klacht van een tijdje terug

Merc
Gast
Januari 07, 2008, 23:05:40
edit2Rapporteer  
Ik heb een hele poos geleden ooit een klacht gemeld. Dit betrof een meneer die het nodig vond om gevonden materiaal op marktplaats te zetten.

Ik heb vorige week gevraagd waarom ik nooit meer een reactie gekregen heb op mijn e-mail. Hierbij de reactie die ik alsnog gekregen heb.

Zo blijkt maar weer klagen helpt.  ThumpsUp

Ik dacht laat ik het plaatsen voor degene die het nog kunne herinneren en willen weten wat er uiteindelijk mee is gebeurt.


Geachte.....

Naar aanleiding van klachten zoals die van u is de betreffende medewerker daarop door zijn leidinggevenden aangesproken. Ook is met één of meer gedupeerden geregeld dat zij hun materiaal terug konden krijgen. Ook is aan de vereniging een brief uitgegaan waarin een en ander is uiteengezet.

In deze zin is er door Rijnland actie ondernomen op die eerdere klachten.

 

Mochten er daarna zich weer nieuwe situaties hebben voorgedaan dan verzoek ik u dat mede te delen. Indien uw klacht die eerdere situaties betreft dan kan ik u mededelen dat daarop al actie is ondernomen.

 

Met vriendelijke groeten

Ko ........

Juridisch adviseur/klachtencoördinator

Hoogheemraadschap van Rijnland
piede

Berichten: 1689
Antwoord #1 Januari 07, 2008, 23:12:13
edit2Rapporteer  
Aaah, dat ging toch over die man die alle gevonden kitespullen verkocht en het geld zelf hield?
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #2 Januari 07, 2008, 23:40:58
edit2Rapporteer  
yo die gast is dus nog niet eens ontslagen!!! T moet echt niet gekker worden. Embarrassed
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #3 Januari 08, 2008, 03:40:59
edit2Rapporteer  
niet te doen..
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #4 Januari 08, 2008, 03:48:52
edit2Rapporteer  
welke actie is er dan ondernomen? niet eens een boete ofzo?

Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #5 Januari 08, 2008, 04:04:39
edit2Rapporteer  
Er is idd actie ondernomen, maar ze vertellen niet wat.
Waarschijnlijk in de vorm van een waarschuwing.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Januari 09, 2008, 05:16:49
edit2Rapporteer  
Dit is breedtuit al eerder besproken, inclusief de reactie van het Hoogheemraadschap. Volgens mij kun je dit nog wel terugvinden op Hanglos.nl. Maar hier vast ook wel.

Probleem is dat de ernst van dit vergrijp anders wordt gewaardeerd bij het hhr dan door ons. Als hij Chinese bootvluchtelingen als slaaf gaat verkopen (wie weet spoelt er eens zo'n container aan) reageren ze misschien anders.  loser


Blijft gewoon een enorme paardenscrotum, die vent  ThumpDown ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.