mercedes onder de kite's

jeroen84best

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #25 Juni 02, 2007, 17:45:05
edit2Rapporteer  
jaa en eigenlijk denk ik dat je kite's gewoon niet met auto's moet vergelijken.
en dat iedereen zijn eigen merk heeft. en ik dank dat er heel veel mensen nog nooit met een best gevaren hebben, en dat zouden ze echt een keer moeten doen en dan een reactie geven, zullen we dat ff afspreken.
torchjelle

Berichten: 217
Antwoord #26 Juni 02, 2007, 18:25:08
edit2Rapporteer  
naish torch Grin
Geen

Berichten: 559
Antwoord #27 Juni 02, 2007, 18:42:58
edit2Rapporteer  
wat een kansloos topic zeg.
Wat is eigenlijk de Batavus onder de kites?
Bestaat die eigenlijk wel?

Sjezum zeg,, wel te merken dat het even niet waait
Formula1

Berichten: 128
Antwoord #28 Juni 02, 2007, 18:47:31
edit2Rapporteer  
jaa en eigenlijk denk ik dat je kite's gewoon niet met auto's moet vergelijken.
en dat iedereen zijn eigen merk heeft. en ik dank dat er heel veel mensen nog nooit met een best gevaren hebben, en dat zouden ze echt een keer moeten doen en dan een reactie geven, zullen we dat ff afspreken.

Ik denk dat het meerendeel van dit forum ook geen ferrari heeft gereden. En toch zeggen ze dat ferrari een hele snelle auto is. Ze je weet toch ook niet alleen dingen over best, denk best dat je weet dat een ozone degelijk is enzo...

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #29 Juni 02, 2007, 18:53:13
edit2Rapporteer  
ok.. idd iedereen noemt z'n eigen kite op....
Heb zelf yargas 05.. maar om nou te zeggen dat ik die helemaal geweldig vind.... misschien te vergelijken met een alfa romeo 156, daar was ook wel geregeld iets mis mee, maar daarnaast is het een super auto.

Als ik een mercedes onder de kites zoek, dan denk ik echt aan een ozone instinct. Die kites zijn zo oerdegeleijk en echt erg sterk gebouwd. zullen echt wel meer kites oer degelijk zijn maar toch komen ze niet in me op als eerste.
Een fuel, ja sterk gemaakte kite... maar dan is dat meer een bmw.. (iedere aso heeft er één) (neej...) fuels vliegen er gewoon een stuk meer van. ozone heeft een selectief groepje mensen die het koopt, fuel word massaal gekocht.

Ocean rodeo enzo.. jah daar kan ik weinig van zeggen heb er nog nooit één gezien in het echt. schijnt wel een redelijke kite te zijn.
Caution.. denk Ford GTO, gewoon weg bruut.
North rhino 05.... jemig... echt geen idee, hoor veel positiefs over die dingen dat wel.

Het gaat er niet om wat de beste kite is, maar welke je associeert met mercedes. en dan kom ik op ozone uit..
Beste kite is zowieso niet te beantwoorden, iedereen vind z'n eigen kite altijd het beste.
Velen zijn zo verbolgen over best dat ze er geen goed woord voor kunnen geven, ondanks dat een waroo en yarga 07 echt mega goede kites zijn.  Een fuel is een super kite in z'n eigen vakje. en zelfs een gaastra vision is in zijn onderdeel erg goed. ligt er puur aan wat je zoekt in een kite.
Wen-D

Berichten: 285
Antwoord #30 Juni 02, 2007, 19:04:21
edit2Rapporteer  


Je weet toch
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #31 Juni 02, 2007, 19:23:10
edit2Rapporteer  
Wat is er nu zo fantastisch aan die auto vraag ik mij af
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #32 Juni 02, 2007, 19:40:47
edit2Rapporteer  
Dat vraag ik me nou altijd af. Het is meer een auto van Status, en gezien willen worden. Maar echt super bijzonder vind ik het niet. Ik vind dit soort bakken van de toekomst, veel meer koning!  ThumpsUp

jeroen84best

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #33 Juni 02, 2007, 19:54:01
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het meerendeel van dit forum ook geen ferrari heeft gereden. En toch zeggen ze dat ferrari een hele snelle auto is. Ze je weet toch ook niet alleen dingen over best, denk best dat je weet dat een ozone degelijk is enzo.

ja ik snap je wel ik heb zelfs meerdere merken gevaren maar, mensen doe vaak erg negatief over het merk . en dat is zeker niet goed want, probeer ze eerst en dan klagen of de hemel in prijzen.
maar jou beredenering slaat eigenlijk nergens op maar goed
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #34 Juni 02, 2007, 20:23:02
edit2Rapporteer  


Cabrinha is net een subaru impreza....een wolf is scahaaps kleren  ThumpsUp ThumpsUp

Citaat
Een fuel, ja sterk gemaakte kite... maar dan is dat meer een bmw.. (iedere aso heeft er één) (neej...) fuels vliegen er gewoon een stuk meer van. ozone heeft een selectief groepje mensen die het koopt, fuel word massaal gekocht.

En dit alleen maar omdat len10 er mee vliegt  loser loser (geintje hoor, voordat ik neer gepaft wordt  loser)
Merc
Gast
Antwoord #35 Juni 02, 2007, 20:50:25
edit2Rapporteer  
Citaat van: 100%melvin®!!!!!!!! link=topic=25314.msg286263#msg286263
ik vind best meer 'n lada.

ha ha dan heeft Best het beste gedaan!!
Die wordt dus oud en blijft degelijk!!!
kitewouter

Berichten: 375
Antwoord #36 Juni 03, 2007, 00:40:40
edit2Rapporteer  
als het mercedes was dan liet ik de mercedes kites niet op op et strand;)

hmm.. maar als je het toch vergelijkt.. de north vegas de lamborghini murcialago onder de 4 lijners haha
Wie?
Gast
Antwoord #37 Juni 03, 2007, 00:47:15
edit2Rapporteer  
Mercedes: North
BMW: Naish
Porch: SlingShot
Fiat: Best ( goedkoop maar tocht goed)
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #38 Juni 03, 2007, 00:48:43
edit2Rapporteer  
Flysurfer speed:

Vergelijk deze kite eens met een mercedes:
- Hij is duur.
- 3 jaar oud nog steeds duur.
- Niemand heeft er één, (op een enkeling na).
- Niemand heeft er ooit daadwerkelijk mee gevaren, (op een enkeling na).
- Iedereen heeft er een een mening over, (op een enkeling na)
- En hij is mooi (ps; dit is een persoonlijke mening)
- Technisch gecompliceerd.
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #39 Juni 03, 2007, 02:26:28
edit2Rapporteer  
Naish is de Mercedes onder de kites, maar dan wel de eerste A-klasse. Beetje wind en ze vallen om in de bochten (grinnik_kitesmiley) En garantie kennen ze er niet
Geef mij maar Best, das toch wel de Defender onder de kites, elk terrein kun je ermee aan en ze doen het altijd en gaan heel lang door +voor het windbereik Joepie
Buur

Berichten: 989
Antwoord #40 Juni 03, 2007, 02:43:01
edit2Rapporteer  
Maar belangrijker is de bestuurder in de auto, dus het type mens, en of je dan zo blij bent met vergelijkingen die worden gedaan !.... beter gewoon gaan kiten en niet zo raar lullen!
Lars.

Berichten: 44
Antwoord #41 Juni 03, 2007, 04:27:03
edit2Rapporteer  
geef mij maar boom-kites of tewel: porche

(voor degene die ze niet eens kennen  loser loser www.boom-kites.com )


Een mercedes (naish volgens sommige)


Fiat panda (best volgens sommige)
doe mij die fiat panda maar  ThumpsUp
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #42 Juni 03, 2007, 04:30:20
edit2Rapporteer  
Zijn vast van die kites die in bomen blijven hangen?
Geen

Berichten: 559
Antwoord #43 Juni 03, 2007, 06:31:59
edit2Rapporteer  
die fiat panda 4*4 vind ik wel wat weg hebben van een bularoo:P hehe,, kansloos
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #44 Juni 03, 2007, 06:39:27
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het meerendeel van dit forum ook geen ferrari heeft gereden. En toch zeggen ze dat ferrari een hele snelle auto is. Ze je weet toch ook niet alleen dingen over best, denk best dat je weet dat een ozone degelijk is enzo.

ja ik snap je wel ik heb zelfs meerdere merken gevaren maar, mensen doe vaak erg negatief over het merk . en dat is zeker niet goed want, probeer ze eerst en dan klagen of de hemel in prijzen.
maar jou beredenering slaat eigenlijk nergens op maar goed

Met alle respect, maar jouw beredenering is vooral niet leesbaar...maar goed  Huh
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #45 Juni 03, 2007, 16:24:34
edit2Rapporteer  
KITELOUNGE!!!
HelldogBE

Berichten: 94
Antwoord #46 Juni 03, 2007, 21:23:08
edit2Rapporteer  
flexifoil de BMW onder de kites dan

Degelijk, sportief, stijl. Maar zonder het uit te schreeuwen!
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #47 Juni 04, 2007, 00:25:39
edit2Rapporteer  
De beste kite al-time is de "Peel".
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #48 Juni 04, 2007, 00:34:18
edit2Rapporteer  
Hahaha...die heb ik lang niet meer gezien  ThumpsUp
HelldogBE

Berichten: 94
Antwoord #49 Juni 04, 2007, 12:15:37
edit2Rapporteer  
Flysurfer speed:

Vergelijk deze kite eens met een mercedes:
- Hij is duur.
- 3 jaar oud nog steeds duur.
- Niemand heeft er één, (op een enkeling na).
- Niemand heeft er ooit daadwerkelijk mee gevaren, (op een enkeling na).
- Iedereen heeft er een een mening over, (op een enkeling na)
- En hij is mooi (ps; dit is een persoonlijke mening)
- Technisch gecompliceerd.

ik zou zeggen een pagani zonda, een mercedes zie je echt in iedere straat minstens 1 van  ThumpDown

op een perfect vlak circuit zijn ze prachtig, maar dagelijks gebruik is njet want je hebt er allerhande problemen mee!
Echter alser iets kapot gaat krijg je first service, en vliegen ze de stukken persoonlijk naar je toe! (hehe armin)
 Als het regent moet je er niet mee vol proberen te gaan of hij hangt zo in de vangrail.
En als je er eentje hebt kijkt iedereen je raar aan als hij in zn element is (lichte wind, kuch op het circuit) gaan ze je bewonderen, indien niet lachen ze je uit
Je kan hem niet gebruiken als een gewone wagen, hij is... anders! (setup)

Hij zal nooit DE standaard of referentie zijn, gewoon omdat hij niet in de gewone klasse zit.
het is een hypercar met karakter en zoiets kan niet vergeleken worden met de productiewagens. (en dat heeft zn voor en nadelen!)


PS. De betrouwbaarheid van North 2007 en mercedes de afgelopen jaren zijn vergelijkbaar  (grinnik_kitesmiley) De wagen is gewoon goed maar door allerhande franjes sta je regelmatig in panne!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.