kiters uit limburg????

helium

Berichten: 676
Antwoord #2425 September 06, 2010, 18:52:57
edit2Rapporteer  
Moet dit topic ook eens vaker in de gaten houden merk ik. schater

Wat een grapjas  loser
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2426 September 06, 2010, 19:27:06
edit2Rapporteer  
LIEVE GLENN,

Please, blijf op dit forum want door jouw inbreng is er weer leven in de brouwerij en wij passen best wel bij elkaar ook al heb je geschreven dat Joy en ik nog veel moeten leren. Dat klopt ook want dat zeggen die anderen ook altijd tegen mij en daar wordt ik best verdrietig van maar van jou accepteer ik dat want jij kunt al heel hoog springen. Jij hebt een verblijfje in Renesse en ik een sleurhut in Vrouwenpolder. Ik heb het gevoel dat we heel veel voor elkaar kunnen betekenen en dat we nog heel veel aan elkaar te ontdekken hebben. YeSS
Jij hebt van die prachtige Slingshots en ik heb F-ones die toch nog altijd beter zijn dan de meuk die al die anderen hebben. Je hebt waarschijnlijk al gezien dat ik mijn kites te koop aan bied. Daarmee wil ik jou laten zien dat ik best verder met jou wil, echt veel verder dan met die anderen want die hebben altijd commentaar op mijn houding en plagen mij nog altijd dat ik met Flysurfers heb gevlogen terwijl dat al lang achter de rug is. Dat Basjuh en Rutger in mijn voortent hebben geslapen stelde helemaal niets voor want ik lag niet tussen die twee knullen in. Je moet er dus niets achter zoeken en je hoeft dus ook niet jaloers te zijn hoewel ze er allebei best lekker uitzien in hun wetsuitje..... Tongue
Je ziet dat wij veel meer met elkaar op een lijn liggen dan al die anderen. Kunnen wij niet samen een topic starten waar die anderen geen toegang op hebben?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2427 September 06, 2010, 19:31:39
edit2Rapporteer  
Ik moest, van Michiel, maar eens naar deze discussie kijken, evt. inhaken.

Heb alle pagina's bekeken: weet nu dat ik niet met Glenn moet meerijden, nu dus alvast, net als Louk, mijn mond moet spoeln, dat ik met mijn NEW kites al helemaal een modderverguur sla, en dat ie van mijn bamboeboard, zijn lekke dak in Renesse gaat verspijkeren.
Voor de rest kon ik het niet bijhouden, dus haak ik meteen maar weer af!
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2428 September 06, 2010, 19:34:48
edit2Rapporteer  
Ik moest, van Michiel, maar eens naar deze discussie kijken, evt. inhaken.

Heb alle pagina's bekeken: weet nu dat ik niet met Glenn moet meerijden, nu dus alvast, net als Louk, mijn mond moet spoeln, dat ik met mijn NEW kites al helemaal een modderverguur sla, en dat ie van mijn bamboeboard, zijn lekke dak in Renesse gaat verspijkeren.
Voor de rest kon ik het niet bijhouden, dus haak ik meteen maar weer af!

HE WIMT,

Alles goed met jou?
Dit jaar is de woensdag mijn vrije dag, kunnen we dus samen gezellig naar de kust rijden als er lekkere woei staat  YeSS

als Glenn het goed vindt ....
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2429 September 06, 2010, 20:55:46
edit2Rapporteer  
Alleen safe Louk, wil nml. een vieze ziektes van Glenn, via jou.

Hier zie ik weer gebeuren over dat "groepseffect". Glenn is nu buiten de groep geplaatst, ook door mij. Dit doe ik niet uit leedvermaak, maar om te kijken, hoe snel dit experiment eindigt in het uiteindelijk verlaten van Glenn uit het forum. Hoop niet dat zijn dak v.h. 2de huis gaat lekken, want dat zal zijn permanente terugtrekplek worden, soms bezocht door Limbo
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2430 September 06, 2010, 21:54:28
edit2Rapporteer  
Louk, jullie kunnen beter een topic starten in the dark room: de rommel die daaruit voortkomt, blijft daar liggen: misschien glijd daar iemand over uit, maar niemand ziet het. Da's beter, dan dat die sooi op ons forum te zien is. Kortom: ik zie wel een toekomst tussen jullie!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2431 September 06, 2010, 22:04:37
edit2Rapporteer  
Over dat samenrijden gesproken, en nu ondubbelzinnig: kan binnenkort gratis: rij dan toch op water. Heb ook meer ruimte in de auto: heb de 12 m verkocht.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2432 September 06, 2010, 22:20:13
edit2Rapporteer  
Sjonge jonge, ben ik ff weg, en het is weer meteen een zooitje hier op het Limbo-topic  schater

Jongens doe voorzichtig met Glenn, want hij doet aan kung-fu en heeft een Honda.......

http://www.kitehigh.nl/gallery/pic/4371/

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2433 September 06, 2010, 22:48:44
edit2Rapporteer  

Jongens doe voorzichtig met Glenn, want hij doet aan kung-fu en heeft een Honda.......

https://www.kitehigh.nl/gallery/pic/4371/



bedankt voor de waarschuwing Heeliks,

maar voor Glenn hoeven we echt niet bang te zijn want  ik heb zelf ook een Honda. En die handstand heeft hij niet op kungfu geleerd, ...ook niet op turnen bij Yoeri (niet Zoon maar van Gelderen. Zou die trouwens ook een Slingshot hebben?))

 maar ,,,,,,,,,,

op ballet. YeSS

Dat kun je zien aan de manier waarop hij zijn voetjes heeft en daarom maakt hij ook van die mega hoge jumps ........ en natuurlijk ook door die Slingshot Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2434 September 06, 2010, 22:50:10
edit2Rapporteer  
Zo en nu hebben we (ik) genoeg geluld over Slingshot.

punt.
soppegreun

Berichten: 37
Antwoord #2435 September 07, 2010, 00:40:41
edit2Rapporteer  
Wat is mis met slingshot.
 mijn 16mtr octane uit 2006 geeft echt vette hoogte met 22 knopen daar willen sommige van jullie mijn lijnen al voor doorknippen.

Sommige mensen zijn ook zo jaloers!

ben wel nog op zoek naar een kleinere slingshot. 11mtr of zo.
helium

Berichten: 676
Antwoord #2436 September 07, 2010, 06:15:06
edit2Rapporteer  
Wat is mis met slingshot.
 mijn 16mtr octane uit 2006 geeft echt vette hoogte met 22 knopen daar willen sommige van jullie mijn lijnen al voor doorknippen.

Sommige mensen zijn ook zo jaloers!

ben wel nog op zoek naar een kleinere slingshot. 11mtr of zo.


Ghehehehe
G
Gast
Antwoord #2437 September 07, 2010, 13:08:45
edit2Rapporteer  
bedankt voor de waarschuwing Heeliks,

maar voor Glenn hoeven we echt niet bang te zijn want  ik heb zelf ook een Honda. En die handstand heeft hij niet op kungfu geleerd, ...ook niet op turnen bij Yoeri (niet Zoon maar van Gelderen. Zou die trouwens ook een Slingshot hebben?))

Even voor mister billy zorro....
Ten eerste het is Yuri van Gelden en niet Youri van Youri Zoon

Stupid is and stupid does....

Bij deze, ik heb 10 jaar geturnt en ook 2x aan de NK Meegedaan en Zelfs samen met de beste man Yuri getraint Wink

Maarja jullie zijn allemaal als best oude knakkers heb ik gehoord en daar loop ik toch niet graag tussen

Dus...... Laterrrrrrr
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #2438 September 07, 2010, 14:18:57
edit2Rapporteer  
 schater loser
NinoBrownz

Berichten: 81
Antwoord #2439 September 07, 2010, 14:56:52
edit2Rapporteer  
BRILJANT!!!!! Dit topic wordt steeds beter  schater

Maar goed, ff on topic:
Wie is er gisteren nog geweest en hoe was het?  Joepie
Jan.H

Berichten: 7
Antwoord #2440 September 07, 2010, 15:13:27
edit2Rapporteer  
Bijna 100 pagina's  Joepie
helium

Berichten: 676
Antwoord #2441 September 07, 2010, 17:40:30
edit2Rapporteer  
bedankt voor de waarschuwing Heeliks,

maar voor Glenn hoeven we echt niet bang te zijn want  ik heb zelf ook een Honda. En die handstand heeft hij niet op kungfu geleerd, ...ook niet op turnen bij Yoeri (niet Zoon maar van Gelderen. Zou die trouwens ook een Slingshot hebben?))

Even voor mister billy zorro....
Ten eerste het is Yuri van Gelden en niet Youri van Youri Zoon

Stupid is and stupid does....

Bij deze, ik heb 10 jaar geturnt en ook 2x aan de NK Meegedaan en Zelfs samen met de beste man Yuri getraint Wink

Maarja jullie zijn allemaal als best oude knakkers heb ik gehoord en daar loop ik toch niet graag tussen

Dus...... Laterrrrrrr

Wat een heerlijk sfeertje hier!
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #2442 September 07, 2010, 18:18:58
edit2Rapporteer  
Sfeertje is goed Lips Sealed, enkel moeten sommige mensen zich bewijzen op forums omdat ze kennelijk dit niet krijgen in hun dagelijks leven  ThumpDown
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2443 September 07, 2010, 21:44:41
edit2Rapporteer  
Heej Witte, gooi eens wat foto's op het net, van die geweldig nieuwe NAISH fakkeltjes van je.

En laat me eens weten waar en wanneer je gaat varen, ik wil ze wel eens een
keer proberen hoor......
Basjuh

Berichten: 388
Antwoord #2444 September 07, 2010, 21:57:11
edit2Rapporteer  
@ Heeliks: achteraan aansluiten! Hoe was je vakantie? sorry voor de wake up call. Geen idee hoe dat kwam.................
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2445 September 07, 2010, 22:58:19
edit2Rapporteer  

Even voor mister billy zorro....
Ten eerste het is Yuri van Gelden en niet Youri van Youri Zoon

Stupid is and stupid does....

Bij deze, ik heb 10 jaar geturnt en ook 2x aan de NK Meegedaan en Zelfs samen met de beste man Yuri getraint Wink

Maarja jullie zijn allemaal als best oude knakkers heb ik gehoord en daar loop ik toch niet graag tussen


Poverdorie ........,

mister G.-spotgast weet maar niet van ophouden ..... ThumpsUp
hij heeft ook geen hinder van zijn über-Egootje ......, ThumpsUp
hij heeft wel nog ontzettend veel last van  postpuberale hormonale oprispingen .... ThumpsUp


Maar wauw wat lees ik daar?? hij heeft wel samen met Youri van G. getraind ....  ThumpsUp
Zou mister G.-spot ook aan Yoeri gesnoven hebben ........??? Joepie
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2446 September 08, 2010, 00:05:47
edit2Rapporteer  
.....
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2447 September 08, 2010, 00:06:25
edit2Rapporteer  
...... YeSS YeSS YeSS YeSS
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2448 September 08, 2010, 00:07:10
edit2Rapporteer  
oeps   .....foutje bedankt  Lips Sealed
Jan.H

Berichten: 7
Antwoord #2449 September 08, 2010, 09:26:26
edit2Rapporteer  
De wind ziet er niet echt veel belovend uit voor het weekend   Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.