Duizend bommen en granten!

HangLoose

Berichten: 90
November 11, 2007, 02:05:25
edit2Rapporteer  
Fosforgranaten aangetroffen op stranden
Uitgegeven: 10 november 2007 14:37
Laatst gewijzigd: 10 november 2007 16:56

DEN HAAG - De stranden van Scheveningen en 's Gravenzande zijn zaterdagmiddag voor een deel afgesloten nadat daar fosforgranaten zijn gevonden. Dat heeft de politie Haaglanden gemeld.

http://www.nu.nl/news/1309614/14/Fosforgranaten_aangetroffen_op_stranden.html

Watch out!
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #1 November 11, 2007, 02:44:06
edit2Rapporteer  
las het ook net, uitkijken idd
ik kom er niet maar voor de mensen die er wel komen wel handig om te weten

vind die topic-naam meesterlijk

thomas
ilserem

Geen avatar

Berichten: 65
Antwoord #2 November 11, 2007, 15:22:35
edit2Rapporteer  
Was gisterochtend op scheveningen, super sessie!!
Toen ik van het water kwam dacht ik waarom is het strand afgezet?
Begonnen opeens van die uniformen te zwaaien en op fluitjes te blazen. Ik nog terug zwaaien, begreep niet goed wat ze wilden. Begonnen ze te schreeuwen dat er een bom vlak bij me lag (de lefgozers bleven op 20 meter van me vandaan). Stond ik dus 2 meter van een fosforgranaat, ben er toen ik het water opging zo'n beetje overheen gestapt. Door de storm lag er veel meer troep op het strand dus heb er verder geen aandacht aan besteed. Wat een hijsa, moest helemaal omlopen naar m'n auto, ze hadden tot aan de boulevaar de boel afgezet.

maurits
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 November 11, 2007, 16:56:35
edit2Rapporteer  
Whahahaha geniaal Ilserem!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 November 11, 2007, 17:50:12
edit2Rapporteer  
Je zal er tegenaan varen in het ondiepe en dat kreng zal afgaan  Huh

Maak je denk een mega sprong en is in het beste geval alleen je boardje aan gruzelementen. Sad
chico

Berichten: 1112
Antwoord #5 November 11, 2007, 22:34:32
edit2Rapporteer  
Fosfor is teringspul. Gaat gewoon branden in contact met buitenlucht. Liggen nog heel veel fosforgranaten. Zijn in de Noordzee gedumpt door onze vroegere regering want ze wisten niet wat ze er mee moesten. Is spul uit WO1 als ik me niet vergis.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #6 November 12, 2007, 07:40:18
edit2Rapporteer  
Vandaag nog heerlijk lopen knallen op Scheveningen!! De mooiste herfst-setting er bij....het was weer fantastisch hier aan de mooie kunst van zuid-holland!!!


,,,,bommetjes tegen gekomen....... gelukkig maar!!  Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 November 12, 2007, 16:53:58
edit2Rapporteer  
ik zei nog zo...
leeany

Berichten: 844
Antwoord #8 November 12, 2007, 17:07:18
edit2Rapporteer  
hmm, ik kwam eerst tijdens het kiten ook een brizantgranaat tegen uit wo2.

die versplinterd helemaal en splijt alles binnen een straal van 100m schijnbaar..
en het ergste is..
ik dacht dat het een tank kogel was ( de punt ofzo.. had er niet goed genoeg bij nagedacht )
en had hem dus mee naar huis genomen. mijn vader schrok zich helemaal wild  Tongue

toen had de eod hem meegomen en voor de rest niets meer van gehoord.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.