links of recht?

Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #25 September 12, 2007, 16:53:49
edit2Rapporteer  
Bij mij ook altijd rechterbeen achter. Ben al wel veel andersom aan het oefenen (ook op land met wat minder wind), maar dat voelt hetzelfde als met links schrijven.
Crips

Berichten: 58
Antwoord #26 September 12, 2007, 18:17:28
edit2Rapporteer  
Ik kan de meeste moves wel links en rechts denk ik. De één wat beter dan de ander natuurlijk...maar ja, 'k sta dan ook geen dagen achtereen op het water;-)

Heb vanuit vorige sporten geleerd dat je bepaalde (coordinatie)technieken juist met je verkeerde kant moet oefenen. Bij gymnastische sporten wordt dit veel toegepast. Je hersenen worden dan op de één of andere manier zo geprogrammeerd dat je dan automatisch je goede kant mee oefent. De basis van je moves aan je goede kant kun je zo leggen, het fine tunen moet je dan wel op de normale manier doen. 
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #27 September 12, 2007, 21:59:41
edit2Rapporteer  
kan 1 van die morderators niet z´n dingetje maken waar je op kan klikken en dan het aantal ziet?

max wat rook jij?


ik.... heb..... geen....... idee..... mannn.....

Een poll bedoeld ie, werkt volgens mij niet

anyway, ik links-op, want ik ben rechts.

Wat ik vaak zie bij snow/skateboarders die goofy staan, dat ze tricks doen aan de zijde welke ze sterk zijn(rechtshandig=rechts tricks) terwijl dat bij anderen dus meesta lrechtshandig=links varen is

ja dat bedoel ik een poll maar waarom werkt dat niet dan??
Geen

Berichten: 559
Antwoord #28 September 12, 2007, 22:13:09
edit2Rapporteer  
als ik mijn tricks naar rechts doe val ik vaker en harder dan dat ik ze naar links doe:P
niet dat ik zo'n wunderschon en groot truken arsenaal tot mijn beschikking heb:P
hehehe
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #29 September 12, 2007, 23:04:18
edit2Rapporteer  
Alles wat ik kan, en dat is niet veel. Met rechtsvoor!
Maar na 6 jaar sprong ik met linksvoor laatst een PR

(10 cm)
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #30 September 13, 2007, 03:20:33
edit2Rapporteer  
alles naar rechts:P
kiteloopen
springen
raileys
hp's

behalve surface hp doe ik naar links:P
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #31 September 13, 2007, 04:45:24
edit2Rapporteer  
Springen links.....toe-side rechts...   loser
It's all under construction....  (tong_kitesmiley)

hehe, same here :-)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #32 September 13, 2007, 04:47:51
edit2Rapporteer  


ja dat bedoel ik een poll maar waarom werkt dat niet dan??
Dunno, beats me, wordt ook niet gefixt, komt toch nieuw forum(jeej, nog meer mogelijkheden om jullie minions het leven zuur te maken,.. (grinnik_kitesmiley)..duuuuus, wat ik wilde zeggen is, nog meer mogelijkheden om het forum beter in te delen, opmaken(opmaak) e.d.
Manta99

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #33 September 13, 2007, 11:13:28
edit2Rapporteer  
Springen links.....toe-side rechts... loser
It's all under construction.... (tong_kitesmiley)

hehe, same here :-)

Yep, hier ook  schater

(rechtshandig, snowboarden links voor)

toe-side: rechts
pop: rechts
springen: links
backroll: rechts
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #34 September 13, 2007, 20:39:13
edit2Rapporteer  
Oldskool en passes over rechts
Toeside beide
Hardcore shit (loopen, raily's, slided hp) over links

Hardcore shit doe ik over links, maar land liefst met links achter, verder pop ik hard over links, maar passes voel ik beter aan over rechts, matched allemaal niet  loser
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #35 September 14, 2007, 16:33:47
edit2Rapporteer  
@ idefixe LOL

Ik kan alles het grofste inzetten over rechts, ben ook rechtvoor..maar ik spring bijna alles 2 kanten op....loops , backloops , frontrolls , one footertjes alles .....railey vind ik wel lastig links voor
RH

Berichten: 298
Antwoord #36 September 14, 2007, 17:02:20
edit2Rapporteer  
Beetje onzinnige topic. Het gaat er gewoon om of je regular (links voor) of goofy (rechts voor) bent. Net zoiets als vragen wie er hier rechts- of linkhandig zijn. Zoals je aan de namen kan aflezen komt een voorkeur voor linksvoor meer voor dan rechtsvoor (vertaald: gewoon of afwijkend). Net als dat rechtshandig/-benigheid meer voorkomt dan linkshandig/-benigheid.

Dus normaalgesproken staat men liever met zijn 'goede' been achter. Ik overigens niet (net als velen in deze topic). Verhouding regular/goofy is volgens de (snowboard)industrie geloof ik ongeveer 60:40).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.