moo moo! koeiekop boardje gisteren gedoopt

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #25 Augustus 24, 2007, 01:00:57
edit2Rapporteer  
Hey, in juni was er toch zo'n "design je boardje en win" wedstrijd van Gilion AKA Nederland Kite AKA 3E? wel ik heb mijn prijs inmiddels in ontvangst mogen nemen en ik heb er gisteravond met veul plezier mee gehakt & gezaagd. Omdat ik eerst even op Sardinië zat had ik een leenboardje meegekregen omdat de douane mijn ontwerp zo mooi vond dat ze er weken naar wilden kijken. Dat leenboard (138*38) was wel aardig, veel te veel flex naar mijn idee, maar al een flinke vooruitgang t.o.v m'n vorige board (North Sumo 155).
Koetjevoetje is 131x38, en hield zich prima terwijl ik zoals altijd overpowered in 22knopen aan mijn 16m shockwave hing (het ging steeds harder woeien!), liep lekker hoogte, stuurt makkelijk en heeft prima padjes. Dat ding gaat ook goed hard, en de rail is goed te houden. Ik ben nog niet aan jumpen toe, maar slide-transities en korte bochtjes liepen als vanzelf.
Het heilige weiwater van het autostrand, waar de plechtige doopgelegenheid plaatsvond, was behoorlijk choppy en ik heb een paar zeer zo vies hard genosedived dat het doopsel onder mijn oogleden schoot, maar dat is meer omdat ik nog nooit met zo'n kort boardje had geragd.
Anyway, we zijn tot het donker doorgegaan met de rituelen met nog een paar goeie hoosbuien erbij, en nu heb ik spierpijn. Een geslaagde ceremonie dus wel. loser

Erg blij mee dus, degenen die op het ontwerp hebben gestemd nogmaals bedankt, en Gilion jij bedankt voor het organiseren van de compo en het beschikbaar stellen van het leenboardje voor mijn vakantie.

Snean heb jij al iets gedaan met je p5 spitfire Wink


Je zei het al op het autostrand, dat je je nieuwe boardje aan het testen was. Ik ving jou kite op (in het gras) net voordat ik wilde gaan.
Hellaas was ik een beetje kort van stof, omdat ik een beetje pissig was dat mijn kite gescheurd was  (cry_kitesmiley)  en daarom moest stoppen want het ging wel lekker. Maar ik herken het boardje direct, leuk board.  ThumpsUp
 
De volgende keer een Jump en dan de review van de pop van het board.  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26 Augustus 24, 2007, 03:02:04
edit2Rapporteer  
oh dat had ik helemaal niet gezien van je kite, jij zegt ook niks. En het was inmiddels aardedonker aan het worden. balen man! Dat was toch die slingshot?
En pop, tjeez daar heb ik over gelezen, ik heb alleen geen vergelijkings materiaal, het enige wat ik zou kunnen zeggen "it works for me" - als het zover is. zal wel.

matta

Berichten: 195
Antwoord #27 Augustus 24, 2007, 05:52:28
edit2Rapporteer  
het enige wat ik echt jammer vind, is dat de shadow van de spuit zo "verribbeld" is, waardoor het net lijkt alsof de printer dat gedeelte niet aan kon.... En ligt het nou aan mij, of zit er bij 3E gewoon een fout in het ontwerp, dat de E voor 1/3 aan de linkerkant gewoon totaal andere kleur blauw is..  (cry_kitesmiley) Kleine dingetjes aanpassen en dan is het echt een superboard  ThumpsUp

Gewoon gassen....  ThumpsUp volgende keer maar eens proberen dan... ik kreeg het idee dat ik een beetje onbestuurbaar was, maar dat zal wel weer aan mij liggen
dollebol

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #28 Augustus 24, 2007, 12:50:12
edit2Rapporteer  
@themplar: hoe hebben die aussie's jou en jouw designs eigenlijk gevonden want Nederland ligt nu niet echt tegen de deur hé
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #29 Augustus 24, 2007, 13:11:26
edit2Rapporteer  
het enige wat ik echt jammer vind, is dat de shadow van de spuit zo "verribbeld" is, waardoor het net lijkt alsof de printer dat gedeelte niet aan kon.... En ligt het nou aan mij, of zit er bij 3E gewoon een fout in het ontwerp, dat de E voor 1/3 aan de linkerkant gewoon totaal andere kleur blauw is..  (cry_kitesmiley) Kleine dingetjes aanpassen en dan is het echt een superboard  ThumpsUp

Gewoon gassen....  ThumpsUp volgende keer maar eens proberen dan... ik kreeg het idee dat ik een beetje onbestuurbaar was, maar dat zal wel weer aan mij liggen

Matta, dit gebeurt wel vaker met gerasterd artwork, dwz de vertaling van de file naar de printer is niet goed verlopen. Normaal heeft een grootformaat printer goeie RIP pre-processinge software, in dit geval kennelijk niet, waarschijnlijk gewoon aan het windows drivertje gehangen. Ik heb het ook bij één van die logo's, en de slagschaduw van die spuit is inderdaad niet echt vloeiend.

Het enige wat daaraan te doen valt door jouw is het handhaven van een hoge boardsnelheid zodat je het motion blur post effect over de graphics zet. En bij hoge jumps ergens anders naar wijzen om de aandacht van het publiek af te leide. Anders heb ik nog wel een nieuwe trick die je kan oefenen: board-off-in-and-out-of-bag, dus tas mee als je jumpt.
matta

Berichten: 195
Antwoord #30 Augustus 24, 2007, 18:47:13
edit2Rapporteer  
Wel appart dat het dan alleen bij die schaduw is, want verder bij andere plekken op de spuit waar het ook van donker naar licht verloopt, bijv ter hoogte van de gaten waar je je vingers doorheen steekt (beetje krom uitgelegd mja...  (kiss_kitesmiley) )
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #31 Augustus 24, 2007, 20:25:39
edit2Rapporteer  
daar is de gradient veel stijler, die slagschaduw die verloopt heel langzaam... vind printertje moeilijk. maarre ga toch kiten met dat ding. het is een spotgoedkoop boardje dat goed ragt, over de grabhandle kunnen we het ook gaan zitten hebben maar ik kite liever!
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #32 Augustus 25, 2007, 00:58:51
edit2Rapporteer  
Ja hoe zit het eigenlijk met die grabhandle.... Schuurt ie niet in je kruis?
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #33 Augustus 25, 2007, 17:26:30
edit2Rapporteer  
idd die grabhandle is zeg maar niet echt klein, wel handig voor mijn nieuwe board-off-and-wear-it-as-necklace, of als je 'm gewoon even om je nek wilt hangen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.