Bedankje van een ex kite verkoper

dude007

Geen avatar

Berichten: 72
Oktober 06, 2007, 02:48:05
edit2Rapporteer  

Ja jongens waar zal ik beginnen hahahaha

Ik ben zo'n 4 jaar geleden begonnen met kiten samen met 2 goede vrienden van me Gerrit en Remko, Gerrit had toen eens een keer een stukje over kitesurfen gelezen in de Spits en had mee gedaan aan een aktie om lessen te winnen die hij uiteindelijk had gewonnen voor hem en nog 2 vrienden.
Na een keer een clinc te hebben meegemaakt op bloemendaal waren we gelijk al stoked ondanks dat we niet eens een vleger in onze handen hadden gehad omdat er een aflandige wind stond (grinnik_kitesmiley).
Na dat daar een paar weken overheen was gegaan hadden Gerrit en Remko lessen genomen bij Kite mobile en zelf spullen aangeschaft.
Ik had niet al teveel te besteden waardoor ik het niet zo snel kon oppikken allemaal, uiteindelijk leerden we Jorick kennen die werkte op dat moment bij Kater werkte en die wilde mij wel leren kitesurfen uitendelijk een trapeze en pak aangeschaft en met de spullen van de jongens het gaan leren (grinnik_kitesmiley)
Na 2 jaar te hebben gekited natuurlijk en een hoop mensen leren kennen en een redelijke materiaalkennis opgedaan kwam er een vacature vrij op de kite en snowboard afdeling.
Na 2 gesprekken te hebben gehad met de Familie Kater werd ik aangenomen in Alkmaar.
Toen ben ik begonnen in een team collegas die ik al een langere tijd kende Bazzie, Danny, Ferry, Hylke, Jos  Later gingen Bazzie en Hylke weg en we kregen Jan en Martijn daarvoor terug.
Ik heb daar nu 2 jaar gewerkt met veel passie en liefde voor onze sport maar na 2 jaar is in de ogen van de Familie Kater gebleken dat ik niet thuis hoor in een winkel en dus werd mijn kontrakt niet verlengd wat ik persoonlijk erg jammer vond.
Nu 3 weken verder ben ik inmiddels alweer een week aan het werk bij mijn nieuwe baan als vertegenwoordiger in bedrijfs en veiligheidskleding totaal wat anders maar erg leuk om te doen!!

Toch wilde ik iedereen die wat voor mij heeft betekend in de periode nog op deze manier bedanken hieronder een aantal mensen in t bijzonder InLove

Voor de vrienden

Voor gerrit de meeste credits natuurlijk zonder hem had ik waarschlijnlijk nooit met kitesurfen in aanraking geweest,voor de dagen dat alles fout ging wat je je maar kon voorstellen dat je het toch altijd weer wist te pushen ThumpsUp en nu natuurlijk voor het pushen van mn eerste tricks!!!!


Voor Remko de credits omdat je gewoon een topper bent hahahaaha schater schater en dat ik altijd je spullen kon lenen in t begin ThumpsUp voor t lange wachten totdat je je kite heb opgetuigd hahahaha schater ThumpsUp

Natuurlijk mag ik Jorick niet vergeten waarvan ik het meeste heb geleerd van leren kiten tot de materiaalkennis tot de kennis die ik nu heb ThumpsUp en de gruwelijke trip naar egypte Joepie

Voor de ex-collega's

Bedankt voor alle leuke dagen op de werkvloer en al het harde gelach en gekkigheid vooral Jos met zn gekke akties op zn 50 jarige leeftijd.
Voor Bazzie en Danny een heel hoop credits omdat ik zoveel van die jongens geleerd heb op snowboard gebied ThumpsUp en natuurlijk voor alle goeiie sessies op Wijk (grinnik_kitesmiley)
VooR Ferry en Hylke de credits voor alles wat ik van jullie heb geleerd van gebied van kitesurfen ThumpsUp

Voor Jos de credits omdat gewoon Jos is  schater gewoon lekker gek en een goeie collega ThumpsUp!!

Martijn bedankt voor alles wat je voor me gedaan heb zal ik niet vergeten ThumpsUp en ik wens je een goeie toekomst toe bij VDB vanaf volgende maand ThumpsUp

Jan jij luie altijd telaat komende kleine etter die bent ook bedankt voor alle gezelligheid die we op de veelal brakke zaterdag hebben gehad ThumpsUp

Arjen natuurlijk ook bedankt voor alles en voor de goeie avondsessies op Wijk samen met bazze ( het blijven de mooiste sessies van 2006  ThumpsUp )


Ik wil ook de mensen bij Kubus  nog bedanken voor alles wat jullie voor me gedaan hebben!!

En ja Globe ik was je nog niet vergeten van jou en Guido heb ik een heel hoop geleerd en  was ik altijd blij met jullie raad en daad ThumpsUp. Natuurlijk alle testspullen die ik heb kunnen varen (grinnik_kitesmiley)
Natuurlijk Tjalling ook, die ik maar een korte tijd heb meegemaakt als vertegenwoordiger van North  ThumpsUp

En alle klanten waar ik veel leuke gesprekken heb gevoerd over onze sport en passie, materiaal en de gebruikelijke koetjes en kalfjes  (tong_kitesmiley)
Ik hoop niet dat ik nog een zooitje mensen ben vergeten maar ik zit inmiddels alweer een uur te typen en krijg trek in een biertje (grinnik_kitesmiley)

Natuurlijk ga ik iedereen nog heeeeeel erg veel water op t water zien Joepie!!


Greetz Nick Joepie
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #1 Oktober 06, 2007, 03:26:23
edit2Rapporteer  
Getver wat een geslijm
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Oktober 06, 2007, 03:31:25
edit2Rapporteer  
hehehe, compensatie topic voor ravenII/III verhaal? hehehe, anyway, je hebt mij altijd goed geholpen(alle 2 keren, lol)
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #3 Oktober 06, 2007, 03:32:14
edit2Rapporteer  
Je kan ze ook even bellen natuurlijk of persoonlijk bedanken, staat wat netter. Snap niet zogoed waarom hiervoor een nieuw topic word geopend.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Oktober 06, 2007, 03:39:34
edit2Rapporteer  
ach, kan niet zoveel kwaad toch, heb wel eens doellozere topics gezien..hint hint ThumpsUp
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #5 Oktober 06, 2007, 03:52:57
edit2Rapporteer  
snap dit eigenlijk ook niet echt nou ja als jij het een nieuwitem waard vind zal het wel Grin maar wel lief hoor
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 Oktober 06, 2007, 04:00:02
edit2Rapporteer  
Tja, tis een forum, de meeste berichten hier zijn geen nieuws, maar discussie, of gewoon een berichtje. Maar er wordt gewerkt aan het forum heren...
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #7 Oktober 06, 2007, 04:04:42
edit2Rapporteer  
Die zit aan de XTC, dat kan niet anders... Iedereens vriend hahaha
dude007

Geen avatar

Berichten: 72
Antwoord #8 Oktober 06, 2007, 04:08:36
edit2Rapporteer  
Die zit aan de XTC, dat kan niet anders... Iedereens vriend hahaha

Hahahahaha zou kunnen ja!!

Ik heb gewoon een top tijd gehad 2 jaar en ik heb erg veel mensen leren kennen dus waarom niet ff iedereen bedanken so fffing what???
dude007

Geen avatar

Berichten: 72
Antwoord #9 Oktober 06, 2007, 04:13:34
edit2Rapporteer  
hehehe, compensatie topic voor ravenII/III verhaal? hehehe, anyway, je hebt mij altijd goed geholpen(alle 2 keren, lol)

Zekers geen compensatie verhaal ik zet juist nu mijn verhaal een keer neer op t forum iets wat ik nog nooit heb gedaan en ik mocht nooit op t forum laten weten dat ik voor een shop werkte ( soort van ongeschreven regel )

Ik sta daar helemaal buiten gelukkig hehehe
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #10 Oktober 06, 2007, 13:13:43
edit2Rapporteer  
Pik, ik vindt het helemaal goed!!!!

Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #11 Oktober 06, 2007, 13:56:33
edit2Rapporteer  
hahaha ga je dood ofzo? :-)

verder vind ik t gewoon wel lief hoor
dude007

Geen avatar

Berichten: 72
Antwoord #12 Oktober 06, 2007, 14:51:27
edit2Rapporteer  
hahaha ga je dood ofzo? :-)

verder vind ik t gewoon wel lief hoor

Gellukkig niet!!

Ik dacht laat ik op deze manier ff weten hoe ik op de afgelopen 4 jaar terugkijk en de mensen die mij hebben geholpen om hier te komen ff een bedankje te geven.
Hoe vaak worden er wel niet kansloze topics geopend en dit is niet om te slijmen of om een shop of een importeur de hemel in te prijzen die gasten hebben gewoon veel voor mij gedaan!!!


Maare ik zie t al aan sommige reacties ( lekker kansloos ) dat dit niet gewaardeerd word ik denk dat het forum erg achteruit is gegaan sinds dat ik ben gaan kiten toen werden er nog wel positieve dingen gepost!!
Onkol-Heini

Berichten: 5
Antwoord #13 Oktober 06, 2007, 16:13:23
edit2Rapporteer  
heejjzzz nick,
succes verder met je werk e.d.
Jij hebt mijn altijd goed geholpen daarzo. Ik denk dat mijn andere maatje, de koffiemachine, je ook wel zal missen :-) die heb je niet genoemd Tongue hahaha (geintje)
grtz,
hein
emieck

Berichten: 503
Antwoord #14 Oktober 06, 2007, 16:40:19
edit2Rapporteer  
heey man nick!
wat jammer dat je weg gaat man!
hier staat nog een mooi aandenken van een geweldig snowboardje slopen!

http://youtube.com/watch?v=tDqc4my6HPs

en om nou toch eens te kijken wat er uiteindelijk mee is gebeurd:
www.everyoneweb.com/profielwerkstuksnowboarden
ik hoop je snel weer te zien op het water van castricum! Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.