Strand Horst, wie gaat wanneer kiten?

Rvandijk

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3800 Juni 22, 2015, 10:09:01
edit2Rapporteer  
Vandaag/vanmiddag nog mensen naar Horst?
Stefan86

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3801 Augustus 10, 2015, 13:37:18
edit2Rapporteer  
Zo, even voorstellen:

Ik ben Stefan Koop, 29 en sinds kort begonnen met kitesurfen.
Beginners cursus gehad (uiteraard) en nu zelfstandig aan de slag!  Grin
(kite controle gaat goed en al enkele meters gemaakt op de plank)/

Onlangs wat gear aangeschaft.
Board: Brunotti Buzz
Kite: Cabrinha Switchblade 12m '12.
Trapeze: mystic warrior

Als de wind gunstig staat, maar eens op pad om m'n setje uit te proberen  Smiley

Grtz Stefan

roosxJ

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #3802 Augustus 11, 2015, 13:57:11
edit2Rapporteer  
hee, ik ben en meisje die kite van 15 jaar, ik kite nog niet zo lang maar wel zo vaak mogelijk als me ouders me kunnen brengen... dat is niet zo handig want dat is bijna nooit, daarom zoek ik en kite maatje om samen te rijden. Ik kom uit Eemnes en ik ben nog niet erg goed maar ik kan heen en terug kite.
ik zou graag en kite maatje willen die in de buurt woont en die en vrouw is dat willen me ouders namelijk liever maar ik heb geen problemen met jongens! laat het maar weten als iemand het gezellig lijkt.
groetjes roos!
Alex_89

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #3803 Augustus 20, 2015, 20:32:29
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Ik ben de komende dagen (begin volgende week ook nog ) in de buurt van mijn fam in Utrecht / Veenendaal, lijkt me leuk om mee te liften als er mensen uit de buurt naar Horst gaan (of ergens anders heen).

Ben semi-beginner. Voor mijn kite-pauze van +/- 7 jaar werkte ik aan hoogte lopen.
Vaar met een Ozone 11m2, het liefst vaar ik in een windkrachtje 4 bft.
5 is eigelijk net wat te veel al.

Binnenkort verhuis ik naar Dordrecht/Rotterdam <:-) Dat is helemaal lekker natuurlijk. Dan gaat m'n gear eindelijk intensief gebruikt worden.

Grtz,
Alex.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.