kiters uit limburg????

(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2975 Oktober 13, 2011, 07:09:14
edit2Rapporteer  
Vandaag ff naar Kessenich geweest. Was gezellig druk! Maar,.....

Mijn kite was helemaal de weg kwijt. Na het launchen fftjes aan de bar getrokkken om te kijken of er wat power in zat. Ja was leuk, paar x gedaan, toen maar eens naar mijn board gelopen. Toen opeens de LE van mijn kite inklapte zodat de kite een soort van 'M' maakte. Heb ooit wel eens meegemaakt dat dit gebeurde, en zich daarna direct corrigeerde. Dat gebeurde echter nu niet, er zat veel power in, maar kon wel nog sturen. Een medekiter had mijn kite aangepakt en zei dat ik de kite harder moest oppompen. Leek mij onwaarschijnlijk, gezien ik altijd keihard doe pompen (jaja:P). Toch extra lucht erin, en het probleem bleef. Toen kwam een andere duitsert die mij adviseerde om de stuurlijnen iets langer te maken. Dat hielp!! Gelukkig:D Dus ff gevaren, maar de vlagen waren echt niet leuk meer. Dus ff pauze genomen....

Daarna mijn kite weer gelaunced om weer het water op te gaan. De duitsert die mijn kite launchte, ging zijn kite selflaunchen. Ik bleef wel even kijken of dat goed zou gaan met die vlagen. Nou, dat ging goed, zijn kite gaat rustig de lucht in,...en OPEENS PATS! Schiet alles van hem af en zijn kite vliegt zo over de heuvel het water in (aan de overkant dus). Niemand kon helpen. Het enige wat ie kon doen is snel met zijn auto naar de overkant rijden en zo zijn kite tegenmoet te komen. Ik hoop dat het hem is gelukt!! Overigens geen idee hoe dit kon gebeuren....

Maargoed, ik sta daar met mijn kite, wil weer even gaan varen en ja hoor, alweer knikt die LE in een 'M'. Safety getrokken en toen had ik er de pest in, opgeruimd en naar huis gegaan.

Iemand tips wat dit probleem met mijn kite zou kunnen zijn geweest?
- LE was knetterhard opgepomp(, en liep ook niet leeg)
- Lijnen dubbelgecheckt, alles was in orde. De stuurlijnen zelfs nog iets langer gemaakt voor minder power.

Dat noemen ze nou het Kessenich syndroom. Wen er maar aan is namelijk chronisch
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2976 Oktober 13, 2011, 07:11:28
edit2Rapporteer  
Iemand al plannen voor de herfstvakantie over 12 dagen? Om naar zeeland te gaan? Ik zoek iemand om misschien mee te poulen?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kiten  Joepie

en caravan afbreken  Cry

Hey loekie poekie, als het een dag of 2 achter elkaar waait moeten we wel nog in de caravan slapen. Lekker lepeltje lepeltje
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2977 Oktober 13, 2011, 07:13:05
edit2Rapporteer  
Es wurd zeit fur Kitehigh.DE??

Kin vr neet beater gweun plat goan kalle, det duutsj sjnap ich de bul van:P

Cheers,
Niels

Hahaha, pas maar op, als ik duits ga schrijven word het pas echt lachen.
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2978 Oktober 13, 2011, 07:14:28
edit2Rapporteer  
Windsurfers slaan niet tegen dijken aan, vliegen niet over wegen heen en hangen niet in bomen.
Kessenich moet je eig lid zijn ja.
Kijk op Masurfspot.be, staat meer info.

Laaaaang weekend lukt mij ook niet.. Zondag Bart Brentjens Challenge, eens kijken wat ik presteer...

Morgen wel! JOEPPIE!



Hey Kitemen,

Hoe is het gegaan? Las in de krant dat het parcours weer zwaar was. Hoe veel KM heb jij gereden??

diesel oo7

Berichten: 515
Antwoord #2979 Oktober 13, 2011, 12:05:45
edit2Rapporteer  
Beste Limbos

Na een lange afwezigheid toch weer de tijd en het plezier gevonden in het kiten
Als er iemand interesse heeft in een setje bandit 4   11+8m laat maar weten
Want de nieuwe bandit 5 staat op het verlanglijstje

Bhold

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2980 Oktober 13, 2011, 14:27:59
edit2Rapporteer  
Ik heb helaas net al mijn kites gekocht. Was je 1 weekje eerder dan Smiley
Nielsfranken

Berichten: 72
Antwoord #2981 Oktober 13, 2011, 14:50:20
edit2Rapporteer  
Wat is je vraagprijs Diesel? Heb geen directe interesse, maar ben me wel aan het orienteren voor nieuw spul. Heb de Bandit 3 al eens geprobeerd, en die vond ik super.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2982 Oktober 13, 2011, 16:57:46
edit2Rapporteer  
Es wurd zeit fur Kitehigh.DE??

Kin vr neet beater gweun plat goan kalle, det duutsj sjnap ich de bul van:P

Cheers,
Niels

Leef Niels,

ut limburgse plat is tog a variatie op ut duutsj....? Dus kale veer geweun duutsj ...
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2983 Oktober 13, 2011, 17:00:08
edit2Rapporteer  
Iemand al plannen voor de herfstvakantie over 12 dagen? Om naar zeeland te gaan? Ik zoek iemand om misschien mee te poulen?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kiten  Joepie

en caravan afbreken  Cry

Hey loekie poekie, als het een dag of 2 achter elkaar waait moeten we wel nog in de caravan slapen. Lekker lepeltje lepeltje

lepeltje lepeltje .......mmmmmmmm....jammie, jammie ... Grin
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2984 Oktober 17, 2011, 22:31:08
edit2Rapporteer  

Hey Kitemen,

Hoe is het gegaan? Las in de krant dat het parcours weer zwaar was. Hoe veel KM heb jij gereden??


[/quote]

Ik heb de 57 km gereden. Ik ben vooraan gestart en een km of 10 de meeste voor kunnen blijven. Helaas bij een splitsing verkeerd gereden waardoor ik 8 km heb omgereden! Uiteindelijk dus geen mooie tijd neergezet maar het was wel leuk dat je tijden werden bijgehouden en om met zoveel mensen tegelijk te starten.
Wil volgend jaar zeker weer meedoen, maar dan wél goed de borden lezen!
Bhold

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2985 Oktober 18, 2011, 19:03:47
edit2Rapporteer  
Aangezien het voor mij volgende week herfstvakantie is, zit ik toch maar eens te kijken waar ik naar toe wil gaan in Zeeland. Zelf ben ik beginnende kitesurfen heb komende zondag mn eerste les en wil volgende week 2x gaan kitesurfen en neem 2 vrienden mee, 1 heeft zijn eigen windsurf spullen, eentje wil huren, beide geen beginners. Wat zou een geschikte plek zijn?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2986 Oktober 18, 2011, 20:28:45
edit2Rapporteer  
Aangezien het voor mij volgende week herfstvakantie is, zit ik toch maar eens te kijken waar ik naar toe wil gaan in Zeeland. Zelf ben ik beginnende kitesurfen heb komende zondag mn eerste les en wil volgende week 2x gaan kitesurfen en neem 2 vrienden mee, 1 heeft zijn eigen windsurf spullen, eentje wil huren, beide geen beginners. Wat zou een geschikte plek zijn?

Vrouwenpolder of Brouwersdam
Bhold

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2987 Oktober 18, 2011, 20:48:20
edit2Rapporteer  
Kan je daar ook spullen huren? Veel mensen gaan naar Brouwersdam, dus daar zal het drukker zijn, dus dan maar naar vrouwenpolder? Of is brouwersdam zoo veel fijner?
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2988 Oktober 18, 2011, 22:16:36
edit2Rapporteer  
Vlakbij de b'dam ligt de Soeten Haart en de Roompot. Soeten Haart vaker geweest, zijn leuke huisjes, betaalbaar en is 5 minuten rijden naar de dam.
Mocht de wind tussen n en w zijn kan je naar Vrouwenpolder rijden. Is ongeveer 20 minuten rijden.
Bhold

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2989 Oktober 19, 2011, 10:28:10
edit2Rapporteer  
Oke, en daar bij de Soeten Haart kan ik ook windsurf spullen huren voor een vriend van me of kan dat gewoon op de bdam of bij de vrouwenpolder?
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2990 Oktober 19, 2011, 12:30:02
edit2Rapporteer  
Nee de Soeten Haart is echt een vakantiepark. Maar op de dam kan je bij Natural High denk ik wel kitesurfspullen huren maar windsurf weet ik  niet zeker.. Vraag maar eens na voor de zekerheid.

De Soeten Haart hebben ze buiten het vakantie seizoen weleens leuke aanbiedingen. Heb eens een daar een weekend in een 8 pers huisje gezeten voor totaal 25 euro!
Basjuh

Berichten: 388
Antwoord #2991 Oktober 19, 2011, 13:44:21
edit2Rapporteer  
vrouwenpolder is verre van een geschikte plek..... je blijft vasthouden Limbobandietje.............en geen maar zeer zelden een top plekkie.zeker als beginnend.
Heb je aandelen in sloeriepolder ofzo?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2992 Oktober 19, 2011, 15:30:39
edit2Rapporteer  
vrouwenpolder is verre van een geschikte plek..... je blijft vasthouden Limbobandietje.............en geen maar zeer zelden een top plekkie.zeker als beginnend.
Heb je aandelen in sloeriepolder ofzo?

sloeriepolder ........die is leuk .......van jezelf?
Basjuh

Berichten: 388
Antwoord #2993 Oktober 19, 2011, 17:55:13
edit2Rapporteer  
jupz................ uit pure jaloezie ontstaan....


schinnen

Berichten: 41
Antwoord #2994 Oktober 20, 2011, 22:16:14
edit2Rapporteer  
Ben van zaterdag t/m dinsdag in Middelburg, nu word het zuiden wind is dat goed voor Rockanje.
Of zijn er andere kite plekken in Zeeland voor zuiden wind?
 
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2995 Oktober 20, 2011, 23:04:42
edit2Rapporteer  
Ben van zaterdag t/m dinsdag in Middelburg, nu word het zuiden wind is dat goed voor Rockanje.
Of zijn er andere kite plekken in Zeeland voor zuiden wind?
 

helaas, dat wordt rijden naar Rockanje .....btw prima spot Grin

ik ga waarschijnlijk maandag en dinsdag naar Rockanje ... YeSS
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2996 Oktober 21, 2011, 11:39:12
edit2Rapporteer  
Ik ben met zuiden wind ook weleens in Borselle geweest. Dat ligt net voorbij Vlissingen. Is niet een ideale spot maar je kunt er wel varen. Water is lekker warm door het koelwater van de kerncentrale en de containerschepen varen bij laagwater op 50m afstand langs waardoor je kite uit de lucht flikkert. En met zuiden wind komt heel België daarheen. Voor de rest prima varen!
schinnen

Berichten: 41
Antwoord #2997 Oktober 21, 2011, 14:25:25
edit2Rapporteer  

Hallo LimboBlandit

Heb je een bericht gestuurd met gsm nummer, misschien leuk om samen wat af tespreken om naar Rockanje tegaan.
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2998 Oktober 21, 2011, 18:42:32
edit2Rapporteer  
Loekie poekie,

Maandag dinsdag rockanje???

Ik ook!!??

Ikke bij jou slapen? Lekker in de voortent in de Brrrrrrrrrrrrrrr kou
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2999 Oktober 21, 2011, 18:46:35
edit2Rapporteer  
Is het water trouwens al koud???

Basjuh, waar ben je dan jaloers op??






O ja, Stoner wereld kampioen, Rossi (zie avatar) niet zo best op ducati dit jaar. En ik heb een lorenzo replica helm gekocht (chupa chup)........dus

Zolang bas een foto van fietskroshracenrennen als avatar heeft mag ik dit ook.

Okidoki
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.