuele wind over 10min. gemiddeld op vaste plaatsen langs de kust. o.a. 400m uit de kant bij HvH (en dan een meter of 10 hoog). Dit is overigens met ZW het meest onbetrouwbare meetpunt.

Dat vrijdag zo'n bizarre dag was lag geheel aan het weerbeeld. De laatste dagen valt er door de weerkundigen zelfs niet een paar uur vooruit accuraat te plannen. We zitten midden in een vaag laaggedruk gebied gevangen  Tongue

Ik hoor ze iedere avond van het KNMI excuses maken voor de slechte voorspellingen....

Edit: moest er even de forumregels op naslaan, en dit is een verwensing.
Bij deze een waarschuwing! Als je persoonlijke problemen met iemand hebt doe je dat maar via de pb
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #36134 Augustus 28, 2011, 10:52:19
edit2Rapporteer  
hou het leuk, als er iemand is die veel verstand heeft en dat graag met andere deelt is dat michiel wel!
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36135 Augustus 28, 2011, 11:01:40
edit2Rapporteer  
lief zijn ook tegen de beginners... kom!
rij zo zelf naar kijkduin, voor de camera geile mensen(eigenlijk elke kiter) ik gaat foto,s maken!


Ik zou ook graag willen bij Kijkduin maar helaas heb een vriendin die zo graa wilt kiten (ik ook) maar mijn vriendin heeft nog niet zoveel ervaring Wink
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #36136 Augustus 28, 2011, 11:09:07
edit2Rapporteer  
lief zijn ook tegen de beginners... kom!
rij zo zelf naar kijkduin, voor de camera geile mensen(eigenlijk elke kiter) ik gaat foto,s maken!

Ben altijd lief tegen beginners InLove, maar kom niet met opmerkingen over begrijpend lezen als er geen brood van te bakken valt. Tevens is hij net zo'n ouwe lul als ik, dan mag je toch enig niveau verwachten, toch? (ai, ik ben eigenlijk niet zo'n goed voorbeeld dan  Tongue Roll Eyes)

AWD = de actuele wind over 10min. gemiddeld op vaste plaatsen langs de kust. o.a. 400m uit de kant bij HvH (en dan een meter of 10 hoog). Dit is overigens met ZW het meest onbetrouwbare meetpunt.

Dat vrijdag zo'n bizarre dag was lag geheel aan het weerbeeld. De laatste dagen valt er door de weerkundigen zelfs niet een paar uur vooruit accuraat te plannen. We zitten midden in een vaag laaggedruk gebied gevangen  Tongue

Ik hoor ze iedere avond van het KNMI excuses maken voor de slechte voorspellingen....
? sufferd

Er is hier maar 1 persoon hier die suf overkomt en ik word er niet bepaalt warm van....


By the way ik ga zo richting het water, zie jullie dude's strax wel...

@Rich@ard waar ben je dadelijk aan te herkennen?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36137 Augustus 28, 2011, 11:12:00
edit2Rapporteer  
Krijg net gewoon een spam SMS van de firma Eurofun... Huh


En wat is AWD toch a-relax geworden met die nieuwe interface. Super irritant als je nu snel de windrichting wilt zien  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Windrichting is voor Kijkduin overigens zeer goed...zal wel heel druk worden in de diepe poel.
richard

Berichten: 381
Antwoord #36138 Augustus 28, 2011, 11:28:07
edit2Rapporteer  
lief zijn ook tegen de beginners... kom!
rij zo zelf naar kijkduin, voor de camera geile mensen(eigenlijk elke kiter) ik gaat foto,s maken!

Ben altijd lief tegen beginners InLove, maar kom niet met opmerkingen over begrijpend lezen als er geen brood van te bakken valt. Tevens is hij net zo'n ouwe lul als ik, dan mag je toch enig niveau verwachten, toch? (ai, ik ben eigenlijk niet zo'n goed voorbeeld dan  Tongue Roll Eyes)

AWD = de actuele wind over 10min. gemiddeld op vaste plaatsen langs de kust. o.a. 400m uit de kant bij HvH (en dan een meter of 10 hoog). Dit is overigens met ZW het meest onbetrouwbare meetpunt.

Dat vrijdag zo'n bizarre dag was lag geheel aan het weerbeeld. De laatste dagen valt er door de weerkundigen zelfs niet een paar uur vooruit accuraat te plannen. We zitten midden in een vaag laaggedruk gebied gevangen  Tongue

Ik hoor ze iedere avond van het KNMI excuses maken voor de slechte voorspellingen....
? sufferd

Er is hier maar 1 persoon hier die suf overkomt en ik word er niet bepaalt warm van....


By the way ik ga zo richting het water, zie jullie dude's strax wel...

@Rich@ard waar ben je dadelijk aan te herkennen?

Mooi ! Gezelli

@michiel: dat kan nie hé ? Ziek worden op winddagen= no posible.

@rich@rd: Ja, da's wel aardig om te weten hoe we je herkennen. Ik geef alvast een paar suggesties:
- YMCIA politie pet (maar kan afwaaien dus wellicht geen goed idee) zie voorbeeld 
- naakt met enorme 200mm 2.8F lens op camera (gezien dat het naaktstrand daar is, ook makkelijk te herkennen blote kerel met enorme toeter, maar wellicht ook niet zo'n goed idee) 
- geel of oranje hesje (die in je auto liggen voor pechgevallen)
- bordje net als o schiphol met de tekst: 'Joehoe, hier ben ik' erop
- rode kaplaarzen met disney print
- boa met veren om je nek
- roze hoela rokje net als (wendy-kitesmiley)  zie voorbeeld: YeSS
- of zo'n carnavalskostuum die bij de makro in de aanbieding waren voor € 19,95 in banaan-shape (geschikt voor mannen met gebogen wervelkolommen) zie voorbeeld  Joepie

En om je vanaf het water te horen dacht ik aan een Vuvuzela toeter  ListenToMe die je vast diep in je kelderbox hebt opgeborgen na het WK. Dan herkennen we je aan de lokroep

Afijn, genoeg ideeen. Ik ga nu richting strand tot zo. Ben te herkennen aan blauwe broek en rode bandiet dos 10m2 of enorme FS.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36139 Augustus 28, 2011, 11:34:14
edit2Rapporteer  
@michiel: dat kan nie hé ? Ziek worden op winddagen= no posible.

Ja, tell me. Na een hele week niet kiten is dit niet echt waar je op zit te wachten Tongue

Overigens denk ik dat je beter je rood/zwarte Franse kite op kan zetten, en wellicht nog een kans op de 7m, alhoewel het netjes rond de 10 m/s blijft hangen zo lijkt het
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #36140 Augustus 28, 2011, 11:34:45
edit2Rapporteer  
Krijg net gewoon een spam SMS van de firma Eurofun... Huh


En wat is AWD toch a-relax geworden met die nieuwe interface. Super irritant als je nu snel de windrichting wilt zien  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Windrichting is voor Kijkduin overigens zeer goed...zal wel heel druk worden in de diepe poel.

Ja die sms krijg ik pas geleden ook, beetje irritant... loser

Zal wel druk zijn idd, jammer dat je er niet bij kan zijn.... Undecided
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36141 Augustus 28, 2011, 11:39:38
edit2Rapporteer  
Zal wel druk zijn idd, jammer dat je er niet bij kan zijn.... Undecided

Check net de webcams op scheef, en echt veel wordt daar niet gevaren. Wel lekkere golven rollen binnen.... Undecided
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #36142 Augustus 28, 2011, 12:37:00
edit2Rapporteer  

Gisteravond nog heel kort @Rock gekite, wind was eerst net niet, toen kwam even de wind voor de buien uit en ging die lekker aan. Zagen vanaf Rock de bliksem al los gaan boven Autoplaya en de Slufter.

Na een paar lekkere sprongen kwam het toch iets te dichtbij. Daarna naar de auto gerend om de hagelstenen en bliksem te ontwijken hahah  loser

Zometeen hopelijk een sessie in het zonnetje  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36143 Augustus 28, 2011, 12:39:36
edit2Rapporteer  

Gisteravond nog heel kort @Rock gekite, wind was eerst net niet, toen kwam even de wind voor de buien uit en ging die lekker aan. Zagen vanaf Rock de bliksem al los gaan boven Autoplaya en de Slufter.

Boven Den Haag hing er toen een mega grote wolk waar binnenin het bliksemde. Heel fraai gezicht, maar o zo gevaarlijk om in te kiten.

Ena laatste keer Rukkanje voor mij was een aantal weken geleden, toen is mijn 9m meter een kilo of 10 zand erop in 9 Bfrt opgetilt en weggevoerd. Wonderbaarlijk zonder een enkele beschadiging.

Hoop dus niet dat je kites nog op het strand lagen met die hagel...
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #36144 Augustus 28, 2011, 13:21:57
edit2Rapporteer  
Hoop dus niet dat je kites nog op het strand lagen met die hagel...

Was inderdaad wel voordurend goed om je heen kijken, maar we hadden er eentje op de uitkijk staan. Kite was al lek al voordat ie begon met pompen  Roll Eyes We zagen het op tijd aankomen, alles binnen 1min opgeruimd en precies toen alles in de tas zat ging het echt los.

Edit: Vandaag waarschijnlijk met spiegelreflex, heb me GoPro maar ingewisseld  ThumpsUp
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #36145 Augustus 28, 2011, 13:45:50
edit2Rapporteer  
reed net naar oostvoorne, ben maar teruggereden vanwege plensregen.word gek van dit weer.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36146 Augustus 28, 2011, 14:10:10
edit2Rapporteer  
reed net naar oostvoorne, ben maar teruggereden vanwege plensregen.word gek van dit weer.

Kan het mij voorstellen als ik zie wat hier voor de deur naar beneden komt aan water Tongue

Edit: ik moest net ff de tuin in om mijn boardbag voor Lauw te pakken...wat een weertje  Tongue Cool

Aan de andere kant ook jammer, Snackestijn is er met z'n camera's. Die gast kan echt mooie platen schieten
KiterHans

Berichten: 208
Antwoord #36147 Augustus 28, 2011, 15:11:20
edit2Rapporteer  
Kom net terug van kijkduin....tussen de buien door wind aan/uit. (10-6,8 m/s)... maar zeker nog wel ff lekker gevaren..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36148 Augustus 28, 2011, 15:41:23
edit2Rapporteer  
Kom net terug van kijkduin....tussen de buien door wind aan/uit. (10-6,8 m/s)... maar zeker nog wel ff lekker gevaren..

Hoorde net al verhalen van mensen die stevig gepowered met een kleine kite stonden, en mensen met 13m daar zagen varen. Wind is weer onderhevig aan de stevige buienactiviteit, altijd oppassen geblazen.
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #36149 Augustus 28, 2011, 15:50:22
edit2Rapporteer  
Vanochtend ook op Kijkduin geweest.
Lekker gevaren met de 10. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.