Kiters uit Rotterdam , meld je!

Sint

Berichten: 24
Antwoord #36250 Augustus 30, 2011, 20:55:05
edit2Rapporteer  
Johnny!
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36251 Augustus 30, 2011, 20:57:13
edit2Rapporteer  
Zo veilig op lokatie. Waait aardig lekker alleen te laat om nog naar het strand te gaan.. Morgen miscchien in de avond kiten:) wel lekker weer hier zeg, even wat anders dan vanmiddag
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #36252 Augustus 30, 2011, 21:00:57
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid. Dit was dus het stukje prikkeldraad.





WTF wie doet zoiets?! Angry ThumpDown Net zoals je zegt Snackyshot het komt niet zomaar aanwaaien en zou het daar al een tijdje geleden hebben zou het verroest zijn.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36253 Augustus 30, 2011, 21:11:59
edit2Rapporteer  
Hmmm, prikkeldraad is gegalvaniseerd staal. Er heeft altijd een afrastering gestaan voordat ze de duinen gingen ophogen en het strand opspuiten meen ik een jaar of twee/drie geleden.

Het zou kunnen dat daarvan een deel onder het opgespoten deel terecht is gekomen, en nu bloot is komen te liggen.

Maarja, in zoute grond roest dat toch best aardig volgens mij.

Misschien moeten we dit aangeven bij de politie? Als hier opzet in het spel is had iemand zich lelijk kunnen verwonden...
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #36254 Augustus 30, 2011, 22:11:53
edit2Rapporteer  
Zo dat is een lelijk stukkie draad zeg..........als je dat onderweg tegen komt knap je zelf of je spullen daar niet van op.......
CCaptain

Berichten: 254
Antwoord #36255 Augustus 30, 2011, 22:17:47
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

Is er dan niemand die aan die kwal denkt??   Tongue Lig je rustig te dobberen klapt er ff eentje binnen bij je....  InLove

Toch maar de keus laten vallen op de wandelplaya en ondanks het hoge................... gehalte toch lekker gevaren.....en die C4 lekker op zijn donder gegeven!

Helaas wel weer even de wachtkamer in............aan jou timing ligt het niet Michiel pffff.   ThumpDown Ziek zijn

@Ed ik had dat ook tot 3 x toe de laatste keer........met een handplant transition kreeg ik op het moment van water raken met mijn hand ook een schok -  ik was gelijk in shock haha. Zal met statische energie te maken hebben neem ik aan!!

Tja, dat krijg je met zo'n Ostroom C4 / Catalyst  Tongue
Waar blijft btw die downwinderwind....
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #36256 Augustus 30, 2011, 22:26:35
edit2Rapporteer  
Downwinder chickenride neem ik aan??

Maandag even met mijn tt aan het spelen geweest in de bakken in de buurt bij Ed en KL en het smaakt wel naar meer..........

Eerst dat plankie van jou eens misbruiken kapiteintje!
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36257 Augustus 30, 2011, 22:54:17
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

Is er dan niemand die aan die kwal denkt??   Tongue Lig je rustig te dobberen klapt er ff eentje binnen bij je....  InLove

Toch maar de keus laten vallen op de wandelplaya en ondanks het hoge................... gehalte toch lekker gevaren.....en die C4 lekker op zijn donder gegeven!

Helaas wel weer even de wachtkamer in............aan jou timing ligt het niet Michiel pffff.   ThumpDown Ziek zijn

@Ed ik had dat ook tot 3 x toe de laatste keer........met een handplant transition kreeg ik op het moment van water raken met mijn hand ook een schok -  ik was gelijk in shock haha. Zal met statische energie te maken hebben neem ik aan!!

Tja, dat krijg je met zo'n Ostroom C4 / Catalyst  Tongue
Waar blijft btw die downwinderwind....

Daar heb ik ook wel weer zin in ja.. we gaan het weer even in de gaten houden!

@Hijo, t waren echt monsters hè! bruut man
CCaptain

Berichten: 254
Antwoord #36258 Augustus 30, 2011, 23:13:03
edit2Rapporteer  
Downwinder chickenride neem ik aan??

Maandag even met mijn tt aan het spelen geweest in de bakken in de buurt bij Ed en KL en het smaakt wel naar meer..........

Eerst dat plankie van jou eens misbruiken kapiteintje!


Deal Wink Het wordt weer tijd voor een wave-sessie.
@ Ed  pomptoppers Cool

@ Snackyman Goed werk man.  ThumpsUp

btw gemaild met rws. Bij volgende update maken ze de grafieken weer groter.
Bij het vaak raadplegen van eenzelfde meetpunt raden ze het gebruik van bookmarks aan... 
Misschien handig voor sommige meetpunten. Mijn favoriete staan hier: http://www.kitehigh.nl/weer/wind --> Ziet er goed uit KH!
 
Bart79

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #36259 Augustus 31, 2011, 09:14:07
edit2Rapporteer  
Goed bezig Snackyman! Je zou daar maar met je hoofd in belandden! :S
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #36260 Augustus 31, 2011, 14:07:42
edit2Rapporteer  
Als iemand het met opzet zou gedaan hebben, dan wel met veel criminele enrgie en zou't s'nachts geweest zin ofzo. Valt niet op als iemand met een rol prikkeldraad vanaf de parkeerplaats naar het strand loopt, of een stuk uit de afrastering knipt.
feddomw
Gast
Antwoord #36261 Augustus 31, 2011, 14:24:13
edit2Rapporteer  
Op dagen zonder wind kom je daar ook niemand tegen denk ik. Kan je rustig je gang gaan. Grote rugzak, je ziet er uit als vogelaar, als je niemand daar ziet, hoppa, prikkeldraad uitrollen....

Ik twijfel ook, maar het is wel gek dat het totaal niet verroest is, terwijl als het al jaren daar onder het zand lag het echt wel verroest zou zijn inmiddels, gegalvaniseerd of niet.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #36262 Augustus 31, 2011, 14:53:24
edit2Rapporteer  
Met dat prikkeldraad is even een lastige. Het beste is denk ik  met de betrokken personen ( mensen die het daadwerkelijk gezien hebben) contact opnemen met de beheerder / gemeente. Vanuit die situatie overleggen hoe verder te handelen.
Misschien ook even contact opnemen met Andre Knulst onze regiovertegenwoordiger daar. Je kunt hiervoor een mailtje mijn kant op sturen en dan kop ik 'm ff door.
regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl

Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #36263 Augustus 31, 2011, 15:04:04
edit2Rapporteer  
Mij lijkt het ook verstandig dat het gemeld wordt. Wellicht is het loos alarm maar als zo iets weer vorkomt of wie weet is het al een keer eerder voorgekomen dan kunnen ze wellicht het toezicht verscherpen ipv alleen maar de vogeltjes te beschermen.

Vraag me trouwens af waar jullie uiteindelijk het prikkeldraad hebben gelaten. Mij lijkt het, het beste als het in de bak van verlos de zee wordt gegooid maar ik snap ook dat jullie het hele stuk niet willen lopen met prikkeldraad
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #36264 Augustus 31, 2011, 15:31:44
edit2Rapporteer  
Op dagen zonder wind kom je daar ook niemand tegen denk ik.

Op rustige dagen zijn daar nogsteeds mensen aanwezig, vooral wandelaars, honden liefhebbers en vogelaars. Met mooi weer zijn er zelfs badgasten die daar op een handdoekje gaan liggen.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36265 September 01, 2011, 09:56:10
edit2Rapporteer  
Ik heb daar wel eens met mijn vriendin gelopen en er zijn zeker momenten dat je helemaal niemand tegenkomt.

@ Boarder het prikkeldraad is ee nstuk verder het strand opgebracht. Zodat de boswachter het mee kan nemen (hij kan het namelijk niet missen) incombi met alle spullen was het niet te doen om het mee te nemen.

@ idefixe je hebt mail.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36266 September 01, 2011, 12:25:25
edit2Rapporteer  
En anders doe je het 's nachts. Met het omgeving-licht en maanlicht prima te doen. Of vanuit een auto die daar wel mag komen.... Roll Eyes

Maar het feit blijft dat je nooit zeker kan zijn dat het er niet al tijden heeft gelegen onder het zand.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36267 September 01, 2011, 16:43:00
edit2Rapporteer  
hey ik zie ineens 7.6m/s op HvH! jammer dat ik m'n spul niet bij me heb... maar misschien dat iemand anders er blij van wordt Smiley
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36268 September 01, 2011, 16:50:37
edit2Rapporteer  
hey ik zie ineens 7.6m/s op HvH! jammer dat ik m'n spul niet bij me heb... maar misschien dat iemand anders er blij van wordt Smiley

Moet je op dit plaatje kijken: wel heel erg plaatselijke wind Huh
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36269 September 01, 2011, 16:51:42
edit2Rapporteer  
idd zeg, zou er iemand tegen de windmeter staan te blazen daar?
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #36270 September 01, 2011, 18:02:05
edit2Rapporteer  
was precies in onze achtertuin.  ff een lekker briesje.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #36271 September 01, 2011, 18:12:11
edit2Rapporteer  
staan ze die windmeter niet te rainbowen...
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #36272 September 01, 2011, 18:23:45
edit2Rapporteer  
Hmm..
het word tijd dat ik snel weer eens op het water ga staan..
Ik weet niet eens meer welke kleur kite ik had :S..

Zaterdag en zondag ben ik verplicht op het strand..
Alleen dan wel voor een bruiloft :S..
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #36273 September 01, 2011, 22:28:42
edit2Rapporteer  
Op Ouddorp stond toch een lekker windje, heerlijk kunnen varen nog even tot het zonnetje echt te ver onder was. Geen wereld sessie, maarja ook geen wereldprogramma's op televisie...
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #36274 September 01, 2011, 23:36:07
edit2Rapporteer  
Waar heb je mee gevaren Robbepop?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.