4 lijns kite met leash kan dit?

youne nl

Berichten: 233
Augustus 17, 2007, 15:00:35
edit2Rapporteer  
ik heb een vraagje als je een 4 lijns kite hebt en je wilt gaan springen (dus je vaart uit gehaakt) kan je dan een leach aan 1 stuurlijn maken dat niet heel je kite weg is als je crached .is dit aan te bevelen of is de oplossing iets heel anders??? heb de zoek forum gebruikt en heb niet de juiste oplossing gevonden
alvast bedankt!!! groetjes jeroen
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #1 Augustus 17, 2007, 15:13:01
edit2Rapporteer  
ik heb een vraagje als je een 4 lijns kite hebt en je wilt gaan springen (dus je vaart uit gehaakt)----> hoezo??????

springen kan uitgehaakt maar is makkelijker ingehaakt. Als je uitgehaakt gaat springen moet je HP leash op je chickenloop vastmaken.

Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #2 Augustus 17, 2007, 16:34:13
edit2Rapporteer  
Ik heb mn leah altijd juist aan één powerlijn zitten, dan duikt je kite netjes naar beneden, aan een stuurlijn valt hij op een vreemde manier achteruitvliegend naar beneden.

Maar waarom zeg je bij springen "dus uitgehaakt"? Springen kan ook zonder uit te haken hoor, gaat zelfs makkelijker.
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #3 Augustus 17, 2007, 16:49:24
edit2Rapporteer  
Ik heb mn leah altijd juist aan één powerlijn zitten, dan duikt je kite netjes naar beneden, aan een stuurlijn valt hij op een vreemde manier achteruitvliegend naar beneden.

Verschilt per kite!
180cc

Berichten: 186
Antwoord #4 Augustus 17, 2007, 19:43:55
edit2Rapporteer  
Je kan hem aan 1 stuurlijn doen dit is ook bij slingshot de safety als je 4lijns vaart. Alleen nadeel is als je de bar los laat je kite niet meer kan herstarten daarom kan je hem beter aan je chickloop doen. Alleen je hebt dan geen safety meer het is het 1 of het andre:p
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.