Micky

|
En dan bekritiseer jij mijn nachtelijke bijdrage's...............  met gemak maat, maarrr ben je eigenlijk wel ingeschreven voor die nooitwinder? Yep....ik mag meevaren....  Gaat hem echter niet worden dus Ron is ook weer blij....dan maar hopen op 4 oktober... 
|
|
|
Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
|
ik heb veel aandelen in fortis zitten:(
Ik in ING  maar goed zoiets als dit maak je niet vaak mee in je leven 
|
|
|
Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
|
En dan bekritiseer jij mijn nachtelijke bijdrage's...............  met gemak maat, maarrr ben je eigenlijk wel ingeschreven voor die nooitwinder? Yep....ik mag meevaren....  Gaat hem echter niet worden dus Ron is ook weer blij....dan maar hopen op 4 oktober...  4 oktober kan ik niet mee om te fotograferen :nocheer:
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Wie nog een set kites zoekt de mijne zijn te koop. Michiel heeft de wind mee genomen dus heb er nu toch niet veel aan.
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Lachen! Ik zou er alleen niet op gaan zitten, één keer hard poppen en ligt met winch en al in de plomp... lijkt mij dan.
|
|
|
Alferink

|
Volgens mij hadden ze hem aan de trekhaak van een auto vastgemaakt  Kan je beter naar wollebrand gaan ofzo denk ik...
|
|
|
Spoon

|
vastmaken aan t rotterdammertj  ... ik werk op zaterdag bij de milieustraat (lets go wecycle) ik kan mn ogen wel eens open houden voor een motortje  weet iemand hoe veel pk enzo dat ding moet zijn?
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
vastmaken aan t rotterdammertj  ... Hahaha. kabel er aan van 2 km en dan beginnen bij branding slufter en je zo naar autostrand laten trekken. 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Wie nog een set kites zoekt de mijne zijn te koop. Michiel heeft de wind mee genomen dus heb er nu toch niet veel aan.
he hallo, its alive!  ik geef je 5 euro per kite, dan haal ik ze nog bij je op ook.... 
|
|
|
d@ni

|
Je moet ook een bootje hebben voor die winch, dan kan je net zo goed daarachter hangen. Als de motor van die boot niet sterk genoeg is, ok, maar mij net iets te veel moeite om 1 rakkie te varen.
|
|
|
Spoon

|
hoezo moet je een boot hebben? die snap ik even niet? ik had gehoopt dat het puur mechanisch kon(dus zonder herrie en uitlaatgassen) Ik denk niet dat de mensen van vogeltjes het goed vinden als we die vogeltjes gaan zitten vergassen  ...
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
whaha je zou er ook een fiets apparaat voor kunnen bouwen, trap je je wel wezenloos. Een soort hometrainert
|
|
|
|
Spoon

|
lol  .... gewoon drie fietsen erop maken t lijkt me wel vet om te doen
|
|
|
martijn

|
hehe, eindelijk komt het windstiille gespam op gang  let's go! hoe wil je die kabel dan weer terug krijgen bij de slufter? met een boot 
|
|
|
d@ni

|
hoezo moet je een boot hebben?
die snap ik even niet?
Je moet toch ver in het water voordat je start? (zie film)
|
|
|
Spoon

|
gewoon het water inlopen!!  Naders leg je hem parralel aan het strand. dan kan je gewoon over het strand lopen en dan aan het einde het water in! ik heb anders ook nog wel een roeiboot 
|
|
|
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
|
Heb één kiter op het water gezien, bij de vuurtoren. Maar daar mag 't eigenlijk niet toch? De ober van een strandtent daar zei van wel.
Zelf dacht ik ook dat het daar niet mocht, maar een "echte" local zei van wel. Het is er zoiezo alleen geschikt voor gevorderden, want het stroomt daar als een malle
|
|
|
|
Spoon

|
jah vandaar dus die ongemotoriseerdefietsentwintigmeterkabe lwinchmetroeibootaanrotterdammertjewinc h want dan worden we niet bekeurd!
Bovendien vind ik dat officieële wakeboarden toch al hypocriet(stinkboten, herrie, vervuiling).. maar goed.. dat terzijde... iemand met technische achtergrond een beter idee? El rudo? Ron? Michiel (is op vakantie maar dat komt vanzelf wel weer)? O.i.d.?
|
|
|
d@ni

|
Vrijdagavond maar weer ff op de wollebrand varen  , daar is iig geen waterpolitie. 
|
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
niet te geloven waar jullie weer mee komen tijdens de spam tijden, maar wel lache, hahaha. lijkt me idd veel moeite voor een stukje varen.
Dudes, hoe hete die zaak ook alweer in Scheveningen waar ze goeie deals hadden voor wetsuits?
|
|
|