Boardje verloren

bapke

Geen avatar

Berichten: 3
Augustus 16, 2007, 20:09:37
edit2Rapporteer  
Hallo,

Heeft iemand mijn airush decoy boardje gevonden???????? Ik ben hem gisteren (15-08) verloren tussen de Far out en de Spott in Zandvoort. Het is een 127 en de kleur is grijs,rood en zwart. Er zit een sticker op van www.vliegers.com.......
Ik hoop op een eerlijke vinder
Mijn nummer is 06-30065631, 0641431411
Kiten gaat een beetje moeilijk zonder plankje en vandaag is weer een prachtige dag (angry_kitesmiley)
Groetjes en thanks
oz

Berichten: 324
Antwoord #1 Augustus 16, 2007, 20:22:37
edit2Rapporteer  
Als ik m zie krijg je m gelijk terug voor een knuffel..... ThumpsUp
Groeten aan diesel.

Ltr. OZ. A.K.A. Sjonnie.
Edwardo

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #2 Augustus 16, 2007, 21:43:33
edit2Rapporteer  
Hoe was de wind en de stroming gister??
Ik sta met zo'n huisje vlak bij Rapa Nui ( richting bloemendaal ) misschien is ie die richting op gedreven!
Moet helaas nog werken maar kan ff vragen of iemand hem heeft gevonden daarzo!

Hoop dat je hem terugvind.
bapke

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 Augustus 17, 2007, 16:07:33
edit2Rapporteer  
De wind was zuid en de stroming van zuid naar noord, dus hij kan heel goed in de buurt bij rapa nui terecht zijn gekomen, ik hop het. Nog steeds geen teken van "leven". Mooi .......
Bedankt voor het kijken
bapke

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Augustus 17, 2007, 16:11:27
edit2Rapporteer  
Thankx.....Ik zal Diesel de groeten van je doen en als je mijn boardje vindt krijg je de allervetste knuffel die er bestaat!!!!!!!!!!!!!! Boardje nog steeds alleen. Bazinnetje heel verdrietig!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.