Wild plassers en poepers Schellinkhout

Silva

Berichten: 40
Antwoord #25 September 12, 2007, 16:17:05
edit2Rapporteer  
Mensen het is heel simpel. Achter de dijk bij de vlag zit een midget golf met bijbehorende horeca. Bestel er ff een drankje en/of een hapje en doe je ding op de meest voor de hand liggende plek: DE WC
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #26 September 13, 2007, 03:06:05
edit2Rapporteer  
....Ik denk dat de bewoners in shellinkhout zowieso al een pluimpje verdienen vanwege de "overlast" van auto's, kites die de dijk overgaan ...


Goed idee !
Wat voor pluim geven we ze?
Een bosje bloemen, een taart, weetikveel.
Ik wil wel wat geld inzamelen of doneren en wat leuks aan ze brengen, met excuses enzo.

Jelle

ps wel vreselijk gelachen over die creatieve oplossingen van sommigen...
en die spiegelruit
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #27 September 13, 2007, 20:44:21
edit2Rapporteer  
ik weet niet wie de spot bijhoud en onderhoud van het NKV? maar ik ben ook lid van het NKV en woon pal naast schellinkhout en ik zou gerust wel wat boarden willen plaatsen erover! niet iedereen kijkt op dit forum dus niet iedereen leest dit (duitsers bijv) en als er een duidelijk board geplaatst word onderaan elke trap naar beneden is het voor iedereen duidelijk!
Lucas-link7
Gast
Antwoord #28 September 13, 2007, 20:53:47
edit2Rapporteer  
ik weet niet wie de spot bijhoud en onderhoud van het NKV? maar ik ben ook lid van het NKV en woon pal naast schellinkhout en ik zou gerust wel wat boarden willen plaatsen erover! niet iedereen kijkt op dit forum dus niet iedereen leest dit (duitsers bijv) en als er een duidelijk board geplaatst word onderaan elke trap naar beneden is het voor iedereen duidelijk!

Ik wil ook best helpen, maar heb natuurlijk niet altijd tijd..

Die geld inzamel idee vind ik ook niet al te slecht.. maar een bosje bloemen voor een dorp? Werkt niet echt in mijn ogen..

@Youri, ik ben er morgen weer, gelijk na school ga ik er heen! kom jij 's avonds nog?

Greetz Lucas
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #29 September 13, 2007, 21:34:27
edit2Rapporteer  
ik weet niet wie de spot bijhoud en onderhoud van het NKV? maar ik ben ook lid van het NKV en woon pal naast schellinkhout en ik zou gerust wel wat boarden willen plaatsen erover! niet iedereen kijkt op dit forum dus niet iedereen leest dit (duitsers bijv) en als er een duidelijk board geplaatst word onderaan elke trap naar beneden is het voor iedereen duidelijk!



Ik wil ook best helpen, maar heb natuurlijk niet altijd tijd..

Die geld inzamel idee vind ik ook niet al te slecht.. maar een bosje bloemen voor een dorp? Werkt niet echt in mijn ogen..

@Youri, ik ben er morgen weer, gelijk na school ga ik er heen! kom jij 's avonds nog?

Greetz Lucas
nee ben morgen naar de Formule1 en maandag moet ik nog ff kijken , moet dan mn iphone ophalen  (grinnik_kitesmiley)
Lucas-link7
Gast
Antwoord #30 September 13, 2007, 21:43:19
edit2Rapporteer  
Oh cool!! dan zie ik je nog wel eens met je fancy telefoon! Ben benieuwd! Hoeveel hb je ervoor in totaal (verzendkosten etc) betaald, als je dat online wil posten anders hoor ik het nog wel!

Maarja dat was dus even een offtopic post, sorry Sad

Greetz Lucas
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #31 September 13, 2007, 21:45:22
edit2Rapporteer  
Citaat
ik zou gerust wel wat boarden willen plaatsen erover! niet iedereen kijkt op dit forum dus niet iedereen leest dit (duitsers bijv) en als er een duidelijk board geplaatst word onderaan elke trap naar beneden is het voor iedereen duidelijk!

Goeie Zaak !!!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
roeb
Gast
Antwoord #32 September 13, 2007, 22:01:14
edit2Rapporteer  
Lijkt mij toch wel vrij logisch dat je de berm niet volschijt (en piest)..

Maar ik zie het niet echt voor je dat je de dijk onder zit te bouten, waarmee vegen die gasten zich af? gras? of gewoon lekker je pak weer in???
Daarnaast is het een aardige "bevalling" om je pak half uit te doen (ook vrij fris), wel lullig als je dan op het randje van je pak *****  schater
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #33 September 13, 2007, 22:29:00
edit2Rapporteer  
over 2 weken ga ik naar het feest en vergadering van het NKV in scheveningen en zal het daar ook wel even aanstippen nog dat ik evt wel wat boarden wil plaatsen. ga dit natuurlijk niet uit eigen zak betalen.

maar ik snap zoiezo niet dat je gaat zitten schijten in een tuin waar je meilijk die stijle dijk af moet terwijl er gewoon plee's staan bij de fietsen rekken mischien niet altijd los , dat weet ik dan weer niet.

maar die hondenstront ben ik er af en toe ook wel zat! als je op je blote voeten weer eens uitglijd over zo'n heerlijke bruinebeer van zo'n herder ofzo.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #34 September 14, 2007, 02:46:03
edit2Rapporteer  
over 2 weken ga ik naar het feest en vergadering van het NKV in scheveningen en zal het daar ook wel even aanstippen nog dat ik evt wel wat boarden wil plaatsen. ga dit natuurlijk niet uit eigen zak betalen.

maar ik snap zoiezo niet dat je gaat zitten schijten in een tuin waar je meilijk die stijle dijk af moet terwijl er gewoon plee's staan bij de fietsen rekken mischien niet altijd los , dat weet ik dan weer niet.

maar die hondenstront ben ik er af en toe ook wel zat! als je op je blote voeten weer eens uitglijd over zo'n heerlijke bruinebeer van zo'n herder ofzo.
ga je ook naar die rescue toestand?
Lucas-link7
Gast
Antwoord #35 September 14, 2007, 14:35:29
edit2Rapporteer  
over 2 weken ga ik naar het feest en vergadering van het NKV in scheveningen en zal het daar ook wel even aanstippen nog dat ik evt wel wat boarden wil plaatsen. ga dit natuurlijk niet uit eigen zak betalen.

maar ik snap zoiezo niet dat je gaat zitten schijten in een tuin waar je meilijk die stijle dijk af moet terwijl er gewoon plee's staan bij de fietsen rekken mischien niet altijd los , dat weet ik dan weer niet.

maar die hondenstront ben ik er af en toe ook wel zat! als je op je blote voeten weer eens uitglijd over zo'n heerlijke bruinebeer van zo'n herder ofzo.
ga je ook naar die rescue toestand?

Youri en ik gaan met zn tweeën naar dat feest/vergadering/BBQ van het NKV op 29 september, jij ook Idefixe?

Greetz Lucas
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #36 September 14, 2007, 15:22:44
edit2Rapporteer  
over 2 weken ga ik naar het feest en vergadering van het NKV in scheveningen en zal het daar ook wel even aanstippen nog dat ik evt wel wat boarden wil plaatsen. ga dit natuurlijk niet uit eigen zak betalen.

maar ik snap zoiezo niet dat je gaat zitten schijten in een tuin waar je meilijk die stijle dijk af moet terwijl er gewoon plee's staan bij de fietsen rekken mischien niet altijd los , dat weet ik dan weer niet.

maar die hondenstront ben ik er af en toe ook wel zat! als je op je blote voeten weer eens uitglijd over zo'n heerlijke bruinebeer van zo'n herder ofzo.
ga je ook naar die rescue toestand?

waar is die rescue toestand dan? is dat daar ook?  had de uitnodiging ff snel op vakantie op mn mail gelezen dus weet niet of het in dat bericht stond.
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #37 September 14, 2007, 16:22:57
edit2Rapporteer  
....Ik denk dat de bewoners in shellinkhout zowieso al een pluimpje verdienen vanwege de "overlast" van auto's, kites die de dijk overgaan ...


Goed idee !
Wat voor pluim geven we ze?
Een bosje bloemen, een taart, weetikveel.
Ik wil wel wat geld inzamelen of doneren en wat leuks aan ze brengen, met excuses enzo.

Jelle

ps wel vreselijk gelachen over die creatieve oplossingen van sommigen...
en die spiegelruit

hehe , we kunnen natuurlijk ze even uitnodigen op de koffie, bij astrid en dirk :-)  Is dat niet een idee ? Kost bijna niets ..
HBob

Berichten: 103
Antwoord #38 September 14, 2007, 16:32:05
edit2Rapporteer  
Goed keuren kan je het niet een poekzakje mee wel.
Wild plassen is de normaalste zaak tegenwoordig als je de kranten moet geloven:
http://www.ad.nl/rotterdam/article319835.ece of tik wildplassen in bij AD of een andere krant.

Voor de mensen die daar wonen kan ik me voor stellen dat je die ranzigheid niet voor je deur wil.
Kan me ook voor stellen als iemand nodig moet en er geen wc te vinden is of andere de wc's omgooien of stuk maken zoals bij veel recreatie gebeiden het geval is.(om even ranzigheid er buiten te laten)

Ik vind het ook alleen erg voor de mensen die daar wonen en geen hond of kat hebben want die laten hun huisdier gewild of niet (net als een aantal zielige kiters of voorbijgangers) ook maar overal hun behoefte doen en ruimen dit ook niet op.

Als je geen zak of emmer mee wil nemen, neem dan een schepje mee en graaf een gat, nee niet voor je zelf maar voor je behoefte en gooi het dicht dan ziet niemand het.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #39 September 14, 2007, 23:48:28
edit2Rapporteer  
ga gewoon wildpoepen in je pak, hehehe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.