Boetes op Brouwersdam

FunkyoneNL

Berichten: 834
Juli 24, 2007, 01:47:12
edit2Rapporteer  
Ik hoorde van een maat dat ze afgelopen zaterdag boetes hadden uitgedeeld a 50,00 euro op brouwersdam.... nu wil het geval dat iedereen die een kite in de lucht had er één kreeg. Maar wij kiten altijd in de kom als je met de rug naar zee staat helemaal links. Ik dus nog gekeken of er daar een duidelijk verbodsbord staat maar niet in dat gedeeldte... Wie heeft er een boete gehad en wie wil hem aanvechten die maat van me heeft foto's dus misschien hebben jullie er wat aan.....
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #1 Juli 24, 2007, 01:56:38
edit2Rapporteer  
hmm vaag ... tjek titel ff maar je bedoeld autostrand dus

helemaal links wat jij zecht daar mag je idd niet varen..daar is het vogel gebied
mense met een boete..........?
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #2 Juli 24, 2007, 02:51:49
edit2Rapporteer  
nee Bedoel echt brouwersdam! auto strand weet ik ivb de vogelgebieden maar echt het begin vanaf rotterdam afslag noordzeestrand stonden ze te bekeuren en ik begreep van 2 belgen ook ter hoogte van port zelande
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Juli 24, 2007, 03:42:06
edit2Rapporteer  
Bij de blokkendam is het ook verboden voor kiters. Maar het gebeurt er wel vaker. Dat is mijn inziens helemaal links met je rug naar de zee.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #4 Juli 24, 2007, 03:56:48
edit2Rapporteer  
Ik hoorde van een maat dat ze afgelopen zaterdag boetes hadden uitgedeeld a 50,00 euro op het auto strand...
hebbe ze op brouwersdam ook een autotrand dan  (tong_kitesmiley)

maar op brouwers dam mag je ook aleen tusse de gele boeien varen voor die shop
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #5 Juli 24, 2007, 13:45:07
edit2Rapporteer  
denk dat je moet wachten tot na de zomervakantie om daar weer te varen, op zich superstek daar, maar ja.. het is ff niet anders...

als je die boete pas aan het einde van de dag krijgt is het de moeite nog wel, heb wel 50 euro over voor een topdaggie..  schater

daar tussen de strandtent en de duitste boacht is het wachten tot het fout gaat..
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #6 Juli 24, 2007, 19:59:51
edit2Rapporteer  
Voor en na seizoen doen ze niet zo moeilijk bij de blokken maar nu moet je daar gewoon niet gaan varen. Alleen tussen de gele boeien.
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #7 Juli 25, 2007, 02:05:50
edit2Rapporteer  
@rhino daar bedoel ik staat er niet duidelijk.....

@thom@s whaha foutje ja nu maar voor shop maar vol daar met duitsers met te grote kites en te weinig ervaring....

@elevation whaha ja ind pretpark is ook al 32 euro whaha maar ik ken niet veel mensen die meerdere keren naar pretpark gaat per week.

@leaf heel jammer.....maar is inderdaad niet anders

zou wel keer bij wijze van protest op een windstille dag met iedereen van kite high een keer de kites als zonnescherm  willen gebruiken en dan lekker tussen de zon aanbidders willen zitten....
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #8 Juli 25, 2007, 02:52:52
edit2Rapporteer  
Voor en na seizoen doen ze niet zo moeilijk bij de blokken maar nu maar je daar gewoon niet gaan varen. Alleen tussen de gele boeien.

noouu.. ik ben in oktober/november ook is vant water af gehaald?! Wel alleen een soort van  'Praatje over zones' & etc. maar ze liepen alsnog te zeiken!
Carlozzz

Berichten: 3
Antwoord #9 Juli 27, 2007, 02:54:55
edit2Rapporteer  
Er worden idd boetes uitgedeelt, strand was wel leeg maar toch kwam de politie even kijken of ze nog iemand op de bon konde slingeren.

Paar jongen uit belgië kregen een boete, mij sloegen ze over omdat ze me niet hadden zien vliegeren en er werd nog iemand uit het water gehaald met een megafoon   ListenToMe !

Wel kon de agent vertellen dat ze nog niet wisten hoe hoog de boete zou worden, heb ook maar eff een foto'tje gepost op AD.nl : http://www.ad.nl/lezersfotos/?pagina=toon&fotoid=41524&fotothema=111

Behoorlijk jammer dus.. alle kiters zitten nu op een behoorlijk klein stukje waar ze het water in mogen (voor 'de kous')! (shame_kitesmiley)
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #10 Juli 28, 2007, 01:31:28
edit2Rapporteer  
Tussen de gele boeien mag je juist niet varen..dat is zwemmersgebied...
Gisteren waren ze de boeien aan t verleggen...nog groter zwemgebied...als t vloed is is "de speeltuin" dus ook niet meer voor kiters Sad
kitegebied is volgens mij nu van de kous tot aan de volgende strandtent en een stukje bocht (links) maar daar zitten toch alleen maar duitsers (duitse bocht)
RVH

Berichten: 7
Antwoord #11 Juli 28, 2007, 05:53:14
edit2Rapporteer  
Ik heb vaak genoeg in de blokkendam gekite bij W wind....lekker vlak.

Ik heb nog nooit een  gezien.

Als je bij de B dam begin met kiten dan mag je toch in principe overal naar toe?

Een zone is alleen maar waar je je kite op mag/kan laten volgens de provincie!

En komt de  dan gewoon nog even een uurtje doorvaren, je heb zo toch niet gezien of gehoord. hiha


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.