Kiters uit Rotterdam , meld je!

feddomw
Gast
Antwoord #45975 Mei 27, 2013, 13:55:04
edit2Rapporteer  
Ouddorp ligt idd altijd vol met slib... trust me, dit is geen slib. Het is echt olie/teer.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #45976 Mei 27, 2013, 16:18:03
edit2Rapporteer  
Illegaal schoonmaken containerschepen

Gebeurt overal
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #45977 Mei 27, 2013, 18:42:28
edit2Rapporteer  
Illegaal lozen van afgewerkte olie door de beroepsvaart om de kosten te drukken. Dat illegaal lozen werd vroeger vooral 's nachts gedaan, maar de waterpolitie heeft de middelen om het op te sporen. Nu nog de frequentie omhoog en dan hebben het ecosysteem en wij er minder last van.
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #45978 Mei 27, 2013, 18:58:20
edit2Rapporteer  
Van de politie heb ik niet z'n hoge dunk
Ze krijgen geld en dan nog lees je de kranten\tv berichten: Politie vraagt hulp van burgers.

Ze bekeuren mensen voor een kapot achterlicht  i.p.v echte boeven te vangen.
Zo kunnen we nog wel een paar miljoen voorbeelden geven. (bekend verhaal toch)
 ik wijk af van het onderwerp.

Als ze het hier niet kunnen dumpen doen ze het wel ergens anders en dan drijft het nog steeds hier naar toe.
Schade is al gedaan voor dat het suft tuig vieze voeten krijgt.

Een paar olie\teer voeten zijn zo weer schoon dus zo lang je geen slok naar binnen krijg is het goed.
Mits het andere niet zichtbare chemische stoffen zijn dan is het toch echt minder.

het wordt alleen maar drukker op de aard bol dus het ecosysteem gaat er toch aan.



Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #45979 Mei 27, 2013, 18:59:33
edit2Rapporteer  
T wordt tijd dat ze de Dornier's wat vaker de lucht in sturen. maar ja... ook daar wordt de vinger op de knip gehouden.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #45980 Mei 27, 2013, 20:51:33
edit2Rapporteer  
Wauw, wat gaaf dat een vervuilde kite sessie kan leiden tot momenten van bezinning. Mooie gelegenheid om door te pakken...

Omdat er geen geld is wordt er niet netjes schoongemaakt maar geloosd. Omdat er geen geld is wordt er niet gecontroleerd. Omdat er geen geld is worden alle normen en waarden overboord gegooid.

Omdat boeren geen geld hebben grijpen naar ze schadelijke middelen voor een hoger rendement.
Omdat boeren geen geld hebben wordt voedsel steeds armer aan voedingstoffen. En omdat wij ook geen geld meer hebben zijn we genoodzaakt deze voedingsarme producten te consumeren. Ik zal hier maar even stoppen...

Geld heeft nogal een flinke impact zo te horen. Maar wat is geld eigenlijk? En waar komt het vandaan? Niet van de overheid want die heeft zelf ook niks (staatsschuld). Is geld een handigheidje om niet met zware metalen te hoeven sjouwen? Liggen die metalen opgeslagen bij de bank, of bestaat geld slechts op computerschermen? Waarom hebben wij geen geld meer? Waar is het geld gebleven?

Voor wie graag de gepropagandeerde versie van ''what is money'' wil begrijpen, verwijs ik je naar de video van het IMF. Je weet wel, die organisatie waar wij als burgers onze zuur verdiende spaarcenten / pensioengelden / lonen aan moeten afstaan.
http://www.youtube.com/watch?v=FpMB0Qhnp7E


En natuurlijk de werkelijke versie van het verhaal. Wees er snel bij nu deze informatie nog te vinden is op het wereldwijde web.
http://www.youtube.com/watch?v=MOvjD28glMM




 

feddomw
Gast
Antwoord #45981 Mei 27, 2013, 21:07:23
edit2Rapporteer  

En natuurlijk de werkelijke versie van het verhaal. Wees er snel bij nu deze informatie nog te vinden is op het wereldwijde web. https://www.youtube.com/watch?v=MOvjD28glMM


Voordat de Bilderbergs en de New World Order het weer verwijdert bedoel je? Je bent vergeten vandaag je aluhoedje op te zetten?  schater

Rekening houden met het milieu is juist een luxe-product. Kijk op elke willekeurige arme plek op aarde, en je zal zien dat het een grote tyfusbende is. De armen geven niets om het milieu, die hebben wel andere zorgen aan hun kop. Dat is overigens heel wat anders dan de idioten die de luxe wel hebben om rekening te houden met het milieu maar het niet doen, die moet je ook hard aanpakken. Maar kijk je in Afrika, het Midden-Oosten, Zuid-Amerika, ze flikkeren alles zo neer.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #45982 Mei 27, 2013, 23:04:04
edit2Rapporteer  
Hadden anderen vandaag trouwens ook "last" van teer/olie? Mijn board zit helemaal onder.  Cry

Met name op mijn pads, dus ik heb het op het strand denk ik "opgelopen" (pun intended) en lekker in mijn pads gewreven.

Ik had geen schoentjes aan, dus die zwarte smurrie zat ook onder op mijn voeten evenals mijn mooie witte pads. Met wasbenzine is het erg gelukkig zo af. Heb dit al een keer eerder meegemaakt in Griekenland na een zware storm, dus wist precies waarmee het eraf te halen is. Volgens mij is het stookolie van schepen. Met pal aanlandige wind komt het sneller op het strand te liggen.

Thanks voor de tip, ga eens kijken of ik die meuk er nog vanaf kan krijgen :-) Kite wel schoon gebleven?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #45983 Mei 28, 2013, 08:08:26
edit2Rapporteer  

En natuurlijk de werkelijke versie van het verhaal. Wees er snel bij nu deze informatie nog te vinden is op het wereldwijde web. http://www.youtube.com/watch?v=MOvjD28glMM


Voordat de Bilderbergs en de New World Order het weer verwijdert bedoel je? Je bent vergeten vandaag je aluhoedje op te zetten?  schater

Rekening houden met het milieu is juist een luxe-product. Kijk op elke willekeurige arme plek op aarde, en je zal zien dat het een grote tyfusbende is. De armen geven niets om het milieu, die hebben wel andere zorgen aan hun kop. Dat is overigens heel wat anders dan de idioten die de luxe wel hebben om rekening te houden met het milieu maar het niet doen, die moet je ook hard aanpakken. Maar kijk je in Afrika, het Midden-Oosten, Zuid-Amerika, ze flikkeren alles zo neer.


Toch wel typerend dat in een arm land zoals de Filippijnen je geen sigaretten peuk op straat zal vinden. ondanks dat in de grote steden. Manila, Cebu, Davao, Angeles city, 80% van de bewoners in sloppenwijken woont. het besef van hygiene, milieu, recycling duurzame energie is daar vrij hoog vergeleken bij andere arme landen. Nu alleen nog roetfilters op die jeepneys en uitlaten op de tricycles bouwen en dan zijn ze meteen van de smog af. maargoed laten we het maar niet over de aquarium visserij hebben... want dat is triest daar.
feddomw
Gast
Antwoord #45984 Mei 28, 2013, 08:22:38
edit2Rapporteer  
Toch wel typerend dat in een arm land zoals de Filippijnen je geen sigaretten peuk op straat zal vinden. ondanks dat in de grote steden. Manila, Cebu, Davao, Angeles city, 80% van de bewoners in sloppenwijken woont. het besef van hygiene, milieu, recycling duurzame energie is daar vrij hoog vergeleken bij andere arme landen. Nu alleen nog roetfilters op die jeepneys en uitlaten op de tricycles bouwen en dan zijn ze meteen van de smog af. maargoed laten we het maar niet over de aquarium visserij hebben... want dat is triest daar.

Ik noemde bewust Azië niet, daar zitten domweg te veel verschillen in. China is echt wat anders dan Thailand of zoals jij zegt de Filippijnen.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #45985 Mei 28, 2013, 09:06:03
edit2Rapporteer  
Hadden anderen vandaag trouwens ook "last" van teer/olie? Mijn board zit helemaal onder.  Cry
Met name op mijn pads, dus ik heb het op het strand denk ik "opgelopen" (pun intended) en lekker in mijn pads gewreven.
Ik had geen schoentjes aan, dus die zwarte smurrie zat ook onder op mijn voeten evenals mijn mooie witte pads. Met wasbenzine is het erg gelukkig zo af. Heb dit al een keer eerder meegemaakt in Griekenland na een zware storm, dus wist precies waarmee het eraf te halen is. Volgens mij is het stookolie van schepen. Met pal aanlandige wind komt het sneller op het strand te liggen.
Thanks voor de tip, ga eens kijken of ik die meuk er nog vanaf kan krijgen :-) Kite wel schoon gebleven?

Kite is wel schoon gebleven gelukkig.
Laurens wat is er met je avatar gebeurd man, gaat het nog goed?
Slokje olie binnen gekregen? hihihi
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #45986 Mei 28, 2013, 10:38:24
edit2Rapporteer  
Hadden anderen vandaag trouwens ook "last" van teer/olie? Mijn board zit helemaal onder.  Cry
Met name op mijn pads, dus ik heb het op het strand denk ik "opgelopen" (pun intended) en lekker in mijn pads gewreven.
Ik had geen schoentjes aan, dus die zwarte smurrie zat ook onder op mijn voeten evenals mijn mooie witte pads. Met wasbenzine is het erg gelukkig zo af. Heb dit al een keer eerder meegemaakt in Griekenland na een zware storm, dus wist precies waarmee het eraf te halen is. Volgens mij is het stookolie van schepen. Met pal aanlandige wind komt het sneller op het strand te liggen.
Thanks voor de tip, ga eens kijken of ik die meuk er nog vanaf kan krijgen :-) Kite wel schoon gebleven?

Kite is wel schoon gebleven gelukkig.
Laurens wat is er met je avatar gebeurd man, gaat het nog goed?
Slokje olie binnen gekregen? hihihi

was eens tijd voor een nieuwe avatar en hij moest weer een beetje komisch zijn deze keer :-)
Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #45987 Mei 28, 2013, 13:01:02
edit2Rapporteer  
Een lekker zonnetje en wapperende vlaggen?
Toch nog zo'n 8-9ms nu zie ik...
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #45988 Mei 28, 2013, 14:37:00
edit2Rapporteer  
De bomen bewegen hier idd...

zou het blijven?
Ik ben pas kwart over 5 thuis :S..
....

ow ja..
En heb geen board Wink
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #45989 Mei 28, 2013, 19:35:17
edit2Rapporteer  
Hij is gedraaid! Nu W-wind 11m/s op Hvh! (19:35)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #45990 Mei 28, 2013, 21:03:25
edit2Rapporteer  
....en kans op forse regen en onweer...
Niet echt handig voor een avondsessie!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #45991 Mei 28, 2013, 21:09:46
edit2Rapporteer  
....en kans op forse regen en onweer...
Niet echt handig voor een avondsessie!

Zo erg is het nu ook weer niet Michiel...
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #45992 Mei 28, 2013, 21:44:46
edit2Rapporteer  
Nou jullie hebben niets gemist op de ZM. Toch niet geheel voor niets geweest, heb namelijk wel (voor het eerst) een zelfstart en zelfstandige landing uitgevoerd.

Geen onweer of regen gezien hoor Grin
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #45993 Mei 29, 2013, 15:32:12
edit2Rapporteer  
Er staat iig weinig wind vandaag, maar vrijdag ziet er goed uit voor een sessie tot het licht uit gaat...
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #45994 Mei 29, 2013, 15:38:15
edit2Rapporteer  
dikkedulle... komen de voorspellingen van eergisteren en gisteren weer niet uit voor vandaag en morgen. Angry
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #45995 Mei 29, 2013, 16:06:44
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd of vrijdag nog door gaat dan.

Zojuist van een klant vernomen dat in Amsterdam erg tekeer gaat met onweer en het komt met bakken uit de lucht.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #45996 Mei 29, 2013, 16:12:54
edit2Rapporteer  
vrijdag neemt nu ook al ff volgens de laatste pro modellen :s
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #45997 Mei 29, 2013, 16:55:04
edit2Rapporteer  
ietsjes maar er is nog hoop... Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #45998 Mei 29, 2013, 17:45:02
edit2Rapporteer  
Ging idd. goed los in Amsterdam. Episch centrum lag boven Ij en flevoland...
Wellicht morgen middag weer kou-kiten.
Met 12grC weer schoentjes aan, bah
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #45999 Mei 29, 2013, 17:58:36
edit2Rapporteer  
Gaat nog steeds redelijk los, alleen geen onweer meer (amstel-businesspark).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.