IKO level 2 Examen (instructeurs)

ArjanH

Geen avatar

Berichten: 45
September 01, 2007, 21:15:00
edit2Rapporteer  
Vandaag zijn een vriend en ik met het IKO 2 examen op internet begonnnen. We vroegen ons af of mensen weten of je meerdere antwoorden mag invullen bij één vraag, dit is voor ons niet duidelijk.

Voorbeeld:
Vraag: Waar let je op tijdens het lesgeven:
a) de weersomstandigheden
b) of het materiaal in orde is
c) ....
d) ....
 
Mag/moet ik nu a + b invullen of a of b? Aan de vraagstelling is dit vaak slecht af te leiden, soms staat er iets als welk(e) probleem/problemen kunnen er... dan lijkt het me duidelijk.

Iemand die het IKO 2 examen misschien al gedaan heeft?
Tnx alvast!  (hangloose_kitesmiley)
Jeroendv

Berichten: 23
Antwoord #1 September 01, 2007, 21:29:33
edit2Rapporteer  
Volgens mij a en b

Is dit examen gewoon in het nederlands? Heb hem ook net ingevuld alleen alles in het engels!

Gr Jeroen

Vandaag zijn een vriend en ik met het IKO 2 examen op internet begonnnen. We vroegen ons af of mensen weten of je meerdere antwoorden mag invullen bij één vraag, dit is voor ons niet duidelijk.

Voorbeeld:
Vraag: Waar let je op tijdens het lesgeven:
a) de weersomstandigheden
b) of het materiaal in orde is
c) ....
d) ....
 
Mag/moet ik nu a + b invullen of a of b? Aan de vraagstelling is dit vaak slecht af te leiden, soms staat er iets als welk(e) probleem/problemen kunnen er... dan lijkt het me duidelijk.

Iemand die het IKO 2 examen misschien al gedaan heeft?
Tnx alvast! (hangloose_kitesmiley)
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #2 September 01, 2007, 22:23:06
edit2Rapporteer  
het is A want B doe je voor het lesgeven
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #3 September 01, 2007, 22:35:44
edit2Rapporteer  
waar kan je die doen?
maxx1900

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #4 September 02, 2007, 20:32:09
edit2Rapporteer  
scherp.....
het is A want B doe je voor het lesgeven
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #5 September 02, 2007, 22:45:58
edit2Rapporteer  
Zo uitgebreid mogelijk antwoord geven.... Als je 'm mailt en het is niet goed dan krijg je de kans om je antwoorden te verbeteren.
Steph

Berichten: 467
Antwoord #6 September 03, 2007, 22:30:08
edit2Rapporteer  
Bij de nieuwe online versie zijn er bij een aantal vragen meerdere antwoorden juist.
Het is bij die vragen dan ook noodzakelijk om alle goede antwoorden te selecteren.

Ik moet zeggen dat de vernieuwde online versie daardoor zelfs moeilijker is dan de open-vragen-versie.

Neem ook rustig de tijd om de vraag goed door te lezen. Sommige vragen zijn inderdaad de eerste keer een beetje onduidelijk of zullen bij bepaalde windrichtingen / locaties niet zozeer van toepassing zijn.
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #7 September 04, 2007, 00:33:54
edit2Rapporteer  
het is A want B doe je voor het lesgeven

Het is A en B, tijdens het lesgeven moet je ook naar het weer kijken.. onverwachte gusts..(cumulous clouds,.. etc)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.