El Gouna vraagjes

MartijnM

Berichten: 163
Augustus 19, 2007, 22:21:12
edit2Rapporteer  
Hoi,

Even een paar El Gouna vraagjes die ik zo 123 niet in andere topics kon vinden:

* Is het strand bij Kitepower ook geschikt voor niet kiters? M.a.w. kan mijn vrouw zich een beetje vermaken (strandbedden, barretje etc.etc ???)

* Welk hotel raden jullie aan? Wat is dan de afstand naar Kitepower / Mangroove Beach?

* Heeft iemand de tour naar het eiland (naam is me ontschoten) gedaan en daar gekite? Hoe was dat?

* Welke periode is windzekerder: mei/juni of oktober/november?

Alvast bedankt voor alle input!

Martijn
Kitestian

Berichten: 30
Antwoord #1 Augustus 19, 2007, 23:36:17
edit2Rapporteer  
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #2 Augustus 21, 2007, 09:01:02
edit2Rapporteer  
Hier word ik een beetje verdrietig van  (cry_kitesmiley) Heb ik dan voor nix zo mijn best gedaan op een reisverslag zodat iemand anders daar info uit zou kunnen halen  (shame_kitesmiley)

Ps hier mijn reisverslag met alle info http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=24205.0
Kitestian

Berichten: 30
Antwoord #3 Augustus 21, 2007, 15:21:40
edit2Rapporteer  
He He.... en nog een paar foto's...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=27151.0
boardergirltjuh

Berichten: 133
Antwoord #4 Augustus 21, 2007, 15:30:32
edit2Rapporteer  
'k Zal je vragen ook ff beantwoorden, zodat je wat verschillende meningen hebt ;-)

* Is het strand bij Kitepower ook geschikt voor niet kiters? M.a.w. kan mijn vrouw zich een beetje vermaken (strandbedden, barretje etc.etc ???)

Een gave Chill-ruimte daar. Kan ze lekker hangen. Maar geen strandbedden. Barretjes... tja het is net wat je een barretje noemt. Je kan er wat te drinken halen. That's it.

* Welk hotel raden jullie aan? Wat is dan de afstand naar Kitepower / Mangroove Beach?

Ikzelf zat in panorama hotel. Goed, all inclusive hotel. Er is geen hotel naast de beach. Maar vanaf elk hotel kan je een toktok of taxi bestellen voor iets van 60 cent en je zit binnen 5 a 10 min op mangroovy. Rehanna Inn was het volgens mij hoorde ik ook erg goede verhalen. Eten beter, maar kamer kleiner.

* Heeft iemand de tour naar het eiland (naam is me ontschoten) gedaan en daar gekite? Hoe was dat?

Nee, ook niet gemaakt. Tavila is het eilandje. Maar zeker doen. ER hangt een papier op bij KP waar je je kan inschrijven. Alleen nog maar ogede verhalen over gehoord.

* Welke periode is windzekerder: mei/juni of oktober/november?

Geen idee, moet je ff kijken op www.happysports.nl
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #5 Augustus 21, 2007, 20:54:14
edit2Rapporteer  
'k Zal je vragen ook ff beantwoorden, zodat je wat verschillende meningen hebt ;-)

* Is het strand bij Kitepower ook geschikt voor niet kiters? M.a.w. kan mijn vrouw zich een beetje vermaken (strandbedden, barretje etc.etc ???)

Een gave Chill-ruimte daar. Kan ze lekker hangen. Maar geen strandbedden. Barretjes... tja het is net wat je een barretje noemt. Je kan er wat te drinken halen. That's it.


jawel..ook strandbedden...bij dat restaurant wat 's avonds open lucht discotheek is..pal voor het lessersgebied!! speciaal voor de normale recreanten Wink
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #6 Augustus 21, 2007, 21:07:13
edit2Rapporteer  
dit is de plek met de ligbedden..
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #7 Augustus 21, 2007, 21:08:38
edit2Rapporteer  
en dit de chill area van kitepower
Kitestian

Berichten: 30
Antwoord #8 Augustus 23, 2007, 06:03:31
edit2Rapporteer  
Nog een paar foto's dan...
Kitestian

Berichten: 30
Antwoord #9 Augustus 23, 2007, 06:05:57
edit2Rapporteer  
.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.