Leuk voor later??? Of nu?? altijd leuk.. Je eerste foto je eerste kite..

Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #25 November 15, 2007, 14:02:25
edit2Rapporteer  
hier is het bij mij mee begonnen ongeveer anderhalf jaar terug.. ben er vaak en flink mee over de grond gestuiterd overigens..(A)

Dat kan ik mij ook nog wel herineren ja Tongue dat ging nog best hoog af en toe maar ging ook als een baksteen naar beneden Tongue dikke shizzle was dat.

Zal ook eens zoeken wat ik nog heb maar volgens mij is dat bar weinig Sad
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #26 November 15, 2007, 14:23:33
edit2Rapporteer  
ja kevin, vroeger he? toen ik nog hoger sprong met me matje dan jij met die ouwe EH;)

kan me nog wel herinneren dat het verschillende keren even zwart voor me ogen werd en dan mijn enkeltjes en knietjes niet van die vlieger hielden..
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #27 November 15, 2007, 14:34:17
edit2Rapporteer  
ja kevin, vroeger he? toen ik nog hoger sprong met me matje dan jij met die ouwe EH;)

kan me nog wel herinneren dat het verschillende keren even zwart voor me ogen werd en dan mijn enkeltjes en knietjes niet van die vlieger hielden..

Haha hoger dan mijn EH dat ben ik dan vergeten maar dat jij half dood op het gras lag weet ik nog wel Tongue
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #28 November 15, 2007, 17:34:43
edit2Rapporteer  


'kijk pappa ik kan een looping!' Kijk pappa ik kon hem wel 10 seconden in de lucht houden'!
:Djaartje of 12 hier?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #29 November 15, 2007, 19:26:38
edit2Rapporteer  
Hippe sjit dudes hahahaha ;-)

Nog steeds dat pakkie, of ondertussen al wat nieuws kunnen vinden?? ;-)

Tuurlijk Wink
We hebben nu al dik een jaar een ''normaal'' pak Tongue

echt niet
 
vorig jaar ging je flyboarden omdat je het te koud had op ijmuiden

Ja, en niet zo lang daarna heb ik een normaal pak gekocht, dus ongeveer een jaar... ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #30 November 15, 2007, 19:29:25
edit2Rapporteer  


'kijk pappa ik kan een looping!' Kijk pappa ik kon hem wel 10 seconden in de lucht houden'!
:Djaartje of 12 hier?


He Jelmer, dat is toch op camping de Bettelt?
Daar kom ik nu al 7 jaar, dit word het eerste jaar dat we ergens anders heen gaan.

Op die plek waar jij toen stond, heb ik ook nog met mijn nasa wing gestaan, beetje weinig ruimte maar dat deed de pret niet drukken.
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #31 November 15, 2007, 21:44:09
edit2Rapporteer  
@ vinni,

klopt, ik was daar eens en nooit meer man. Is alweer een paar jaar terug en wat is dat ongelovelijk ***** daar...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #32 November 15, 2007, 21:47:32
edit2Rapporteer  
Lache daar man!
Als je een beetje bekenden op hebt gebouwd die je elk jaar ziet is het echt lachen.
Maar als onze bekenden zijn hem daar nu ook gesmeerd, dus voor ons is het ook niet meer leuk Tongue
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #33 November 16, 2007, 00:44:16
edit2Rapporteer  
Lache daar man!
Als je een beetje bekenden op hebt gebouwd die je elk jaar ziet is het echt lachen.
Maar als onze bekenden zijn hem daar nu ook gesmeerd, dus voor ons is het ook niet meer leuk Tongue
Valt er eigenlijk te kiten daar nu? Ik was daar toen ik net leerde vliegeren dus zal wel vlagerig zijn daar denk ik?
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #34 November 16, 2007, 02:46:26
edit2Rapporteer  
Citaat
hahha dat was tog die kite met dat vervelende knip/dozen incident

sorry

JA ROBIN DAT WAS DIE JA  ListenToMe ListenToMe ListenToMe Grin

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #35 November 16, 2007, 03:39:03
edit2Rapporteer  
Lache daar man!
Als je een beetje bekenden op hebt gebouwd die je elk jaar ziet is het echt lachen.
Maar als onze bekenden zijn hem daar nu ook gesmeerd, dus voor ons is het ook niet meer leuk Tongue
Valt er eigenlijk te kiten daar nu? Ik was daar toen ik net leerde vliegeren dus zal wel vlagerig zijn daar denk ik?

Je moet eigenlijk niet op het camping terrein zijn daar.
Het oude terrein van de zwarte cross ligt daar op 10 min. lopen vanaf en 5 min. op de fiets.
Dat is een heel groot grasveld waar je prima kan flyboarden, de vlagerigheid valt ook wel mee daar.
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #36 November 18, 2007, 00:55:41
edit2Rapporteer  
Maar eeuh morgen naar mirns.. eens kijken of ik met die bezemsteel ga varen whahaha
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #37 November 30, 2007, 23:34:20
edit2Rapporteer  
mijn eerste dag op workum:

JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #38 December 02, 2007, 01:17:16
edit2Rapporteer  
Mijn eerste kite ervaring:  1994 op het mobagat in Barneveld...vlieger door mijn vader gebouwt (vliegerbouwer)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.