Wie heeft er ervaring met dit "shorts" bedrijf

Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #25 Februari 15, 2008, 01:45:52
edit2Rapporteer  
Airfreight de bom

DaanD.... Embarrassed Grin Kiss InLove
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #26 Februari 15, 2008, 04:21:38
edit2Rapporteer  
Het goede nieuws is:

Ik had de short op maandagmiddag besteld en hij lag op woensdagmiddag in mijn brievenbus .
Erg snelle levering dus en geen invoerbel of andere extra kosten

Het slecht nieuws is:


Ik heb mijn oude short (die ik nog wel pas) gebruikt als maat indicatie.
Was een short van o'neill in de maat "31"
Ben er dus vanuit gegaan dat alle maten 31 overal hetzelfde zouden zijn en heb dus,  de short, vanuit Amerika  in maat 31 besteld.
Dit zijn inch maten en de broek valt, na berekening met tabelkaart,  in werkelijkheid 3 maten te klein uit
Ik heb nu aan de hand van een maten tabel mijn taille opgemeten en kom op 88 cm taille.
Dus 90 cm = normale maat 50 en = dus 34 inch 

Of de label in mijn oude O'neill short is niet oké OF er bestaan 2 varianten op de maat "31"

Kan binnen 30 dagen ruilen dus ga nu ff testen hoe de aftersales van dit bedrijf is.

Kort samengevat:

Dit is een prima en snelle manier om je spullen te bestellen en te profiteren van de lage $ koers MAAR eerst even goed je maat op meten.

link naar de maattabel  loser
http://www.bedrijfs-kleding.nl/extra_info_pages.php?pages_id=5

Jacobus

Berichten: 416
Antwoord #27 Februari 16, 2008, 04:05:27
edit2Rapporteer  
Hahahaha, bale man! Wel verbazingwekkend dat ze zo snel leveren... Succes.

Wordt wel een dure short zo, kosten om terug te sturen en zij zullen ook wel weer 20 dollar rekenen. Kan je niet beter de short hier verkopen en een nieuwe bestellen?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #28 Februari 16, 2008, 04:20:49
edit2Rapporteer  
HHHMMM kijk maar uit H.J. straks gaan ze hier vragen om serienummers / hoe de BTW afdracht geregeld is, oneerlijke concurrentie, of in het ergste geval: je bent een BANDIT  euuh boefje dat je je spullen niet via een reguliere NL shop koopt  schater
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #29 Februari 16, 2008, 09:30:29
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon lopen slapen toen ik mijn maat had opgegeven.
De label van mijn oude o'neill short was niet oke
Elke huis-tuin-keuken meetlint heeft cm en inch vermeld staan. Dus gewoon de meetlint om je middel gooien en je weet de goede maat in inch.

@Jacobus.. de prijzen vallen nog steeds erg mee maar je kan ook een aanbieding bestellen en dan heb je voor 50$ (32,- euro) een originele Billabong short in huis...

@ Idefixe ..hi.hi... ik verkoop niets maar ben gewoon een consument en met mijn ANWB Visa kaart ben ik overal welkom  schater
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #30 Februari 16, 2008, 09:32:48
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon lopen slapen toen ik mijn maat had opgegeven.
De label van mijn oude o'neill short was niet oke
Elke huis-tuin-keuken meetlint heeft cm en inch vermeld staan. Dus gewoon de meetlint om je middel gooien en je weet de goede maat in inch.

@Jacobus.. de prijzen vallen nog steeds erg mee maar je kan ook een aanbieding bestellen en dan heb je voor 50$ (32,- euro) een originele Billabong short in huis...

@ hi.hi... ik verkoop niets maar ben gewoon een consument en met mijn ANWB Visa kaart ben ik overal welkom schater

Hee vetklep....  Grin

Zal ik hem dan maar van je overnemen....  Tongue Mij past ie wel....  Cool  Grin
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #31 Februari 16, 2008, 09:53:08
edit2Rapporteer  
Sorry Mick.... ik heb hem al weer op de post gedaan. Ik zat nog wel even aan je te denken maar volgens mij zijn het jou kleuren niet helemaal  schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.