wat te doen tegen de kou!

MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #25 Oktober 16, 2007, 02:34:59
edit2Rapporteer  
hey melvin die ijsberen benne wij verleden jaar toch zeker wel een paar keer tegen gekomen  schater schater schater schater
dit jaar weer doorvaren bikkels  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #26 Oktober 16, 2007, 02:39:19
edit2Rapporteer  
Ik heb alleen een 3/2 pak die niet echt perfect aansluit en schoentjes en handschoentjes (tong_kitesmiley)
Maar ik doe niet meer aan als me 3/2mm pak denk ik, koud krijg je het vanzelf wel (tong_kitesmiley)
Gewoon veel kite geen grote pauzes (tong_kitesmiley) en warme chocomel of thee is echt top!! Joepie
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #27 Oktober 16, 2007, 02:43:42
edit2Rapporteer  
Vandaag was het ieg niet koud!! Prima te doen, had wel schoentjes, maar die draag ik altijd. Verder gewoon mn pakkie. Goed!!
globe

Berichten: 1143
Antwoord #28 Oktober 16, 2007, 16:38:29
edit2Rapporteer  
Cappie maakt her verschil! 80% van je lichaamswarmte verlies je via je hoofd. Is je koppie warm volgt je lichaam vanzelf. Qua handschoenen zijn open palm handschoentjes de shit. Geen windchill maar wel optimale grip en bewegingsvrijheid. Schoentjes 5mm voldoen prima
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #29 Oktober 16, 2007, 21:34:21
edit2Rapporteer  
Ik zit in de herfst vakantie in noordwijk en de temperaturen gaan omlaag, maar ik zit met een probleempje. Ik kom niet met mijn schoentjes in mijn bindingen. Ik kan ze niet meer wijder  zetten en toch kom ik er nog niet in. Ik weet dat er neonpreen sokken zijn, maar niet waar ik die kan krijgen. Dik onder de 10 graden zal ik niet varen op z'n koudst 5 graden, dus die sokken zullen ook wel voldoen en iets meer board gevoel lijkt mij! Heeft iemand een adresje voor mij waar ik die dingen voor een mooi prijsje kan krijgen ?

Gr Gerben 
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #30 Oktober 16, 2007, 21:59:44
edit2Rapporteer  
ZOu dit wat zijn:

http://www.vanweeghel.nl/QuickCart/index.php?p=productsMore&iProduct=666&sName=Mystic-Metalite-Split-Toe-Socks&PHPSESSID=05b423303a176115ca12b2c8acd4ac86

Redelijke prijs lijkt mij  (hangloose_kitesmiley)

Ik zie net dat het sokken zijn voor in je laarzen of schoenen. Kan iemand mij nog stevige sokken aanraden die gewoon alleen als sok gedragen kunnen worden zonder schoen of laars voor en redelijke prijs?
Emma

Berichten: 624
Antwoord #31 Oktober 17, 2007, 02:34:27
edit2Rapporteer  
      Het was vandaag inderdaad nog niet echt koud, ik had een 3/2.5 pak aan, en heb het tijdens het varen niet echt koud gehad. Heb ook nog een tijd niks zitten doen in het water toen ik mijn broer aan het lesgeven was, en dat was wel koud!
     Maar zoals de anderen al zeiden is het erg belangrijk dat je pak goed aansluit, anders werkt het hele principe van een wetsuit waarbij een klein laagje water opwarmt helemaal niet meer.
     Als de armen of benen te lang zijn kan je ook even de naaimachine uit de kast trekken (mits er op de uiteinden hetzelfde materiaal zit natuurlijk) heb ik zelf ook gedaan Grin (nouja, mijn moeder dan)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.