Interview TV Rijnmond!

Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #50 Februari 28, 2008, 22:43:39
edit2Rapporteer  
Misschien dat de mannen van Kitecinema hier ook wel iets in zien  Cheesy
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #51 Februari 28, 2008, 23:29:33
edit2Rapporteer  
Wij van kitehigh kunnen dat ook maken hoor Wink, ik heb de apparatuur er wel voor liggen.
F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #52 Februari 29, 2008, 00:50:25
edit2Rapporteer  
Nou Andy dan moeten we maar eens snel om de tafel! Graag samen met wat mensen van de NKV. Heb je serieus interesse om hier een projectje van te maken mail mij dan even!

Groet,
John.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #53 Februari 29, 2008, 01:00:26
edit2Rapporteer  
John,
Als er een goed idee is voor zo'n soort video, wil ik graag mee werken. Ik heb de apparatuur en via Kitehigh kunnen we het ook delen met andere.

Ik stuur je zo dan wel een mail.
arjanschip

Berichten: 311
Antwoord #54 Februari 29, 2008, 01:02:17
edit2Rapporteer  
Goed bezig mensen. Je laat dan in ieder geval zien dat we het erg vervelend vinden dat de spot gesloten wordt!
HBob

Berichten: 103
Antwoord #55 Maart 04, 2008, 02:36:56
edit2Rapporteer  
In het Paasweekend (21-23 maart) worden overal in Europa strand schoonmaak dagen georganiseerd door (kite)surfers.   Nederland loopt echter nog een beetje achter, alleen Scheveningen doet tot nu toe mee dus dat kan vast en zeker beter[ uit hanglos]

Die vogel mensen zouden niet eens op het idee komen om dit soort dingen samen te doen i.p.v. de kiters en andere water sporters de hele tijd in de haren te vliegen. Kom achter dat bureau vandaan en gebruik die geiten wollen trui eens zoals het hoort.
We kunnen beter samenwerken en een gebied schoon houden dan blijft iedereen te vrede zowel mens als natuur.

Oproep aan alle kiters om een steentje bij te dragen, ik weet dat ander mans troep opruimen  niet leuk is maar als wij de eerste stap zetten zien ze dat wij ook de beste bedoelingen hebben. Daar naast is blik, glas en andere voorwerpen ook voor je zelf gevaarlijk\pijnlijk.

RV-Grevelingen

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #56 Maart 07, 2008, 02:36:27
edit2Rapporteer  
Naar aanleiding van de uitspraken op TV van mevrouw Leerschoon van Groenservice Zuid-Holland (GZH) hebben wij als regiovertegenwoordigers van het NKV contact gehad met GZH. Dit naar aanleiding van het feit dat wij als ruim 3 jaar met onder andere GZH bezig zijn met de BPR-ontheffing en NB-wet vergunning voor de Grevelingendam. GZH betreurt dat deze mededeling is gedaan en laat ons weten dat dit niet had mogen gebeuren. De dame in kwestie was niet voldoende op de hoogte van de activiteiten van haar collega’s en deed uitspraken die zij niet had mogen doen.

Het creëren/aanvragen van een officiële spot op de Grevelingen gaat intussen gewoon door. De bedoeling is dat deze spot op de Grevelingendam komt en vooralsnog zijn wij hierover positief gestemd. Hopelijk gaat dat dit jaar nog lukken. Helaas zijn met name de NB-wet en Natura2000 zeer complexe verhalen, die veel tijd kosten. We zijn er in ieder geval - in nauwe samenwerking met GZH - mee bezig. Een spot voor zuidenwind (bv Herkingen) zal echter een stuk lastiger worden, we blijven hier echter voor strijden. Overigens wordt het kiten op de Grevelingendam op dit moment gewoon nog gedoogd, hoewel dat natuurlijk nooit formeel zal zijn en zeker niet in media door instanties genoemd zal worden.

We hopen dat hiermee iedereen weer een beetje op de hoogte is van de ontwikkelingen in de regio Grevelingen. Indien mensen nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

RV's Grevelingen
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #57 Maart 07, 2008, 02:51:43
edit2Rapporteer  
HULDE voor jullie inzet  ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp 
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #58 Maart 07, 2008, 03:23:06
edit2Rapporteer  
Inderdaad helemaal top!  ThumpsUp
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #59 Maart 07, 2008, 03:41:28
edit2Rapporteer  
Top gasten! Jammer dat het op deze manier moet, denk dat kiten 1 van de minst vervuilende sporten is die je een adrenaline rush geeft waar we naar op zoek zijn. Ik heb nog nooit een kiter rotzooi op het strand zien gooien. Ik heb nog nooit geluids overlast gehoord. Dit in tegenstelling tot de toeristen/dagjesmensen die op de diverse spots zich laten zien.

Kansloos Nederland......


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.