Ja Ja we hebben geboekt in de mei vacantie voor bovenstaand hotel Doreta beach in tholos bij ferio
Het is wel op aanvraag dus niet helemaal definitief maar we gaan er maar van uit dat het door gaat
Ik had nog ff wat vraagjes (gebruik de zoekfunctie heb ik al gedaan)
Welke kites zal ik mee nemen ik heb de 10 en 14 raven 2 Naish en de 18 meter V4 van Naish
Zat zelf te denken aan de 18 en 14 meter ????? Of allemaal ?????
Voor 10 waait het niet genoeg volgens mij ??
Wat is jullie mening ??
Hoe kan ik het beste het board verpakken zodat hij heel over komt ????
Wat zijn de extra kosten voor het vervoer in het vliegtuig (ik geloof dat we vliegen met transavia) en moet je dit van te voren opgeven ???
Hoelang is het rijden met de auto naar Prasonisi (ligt in het zuiden van Rhodos) vanaf alex beach
Hoelang is het rijden met openbaar vervoer (bus) naar Prasonisi
Prasonisi schijnt een top spot te zijn om te kiten met nog meer wind, graag ervaringen svp
Gaan er nog meer gasten in de mei vacantie die richting op ???
Zo weer heel wat vraagjes dacht ik zo
Gr Richardt
alexfloor geplaatst op Zaterdag 07 April, 2007(11:39)
Reg. date: 09 Mei, 2006 Ik zeg,.. altijd alles meenemen! Je zal net zien dat je je 10 de hele vakantie nodig hebt.. en krijg je dit effect :
If it doesn't blow, it sucks!
Sebastiaan geplaatst op Zaterdag 07 April, 2007(11:56)
Reg. date: 22 Apr, 2003 dow heeft een topverslag gemaakt een paar jaar terug, lees deze even
http://www.kiteshots.nl/ Kiterick geplaatst op Zaterdag 07 April, 2007(12:59)
Reg. date: 14 Sep, 2003 Vorig jaar juli in Prasonisi geweest 7 van de 7 dagen met 9 mtr. gebeult
En ik weeg 90 kg.
C ya
richardkiter geplaatst op Zaterdag 07 April, 2007(15:02) DeleteChange
Reg. date: 07 Apr, 2007
Vorig jaar juli in Prasonisi geweest 7 van de 7 dagen met 9 mtr. gebeult
En ik weeg 90 kg.
Hoelang is het van Alex beach naar Prasonisi ????
randy geplaatst op Zaterdag 07 April, 2007(16:13)
Reg. date: 20 Nov, 2003 de nescafe commercial heb ik ook opgenomen op rhodos. prasonisi... echt super spot en iedere keer overpowered met 10m2 gevaren.
Go Fast Sports +++ Oxbow +++ F-one
richardkiter geplaatst op Maandag 09 April, 2007(15:01) DeleteChange
Reg. date: 07 Apr, 2007 Bij prasonisi..kan je daar staan of is het gelijk al heel diep ?????.
arjenvdveen geplaatst op Maandag 09 April, 2007(17:41)
Reg. date: 12 Jan, 2006 Vanaf Alex Beach is het 1,5 uur rijden naar Prasonisi. Allemaal kronkelpaden om er naar toe te komen. Ik heb het ongeveer 10 x gereden omdat er bij Alex Beach niet genoeg wind was. Dus elke dag 3 uur in de auto. Met openbaar vervoer is het volgens mij niet te doen. Ik zou lekker bij Prasonisi iets boeken.
Anybody
Chrisje geplaatst op Maandag 09 April, 2007(19:10)
Reg. date: 05 Jan, 2007 ik heb geboekt voor deze zomer Rhodos, Theologos hotel Alex beach.
ik heb gehoort me 12-7 dat je ideaal zit heel de vakantie door...
zowel in N als Z rhodos...in namiddag 18-25+knopen!!
de meltemi denk ik ofzo die opkomt in de zomer...
(Wel ook allemaal laten wijsmaken he)
Arjenvdveen wnnr ben jij er dan geweest?
Addict Of Wind
arjenvdveen geplaatst op Maandag 09 April, 2007(19:21)
Reg. date: 12 Jan, 2006 Ik ben er vorig jaar in juni geweest. De wind begon meestal te waaien om 14.00 uur bij Alex Beach en zo lang kon ik niet wachten plus dat de wind daarna ook niet denderend was. De start en landingzone bij Alex beach is ook niks. Een kiezelstrand die pijn doet aan je blote voeten en een zeurende surfschool waar je ten eerste veel geld moest betalen om je spullen te bergen en als je hoogte verloor en per ongeluk één meter in de windsurfzone kwam gelijk iemand kwam om te schreeuwen dat je weg moest wezen. Misschien heb ik net twee klote weken getroffen. Prasonisi was altijd top dus als ik weer naar Rhodos zou gaan zou ik zeker een hotel bij Prasonisi gaan boeken. Een mega groot strand met zacht zand en perfecte wind elke dag. Verder is er bij Prasonisi niets te doen maar als je gaat voor het kitesurfen is het top!
Anybody
richardkiter geplaatst op Dinsdag 10 April, 2007(23:46) DeleteChange
Reg. date: 07 Apr, 2007 dat de wind daarna ook niet denderend was Wat is niet denderend arendveen ??? Ben van plan om een 10 en 14 raven 2 mee te nemen is dat te kort ???? Hoeveel knopen had je gemiddeld ???
zeurende surfschool waar je ten eerste veel geld moest betalen om je spullen te bergen
Hoeveel moest je betalen ?????
Rhodos zou gaan zou ik zeker een hotel bij Prasonisi gaan boeken
Ik ben niet alleen heb ook vrouw en kids mee dus die motten zich ook kunnen vermaken
Freij geplaatst op Woensdag 11 April, 2007(11:19)
Reg. date: 08 Dec, 2004 Had ook wat geschreven over Rhodos op
www.kitechick.nl Wel mooie spot prasonissi, wel wat afgelegen van de rest.
Verder zijn er in het noorden ook genoeg goede spots.
Een auto of scooter is dan wel heel handig.
WWW.KITECHICK.NL Freija's KiteChick - Weblog
arjenvdveen geplaatst op Woensdag 11 April, 2007(17:10)
Reg. date: 12 Jan, 2006 De meeste dagen had ik een knoop of 14 bij Alex Beach. Moet wel zeggen dat het niet normaal was voor de tijd van het jaar dat de wind zo kalm was. Dit had te maken met een storing boven de kust van Turkije volgens de locals. Ik moest 120 euro betalen voor 2 weken berging van mijn spullen inclusief start en landing service die mega slecht was. Moest soms 20 minuten wachten todat er iemand kwam.
Anybody
richardkiter geplaatst op Donderdag 12 April, 2007(09:43) DeleteChange
Reg. date: 07 Apr, 2007 De meeste dagen had ik een knoop of 14 bij Alex Beach. Moet wel zeggen dat het niet normaal was voor de tijd van het jaar dat de wind zo kalm was. Dit had te maken met een storing boven de kust van Turkije volgens de locals. Ik moest 120 euro betalen voor 2 weken berging van mijn spullen inclusief start en landing service die mega slecht was. Moest soms 20 minuten wachten todat er iemand kwam.
Wat voor maten kites had je mee ???
Moest je nog betalen voor je kites en board in het vliegtuig ??? Welke maatschappij ????
Kon je je kites niet in het Hotel laten ?????
Welk Hotel zat je ????????