Mijn NKV

NKV

Berichten: 68
April 20, 2008, 19:13:43
edit2Rapporteer  


Beste Leden,

De komende tijd zal de website van de NKV op verschillende fronten worden uitgebreid en aangepast. Een eerste stap die we hierbij hebben gemaakt is de creatie van een Mijn NKV gedeelte. Binnen dit gedeelte kun je vanaf vandaag je eigen gegevens inzien en wijzigen. Zo hoef je dus geen verhuisbericht of e-mailadres wijziging naar ons te sturen; je update gewoon je eigen gegevens wanneer er iets verandert. Zo zijn wij altijd in staat om jou als lid op de hoogte te houden.

Als het goed is heb je nu een e-mail ontvangen van ons met daarin je inlog-gegevens: hiermee heb je direct toegang tot Mijn NKV. Zie je niet direct een mailtje? Check ook je spam / junkbox! Ben je na augustus 2007 lid geworden, dan heb je de inloggegevens ontvangen toen je lid werd.

Nog steeds geen mailtje van ons gezien? Dan hebben wij mogelijk geen (juist) e-mail adres van je! Stuur in dat geval een mailtje naar secretaris@kitesurfvereniging.nl met daarin:
- Je volledige naam
- Woonplaats
- Juiste e-mail adres

Je ontvangt dan alsnog binnen enkele dagen een mailtje met inlog-gegevens.

Groeten,

NKV
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.