Gaastra bar op North kite?

StefanS

Berichten: 71
Oktober 16, 2011, 18:55:51
edit2Rapporteer  
Olaa kitehighers en kitehigherinnen,

Zoals in de titel al staat vroeg ik mij af of je een gaastra bar kan varen op een north kite?
Wou namelijk morgen gaan kiten met iemand maar die heeft een gaastra bar en haar kite is waarschijnlijk een maatje te klein voor morgen.
Maar als een gaastra bar op mijn north vegas zou passen kan zij die gebruiken en kan ik zelf nog mijn north rebel gebruiken.

Alvast bedankt  Grin

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Oktober 16, 2011, 19:06:44
edit2Rapporteer  
Vegas = 5fth, dus is die Gaastra-bar 4- of 5-lijns?

Het zou vliegend gemaakt kunnen worden op een Gaastra 5-lijns bar, maar het is de vraag of de pigtails en de afstelling overeen komen. Is dat niet het geval dan zul je toch wel wat ervaring moeten hebben om het lekker te laten vliegen of passend te maken.
StefanS

Berichten: 71
Antwoord #2 Oktober 16, 2011, 19:22:23
edit2Rapporteer  
Vegas = 5th idd, heb ik ook wel eens gehoord dat ie op 4 lijnen gevlogen kan worden geloof ik Cool

Thx voor de snelle reactie!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Oktober 16, 2011, 21:05:01
edit2Rapporteer  
miss. kan iemand hier vertellen of de vegas north-bar lijnen, wanneer volledige gepowered, gelijk eindigen. Zoja, dan kan je je 4lijns gaastra bar gebruiken, mits je die ombouwt naar 5lijns. Vegas vaart niet 4lijns.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.