Kiters uit Rotterdam , meld je!

KiterHans

Berichten: 208
Antwoord #47800 November 03, 2013, 17:46:26
edit2Rapporteer  
Zo dan...kijkduin, wat een bakken rolden er weer binnen pffff, had toch moeite om m,n 8 te houden terwijl op meetadviesdienst de 6 bft aantikt... Huh
.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #47801 November 03, 2013, 17:50:55
edit2Rapporteer  
Ik vond de wind een stuk harder dan voorspeld. Heb ook niet super gevaren vandaag.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #47802 November 03, 2013, 17:55:24
edit2Rapporteer  
Na een paar hagelbuien en bliksem gezien te hebben van redelijk vlakbij vond ik het wel mooi geweest na een uurtje.
HansNet83

Geen avatar

Berichten: 172
Antwoord #47803 November 03, 2013, 18:09:23
edit2Rapporteer  
Ik heb voor het eerst m'n 5,5 gebruikt, met 50 cm. bar ...is wennen zo'n klein ding ... vaar toch liever iets groter met minder wind denk ik.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #47804 November 03, 2013, 18:16:11
edit2Rapporteer  
Oudorp .......

bakken met golven,
rete vlagerig ....
30 knopen met vlagen van 35 knopen ....
hagelbuien ....
best druk ....

niet echt lekker ......
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #47805 November 03, 2013, 18:57:23
edit2Rapporteer  
Water stond lekker hoog op Playa. Wind was ook goed aan, tijdens de hagelbui maar ff van 't water afgegaan.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #47806 November 03, 2013, 19:02:40
edit2Rapporteer  
Ik heb voor het eerst m'n 5,5 gebruikt, met 50 cm. bar ...is wennen zo'n klein ding ... vaar toch liever iets groter met minder wind denk ik.

je zegt het zelf. kwestie van wennen Wink
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #47807 November 03, 2013, 19:03:39
edit2Rapporteer  
Was super vandaag op Neeltje Jans

Dikke bakken van 2,5 meter, 28-36 knopen, rustig op het water, handschoentjes aan, cappie op, de 7 weer uitgelaten Smiley

Ow en geen regen oid gehad. Af en toe kwam de zon zelfs nog door.

En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen Ze hielden het overigens maar 5 minuten vol

Zag er best goed uit trouwens

Viel me wel op trouwens dat aan de Noordzijde een stuk of 5 kites bezig waren.... op dat stuk mag het helemaal niet  ThumpDown

Tja anders moeten ze zo ver lopen waarschijnlijk  Lips Sealed
feddomw
Gast
Antwoord #47808 November 03, 2013, 20:45:37
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met Noordzijde?
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #47809 November 03, 2013, 21:05:46
edit2Rapporteer  

En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen.

You lucky bastard Grin
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #47810 November 03, 2013, 21:06:45
edit2Rapporteer  
autostrand was geweldig, spectaculair bombardement van hagel, een half uur lang en daarna los!!!!!
wel wat vlagerig soms maar verder geen klagen.    Joepie ThumpsUp

De poel liep onwijs ver onder, top.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #47811 November 03, 2013, 21:25:58
edit2Rapporteer  
Dikste downwinder van zeeland gedaan vandaag, golven waren bijzonder mooi zeg
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #47812 November 03, 2013, 21:39:19
edit2Rapporteer  
Na nachtdienstje direct door nar de slufter. Rustig begonnen, wind trok aan, vervolgens heerlijk de torch in rondte kunnen gooien. Sorry al zat ik bij mensen in de weg ;-)  perfecte dag
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #47813 November 03, 2013, 22:30:23
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met Noordzijde?

Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand.

Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk...


En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen.

You lucky bastard Grin

Haha ja ik vaarde langs stak m'n vuist in de lucht en ging juichen  Grin Ze vonden de aandacht wel leuk denk ik  Grin Joepie
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #47814 November 03, 2013, 22:59:45
edit2Rapporteer  
Was weer lekker op playa ... heerlijk gevaren met m'n meisie  YeSS .. 6m dappere dodo   ThumpsUp

@ Olten... wats gebeurd?  Roll Eyes
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #47815 November 04, 2013, 00:42:48
edit2Rapporteer  
vandaag niets gewoon lekker cruisen
feddomw
Gast
Antwoord #47816 November 04, 2013, 09:02:47
edit2Rapporteer  
@ed, buitenom naar Ouddorp?

Ik was daar ook vandaag ff, water stond hoog en poel was mooi vlak.

Ligt het trouwens aan mij of zijn de meters van RWS gewoon erg onnauwkeurig? HvH structureel te laag en IJmuiden ook volgens mij.
Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #47817 November 04, 2013, 09:40:35
edit2Rapporteer  
Aan de Noordzijde van Neeltje staat ook gewoon een board, daar staat aangegeven dat je niet bij de boeien mag kiten.
Deze zone is voor de zwemmers.

Naast de boeien is geen probleem, dus op Neeltje kan je volgens mij bijna de hele spot gebruiken..

feddomw
Gast
Antwoord #47818 November 04, 2013, 10:44:56
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met Noordzijde?
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand.

Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk...

Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen?

LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers?  schater
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #47819 November 04, 2013, 10:54:38
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met Noordzijde?
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand.

Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk...

Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen?

LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers?  schater
Wat onze Faxert bedoeld is (denk ik): als je van de provinciale weg afkomt gelijk linksaf slaan (onder de weg door) i.p.v. rechtsaf. Zo kom je bij de Noordzijde uit & dat is vanuit die parkeerplekken minder ver lopen...?
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #47820 November 04, 2013, 15:25:56
edit2Rapporteer  
Was incognito op playa gisteren, wat grappig. Werd ik uitgelachen door ene Hijo del V. (naam bij redactie bekend) omdat ik lekker warm een droogpak aan had, stond ik even later alleen op het water omdat iedereen eraf was getimmerd door een horizontale hagelbui. Ik lekker capuchonnetje op, één handje in de jaszak en met de 7m Prodigy op autopilot rondrossen. Ha! Deed wel pijn aan m'n andere hand.
Wat zijn die golfjes mooi gepolijst als het hagelt, en wat lopen ze mooi binnen met springvloed.
Was weer een belevenis.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #47821 November 04, 2013, 21:20:21
edit2Rapporteer  
@ed, buitenom naar Ouddorp?

Ik was daar ook vandaag ff, water stond hoog en poel was mooi vlak.

Ligt het trouwens aan mij of zijn de meters van RWS gewoon erg onnauwkeurig? HvH structureel te laag en IJmuiden ook volgens mij.

Dat is met veel meters in Zeeland ook het geval. Hansweert geeft altijd te veel, zeker met Z in de richting. Marollegat ook al. Hoofdplaat vaak weer te weinig. Zeelandbrug ook vaak te veel (tja je moet eens zien waar dat ding hangt als je langsrijdt :') )

Jammer maar niks aan te doen. Altijd een hele puzzel om alles goed te interpreteren

Aan de Noordzijde van Neeltje staat ook gewoon een board, daar staat aangegeven dat je niet bij de boeien mag kiten.
Deze zone is voor de zwemmers.

Naast de boeien is geen probleem, dus op Neeltje kan je volgens mij bijna de hele spot gebruiken..



Dat stuk dat als verboden staat aangegeven is anders erg groot. Bijna tot halverwege het strand.

Wat bedoel je met Noordzijde?
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand.

Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk...

Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen?

LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers?  schater
Wat onze Faxert bedoeld is (denk ik): als je van de provinciale weg afkomt gelijk linksaf slaan (onder de weg door) i.p.v. rechtsaf. Zo kom je bij de Noordzijde uit & dat is vanuit die parkeerplekken minder ver lopen...?

Dat dus ja Wink

Wat bedoel je met Noordzijde?
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand.

Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk...

Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen?

LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers?  schater

Wat bedoel je? Die naakte dames? Grin Was jij er zondag dan?
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #47822 November 04, 2013, 21:58:55
edit2Rapporteer  
Miss was feddomw wel een stukje gaan zwemmen...en zag jij hem aan voor een mooie dame Wink? Ff naar Hans Anders denk
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #47823 November 04, 2013, 22:07:45
edit2Rapporteer  
Nog Rotterdammers die morgen bij Groningen in de buurt gaan kiten?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #47824 November 04, 2013, 22:09:51
edit2Rapporteer  
Nog Rotterdammers die morgen bij Groningen in de buurt gaan kiten?

Wtf moet je daar doen? Das voor jou een wereldreis.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.