25-01-2008 Strand Horst

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #25 Januari 26, 2008, 20:01:16
edit2Rapporteer  
denk dat je hem ook al hoort aankomen rijden, al die lege flesse absinte maken een hoop herrie

Whaha, ik kom er ook aan :-)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #26 Januari 26, 2008, 23:11:45
edit2Rapporteer  
jezus...wat 'n graf lelijke helix!!!!
je zou er maar onder hangen!!!

Werd dat aan je gevraagd?????

HAHAHAHA!!!!
ALS IK MOET W88 TOT IEMAND WAT AAN MIJ VRAAGD....ZAT IK NOOIT OP 2100POST!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....wat is er aandelen naish gekocht???
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #27 Januari 26, 2008, 23:56:38
edit2Rapporteer  
@ Leon,

Je had helemaal gelijk, echt een klote wind loser
Maar was leuk om je eens live te zien, en die naaldhakken stonden je beeldig Tongue
Leon aero2
Gast
Antwoord #28 Januari 27, 2008, 00:04:55
edit2Rapporteer  
@ Leon,

Je had helemaal gelijk, echt een klote wind loser
Maar was leuk om je eens live te zien, en die naaldhakken stonden je beeldig Tongue

Jij had een bloedmooi wijf verwacht he  Grin en dan sta ik ineens voor je neus? Ik neem het je dan niet kwalijk dat je de eerste 10 minuten aan het overgeven was haha

Maar tof dat je mijn naaldhakken gaaf vond!

Ik heb serieus nog nooit in zulke vlagerige wind gevaren, was het dan al snel zat.
Je hebt zelf dus ook niet al te lang gevaren begrijp ik eruit! Ach volgende keer beter  ThumpsUp


Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #29 Januari 27, 2008, 00:10:03
edit2Rapporteer  
Ghehe, maar toch bedankt dat je dat flesje absint nog even in mijn tas hebt gestopt toen ik even niet keek, dat maakt als een hoop goed Grin

Maar ik heb er zelf ook maar een uurtje op gestaan, toen was ik het al helemaal zat.
Je moet maar eens terug komen als het N-O is, dan is het een stuk prettiger varen.
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #30 Januari 27, 2008, 03:08:40
edit2Rapporteer  
heey vinni
bedankt nu heb ik mijn eerst foto met kiten te pakken. Ik was met die rode omega 12m iets te vel power eigenlijk maar toch lekker gevaren. Kwam nog iets te hard op de kant af, maar vond het zelf wel grappig. Je hebt toen nog mijn kite aangepakt. Bedankt nog
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #31 Januari 27, 2008, 03:43:57
edit2Rapporteer  
@ Leon,

Je had helemaal gelijk, echt een klote wind loser
Maar was leuk om je eens live te zien, en die naaldhakken stonden je beeldig Tongue
Ik heb serieus nog nooit in zulke vlagerige wind gevaren, was het dan al snel zat.
Je hebt zelf dus ook niet al te lang gevaren begrijp ik eruit! ThumpsUp
Was gisteren ook drama op Horst!! Ik weet niet anders dan dat het daar altijd K.. is.
Gisteren was het 32 knopen en moment laten stond je stil en moest je afstappen.
Heb gisteren ook weer een nieuwe ervaring op gedaan!!
Terwijl ik midden op het water stond viel gewoon mijn kite als een dode vogel uit de lucht  Roll Eyes
Voorlopig mijn buik weer vol van Horst  ThumpDown
See you
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #32 Januari 27, 2008, 03:46:46
edit2Rapporteer  
foutje  Lips Sealed
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #33 Januari 27, 2008, 06:00:06
edit2Rapporteer  
jaaajoo dat post je gewoon 2 keer  ThumpsUp Kiss

Wel leuke foto's ik was ook nog ff op horst maar niemand geizen...ik bevont mij dan ook op 1500 foot (500 meter Grin ) Wind was daar ook niks...zwaare turbelentie en onze super diomona was maar moeilijk recht te houden...Ook was het foto's maken een beetje moeilijk door de plastic kap en de hoge snelheid...kortom kiters kan je niet echt herkennen  ThumpDown

Leon aero2
Gast
Antwoord #34 Januari 27, 2008, 06:13:26
edit2Rapporteer  
Ik vroeg serieus nog even aan Vinni waar jij nu was? En die had het erover dat je ging vliegen vandaag. Vond het al meteen prachtig... vervolgens nog geen 15 minuten later ging er vliegtuigje over Strand Horst! Vinni zegt tegen mij dat er grote kans was dat jij dit dus was!
En dit was je dus haha heb nog gezwaaid ;-)

12000 feet is meer mijn ding!  Grin

Toffe foto,s  ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #35 Januari 27, 2008, 06:18:10
edit2Rapporteer  
Whaha oke....dat was dus de rede dat ik spontaan boven het harde lucht ziek werd, en ik maar danken dat het aan de turbelentie lag  schater schater ThumpsUp Kiss

Nja wel tof dat je gewwest bent Wink maar we zien je misschien nog wel een keer of is horst zo tegen gevallen dat je eerst een compleet dozijn absint naar achteren moet klokken om het ooit weer te proberen Wink

wel jammer dat de foto's niet zo scherp zijn..ander had ik ff fiks kunnen zoomen  ThumpsUp
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #36 Januari 27, 2008, 11:36:50
edit2Rapporteer  
En je beste paard van stal niet uitnodigen om mee te vliegen....  Sad
Leon aero2
Gast
Antwoord #37 Januari 27, 2008, 18:08:20
edit2Rapporteer  
En je beste paard van stal niet uitnodigen om mee te vliegen.... Sad

Hier heb je een sterk punt!

Maar kan me er ook wel wat bij voorstellen dat het nogal lastig vliegen is met een paard ook nog is in de cockpit erbij?
Dat stoot maar heel de tijd de koffie om enz. en dan zit er weer een hoef in je nek.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #38 Januari 27, 2008, 21:11:00
edit2Rapporteer  
whaha ja sorry mick...ik was druk bezig met kotsen en het recht houden...ik had eigenlijk geen in in jou gehinnik  Kiss Kiss ThumpsUp

maaruh het is maar een 2 zitter en aangezien ik geen ppl heb mag ik niet alleen vliegen  ThumpDown
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #39 Januari 28, 2008, 23:21:10
edit2Rapporteer  
Maak de volgende x ff een foto van mijn huis..
Ik zal wel uit het raam zwaaien.
Op de 1e foto vlieg je er recht op af..
Is het huis, in Zeewolde, gelijk achter de dijk en precies gelegen achter de opslag "zeecontainer" van de surfclub" koffie staat klaar  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.