Nobile 2008 tesdag Slufter

Vlaardingen

Berichten: 726
Oktober 27, 2007, 00:52:39
edit2Rapporteer  
Aanstaande zondag 28 oktober kunnen de nieuwe Nobile 2008 boards op de Slufter getest worden.
Eurofun heeft de nieuwe modellen beschikbaar gesteld, we beschikken over:

- Shinn Twinn
- Shinn Wave
- Nobile 555
- Nobile 666

Een ieder die interesse heeft om de boardtjes te testen en op de Slufter uit de voeten kan is welkom.

Vraag even naar Fer of Dree.

Uiteraard zullen de bevinden verzameld en gedeeld worden. Eurofun, nogmaals bedankt!

Aloha,



Dree

P.S   Pray for wind.

www.eurofun.nl
www.nobilekiteboarding.com

Bron: www. sl@fterhufters.com
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #1 Oktober 27, 2007, 01:23:33
edit2Rapporteer  
top als ik kan komen dan zou ik die zwarte links wel is willen proberen Smiley  Joepie i pray for wind
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #2 Oktober 27, 2007, 01:32:40
edit2Rapporteer  
Ben in de buurt, dus wie weet... ThumpsUp Leuk initiatief!!! Joepie
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #3 Oktober 27, 2007, 01:33:34
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd of ze Kaptain al uitgenodigd heben.. schater
Graphics zien er trouwens chill uit.
Ben benieuwd naar de reviews!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #4 Oktober 27, 2007, 04:29:43
edit2Rapporteer  
is zondag pas de 27e op de slufter

bij mij is het dan al de 28e schater
DXP

Berichten: 154
Antwoord #5 Oktober 27, 2007, 04:52:01
edit2Rapporteer  
Heb de Shinn 128 gisteren in Cumbuco gevaren en vind hem minder dan mijn huidige 666 (128 uit 2006):
* Shinn vaart iets beter door in windgaten
* Board is net als de 666 in overpowerde condities makkelijk te controleren
* Spray in je gezicht is (helaas)vergelijkbaar met 666 (het is momenteel erg choppy in cumbuco): iiritant dus!
* Pop is  goed
* Board ligt wat mij betreft veel te vast op het water (zitten voor veel te grote vinnen onder 5,5cm t.o.v. 4,5cm op de 666
* Waverijden vond ik niks omdat het board moeilijk draait (wellicht dat dit beter is met kleinere vinnen)
* Landingen zijn goed maar voor mijn gevoel wel iets harder dan bij de 666
* Voetpads zijn beter dan de 2006 en 2007 pads maar nog steeds shit. Ikzelf heb zowel de pads (Dakine) als de straps (Mystic gold) vervangen

Ik ga de Shinn in ieder geval niet kopen. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe 666
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Oktober 27, 2007, 13:45:24
edit2Rapporteer  
Heb de 666 van de week in mijn handen gehad en naast mijn 666 uit 2007 gehouden. Outline en rockerline is identiek. Alleen de tail is rond geshaped ipv in 3 fasetten.

En de vinnen zijn langer geworden...
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #7 Oktober 27, 2007, 13:54:44
edit2Rapporteer  
tja....het is weer die tijd van het jaar dat we onze gear weer eens gaan verversen.
Lunacy en Thorn ook aanwezig dus morgen een mooie gelegenheid om alle gear back to back te vergelijken.

Niks is zo persoonlijk als een board dus de bevindingen zullen subjectief zijn, daarom zal ik in de reviews zoveel mogelijk vergelijkingen trekken tussen de verschillende boards om een idee te geven wat de boards doen t.o.v. elkaar, om een beetje objectiviteit te scheppen.

Het ziet er naar uit dat we morgen zeker rond de 20 knopen mogen verwachten en da Sluf perfect is om in de verschillende omstandigheden te testen (vlak, chop en waves)

Het gaat een lange en zware werkdag worden want ik wil toch zeker een uur per board rondraggen om een beetje een indruk te kunnen krijgen per board, wil ik er iets zinnigs over kunnen melden. Dus ik kan mijn eigen board wel thuis laten.....

Fer
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #8 Oktober 27, 2007, 14:54:12
edit2Rapporteer  
Oja.....om misverstanden te voorkomen......
De tests zullen worden gedaan door onafhankelijke riders van verschillend niveau...dus geen gesponsorde riders of riders met shop-affiniteit. Het is toevallig dat we een volledige boardrange van Nobile beschikbaar is gesteld hebben gekregen maar Kees heeft bv ook een Lunacy op het strand liggen.

Het doel is om mede kiters een beetje op weg te helpen met een boardkeuze, en op deze manier zoveel mogelijk info te vergaren over de produkten.
Iedereen die getest heeft kan reageren en zijn bevindingen plaatsen op het SlufterH-forum (sorry....elke link wordt hier geblokt) bij test en reviews. Voordat je reageert graag even "regels voor tests" doornemen, om de objectiviteit te handhaven en kwalitatief informatieve reviews neer te zetten. Uiteraard is er ook ruimte voor persoonlijke mening.

Hiermee hopen we iedereen een beetje opweg te helpen met een keuze, aangezien niet iedereen in de gelegenheid is om te testen.

Fer
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #9 Oktober 27, 2007, 15:06:59
edit2Rapporteer  
ik ben benieuwd hoe de meningen zijn over de nobile boards. Leuk idee zo!!

Hahah TIOP Kees dat je de Lunacy mee neemt. Laat iedereen maar eens goed testen!
Flof175

Berichten: 36
Antwoord #10 November 01, 2007, 03:36:07
edit2Rapporteer  
En hoe waren de boards ? ? ?

Ik was op de slufter, en de boards waren goed in gebruik, ofwel bezet. Heb ze niet zelf kunnen testen.

'k ben erg benieuwd naar de nieuwe nobile boards. Vooral de shinn twin '08. Graag een reactie van de mensen die erop gevaren hebben.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.